Minderwaardigheidscomplexje???

Minderwaardigheidscomplexje?

  • Jazeker!

    Stemmen: 2 3,4%
  • Hij is zielig!

    Stemmen: 17 28,8%
  • Achter je motor binden die idioot en GAAAAAS!!!

    Stemmen: 38 64,4%
  • Nee...

    Stemmen: 2 3,4%

  • Totaal aantal stemmers
    59
Snelheid was intussen nog zo'n 50km/u toen ik remde, ik weet het is hard genoeg om in de venieling te liggen... maar ja.
Kheb in ieder geval m'n gal ff gespuwd. en dat lucht lekker op
 
Ik ging vandeweek zondag naar de 25kw meeting ( van 25kw.net )
Reed samen met dennizz, hij zit hier ook op de forum hij heeft een r6 (geen 25kw).
Dus een auto de heeletijd links hangen hij hij kon nara rechts.Dennizz hing er al voor.Dus ik seinen met me licht dat ie opmoet zouten.Doet ie niet seint heo lachwekkend terug.Dus toen dacht ik nouw ja dan ga ik maar van rechts voorbij al je niet naar rechts wil, dat deed ik ook wel maar ja 25kw windje op de snelweg dus ik vol gas 150 ofzo en die gast geeft ook gewoon gas en wil dat ik er niet langs ga.Ik me knipperlicht aan gezet en hem er gewoon voorgegooit toen remde die gast wel af. Toen ik na het inhalen een stuk verder wel op rechts ging hangen samen met Dennizz toen kwam die gast voor bij zetten met een boos gezicht :9 .Dus toen ie mij voorbij was peerde dennizz hem ernet voor om te laten zien hoe eritant het was om iemand voor je te hebben die niet naar rechts gaat.
Toen ik het verhaal op dit topic las dacht ik he ik ben ook wel eens zoeen persoon tegen gekomen was alleen geen focus.
 
Als je dan toch je gal wil spuwen, ruk dan na het stoppen z'n contactsleutels eruit en gooi die in de struiken. Heeft m'n broer een keer gedaan met ouwelui die zo langzaam reden, dat er twee kilometer file achter kroop.
Kan ie voorlopig ook niet meer bumperkleven :+
 
Minderwaardigheidscomplexje ??? Die lampelul heeft geloof ik niet door gehad dat hij een rechtstreekse aanslag op je leven heeft gepleegd. Als je niet bang bent voor een beetje trouble with the law werkt een flinke portie geweld zeer bevredigend, ff een ouderwets potje rammen dus... blijf niet te lang tegen zijn kop schoppen,maar concentreer je meer op het breken van onderkaak, ribben, en ledematen, tevens een goede les voor z'n kids, die hebben na het aanschouwen van dit alles echt wel door dat ze het gedrag van paps maar beter niet kunnen gaan kopieeren.

Nou jaaaaaaaaaaa zeg! Zoiets doe /zeg je toch niet? '( Sorry hoor, maar over lampelul gesproken, als ik dit zo lees twijfel ik er aan of ze bij het CBR jou je roze papiertje wel hadden mogen geven.
Verbeter de wereld, verander bij jezelf! :?
 
als je vol geremd had en hij zat er niet achterop, had ie toch genoeg afstand gehouden, toch :?
anyway, ik snap waarom je je druk maakt...
maar helaas denk ik dat die gast helemaal geen idee had waar die mee bezig is...
ik kan me nog een topic herinneren waarbij een motorrijder afgeslagen werd omdat HIJ te dicht op z'n blikken voorligger reed...

mijns inziens heb je enkele oplossing...

# laat die persoon lekker voorbij
# rij zo snel dat je er geen last van hebt
# trek hem uit de auto nadat ie jou overreden heeft (en JIJ krijgt een nog grotere straf ook!)..

ik gok erop dat #1 de beste is :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan