Minderwaardigheidscomplexje???

Minderwaardigheidscomplexje?

  • Jazeker!

    Stemmen: 2 3,4%
  • Hij is zielig!

    Stemmen: 17 28,8%
  • Achter je motor binden die idioot en GAAAAAS!!!

    Stemmen: 38 64,4%
  • Nee...

    Stemmen: 2 3,4%

  • Totaal aantal stemmers
    59

Blade

MF veteraan
15 sep 2003
63.478
5
Bunschoten-Spakenburg
Facebook
135265


Deze meneer vond het vanmiddag ergens bij Hoevelaken/Terschuur nodig om eerst bij een stel Customs irritant te kleven. Toen er op een gegeven moment ruimte was haalde ik rustig in, meneer vond dus van niet en probeerde het mij onmogelijk te maken, maar ja, een Blade is nu eenmaal sneller... Kdacht WAT EEN GEK!!! Toen probeerde hij het rubber van mijn achterband te schrapen en slingerde gevaarlijk heen en weer om in te halen??? en/of mijn vrouw (the_greeneye) te beletten er voorbij te gaan :( ...daarbij zwaaide hij met een bordje van een klaarover!?
Ik ben dus op een gegeven moment midden op de weg in de ankers gegaan en heb deze meneer (type: Hangbuikzwijn met brilletje) even gevraagd of hij wel goed bij zijn hoofd was! en hem gewaarschuwd... ben netjes gebleven, niet gemept, had zijn vrouw en kind in de auto. Wel ff plaatje gemaakt.

Blauwe Ford Focus station(zie foto)
 
Volgende keer wel uit zijn auto trekken en zijn vrouwe en kinders zonder hem naar huis sturen. Van mij mag zo'n lul met 2 blauwe ogen lopend naar huis.

Maare knap van je dat je je hebt in kunnen houden.
 
Heus wel dat ik m een paar goede rammen op z`n bol gegeven had. Kan op zo`n moment niet meer nadenken! :( Maargoed zal t in de gaten houden. Mijn buurt is jouw buurt zoals je weet dus de kans dat ik m ook eens tegen kom is wel aanwezig. B|
 
Ik vind het abnormaal dat je zijn kenteken plaatst
Als hij dit nou ook doet van jou op de Focus site?
Krijg je allemaal boze vaders in de voortuin ofzo?.
Doe dan gewoon aangifte als jij vind dat je in je recht staat.
Zo werkt dit helemaal niet volgens mij.

Dit kun je vaak zelf grotendeels voorkomen door de man gewoon te negeren.
Je hebt ook je eigen verantwoordelijkheid,of moet iedereen aan de kant voor jou?

Wees verstandig en tel eens tot 10 bij een volgende keer.
Geef je ook een beter voorbeeld aan de kinderen van zo,n vader.
Ik vind dat die kentekenplaat weg moet :(
 
Tja, 'k was er niet bij dus kan niet oordelen, maar ik heb ook wel eens een motorrijder belet me in te halen. Ik ga de hele situatie niet uitleggen, maar ik kan me er iets bij voorstellen dat je soms ietwat gefrustreerd raakt van die malloten 'die 'em er effe tussengooien'.
 
Heb 'm gewaarschuwd, vind ik eigenlijk wel netjes van mezelf

Ben benieuwd of die meneer zelf jou ook netjes vond. Ik ben niet zo gediend van mensen die in de ankers gaan op de snelweg. Ook al heb je nog zo gelijk. Gewoon met getuigen erbij aangifte doen. Als die meneer je opzettelijk in gevaar heeft gebracht kan er wel eens poging tot doodslag uit zo'n actie voortkomen. En dat lijkt me een betere waarschuwing voor automobilisten, dan berichten over motorrijders die het recht in eigen hand nemen. Zo goed is onze naam bij de automobilisten nou ook weer niet.
 
zelfs dan kan een remactie een verrassing zijn voor de rest van het verkeer
En nogmaals je kan dit soort akkefietjes beter via de collega's van Baksteen proberen op te lossen, dat is vaak de enige taal die dit soort eigengereide minderwaardigheidscomplex hebbende losers begrijpen.
 
kan je wat meer uitleg geven van de situatie?? was er file, wat voor een weg (50/80/100/120), hoe was hij aan het zaaien met dat bord, e.d.
Wat was zijn reactie nadat je hem had aangesproken??
 
post z'n smoel maar hoor! dit soort sukkels mogen wat mij betreft publiekelijk aan de schandpaal genageld worden.
 
Was 60/80 km weg, was niet zo druk maar meneer vond het nodig om motorrijdertjes te pesten, en zijn reactie? was mijn schuld natuurlijk, weet niet wat hij daarmee bedoelde,geen tegenliggers e.d. verder heel erg onsamenhangend allemaal. Heb hem gewaarschuwd niet te kleven en slingeren. Bordje zag eruit als klaaroverbordje...
rare mensen hoor
 
Bordje zag eruit als klaaroverbordje...
rare mensen hoor

Slingerend over de weg in een Focus met zn vrouw en kinderen in de auto? EN met een klaaroverbordje zwaaien????

full
 
Ik vind dit soort mensen een gevaar op de weg. Net zoals extreem langzaam rijdende mensen voor me! Dit wekt agressie op waardoor je jezelf in de prak kan rijden. Vooral wij mannen hebben daar helaas last van. Dit soort automobilist had meteen zijn rijbewijs kwijt geraakt als het aan mij lag.
Waar halen mensen het recht vandaan om jou te verbieden in te halen (ook al rij je dan te hard). Is dan een zaak voor de politie, en niet voor mede-burgers. Vind ik hoor!
Bij aangifte kan je niets bewijzen, dus had ik het net zo opgelost. Gewoon even vragen waar die "goede" man mee bezig is. :+
 
Zou die meneer mischien bij die custom's gehoord hebben waar hij eerst achterhing? En wilde hij mischien (op een ongelukkige wijze) beletten dat je ertussen ging hangen zodat ie bang was dat hij ze kwijt zou raken? (ik roep maar eens wat :) )
 
altijd plaatsen dit soort zaken, zo'n eikel moet maar 'ns weten waar'ie mee bezig was. You got my support all the way.
 
Waarom gaan jullie er allemaal van uit dat de automobilist de idioot is hier?

Ik vind het hele verhaal nogal vaag verteld.

Moet vaak genoeg remmen voor een mafkees op een motor die afstand houden prima vind,maar alleen achter hem, en de motor er doodleuk weer tussen propt als de inhaalactie niet zo lekker loopt.

Heel vaak zijn het mooiweerrijders,no offence voor topicstarter
 
Terug
Bovenaan Onderaan