Mini bike met 12 O'clock bar!

jaapgvk

Die hard MF'er
28 okt 2003
509
0
schaijk
Het begon mij een beetje mijn trot uit te komen de wheelies met mijn minibike constant op een highsider uitliepen.

Daarom heeft een vriend speciaal voor mij een wheeliebar gemaakt :o :P

wheeliebar1.JPG


wheeliebar2.JPG
 
highsider is als je een bochtje neemt, en je achterwiel glijd weg.
als ie daarna weer grip krijgt en je word van de motor gelanceerd, dat is een high sider.
 
highsider is als je een bochtje neemt, en je achterwiel glijd weg.
als ie daarna weer grip krijgt en je word van de motor gelanceerd, dat is een high sider.

O zo! Jij hebt er ook al eens eentje meegemaakt lees ik net ;)

Ok, kwam het mij de strot uit dat dat ding de hele tijd achterover flikkerde als ik een wheelie aan het maken was :)
 
Het even aanleren, maar het achterover "flippen" voorkom je door even stevig in de achterrem te knijpen.
 
Dat is een bike flippen... Heb ik ook al gedaan met mijn minibike. Gaat nogal snel...

:^

ik deed het alleen niet met mijn minibike maar met mijn gewone bike :P

btw denk ik dat je echt onmogelijk op je minibike kan blijven zitten als je hem 12'o clockd
 
:^

ik deed het alleen niet met mijn minibike maar met mijn gewone bike :P

btw denk ik dat je echt onmogelijk op je minibike kan blijven zitten als je hem 12'o clockd

Met zijn grote broers ben ik nog nooit over het randje gegaan maar daar kun je ook veel beter je evenwicht houden dan op zo'n minibike :)

Ik denk ook niet dat ik erop kan blijven zitten maar het gaan vooral om het 'posergehalte' :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan