mini ghostrider movie maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ok je hebt wel gelijk en 90% segt het ook wel , maar weet nie het trekt me gwn aan , en ik ga niet 110 tussen 2 autos doorheen ofso echt niet , maar gwn laten zien dat je trekkracht heb & beetje sporten bij stoplichten enso gwn de normale dingen doen , ik wil ook niet dood ofso ....

maar dit soort dingen

- stoplicht tussen 2 autos in staan SUPEr hard wegtrekken dat je veel sneller dan die autos op dat moment bent.

- autos inhalen

- whielie trekken

- de normalere dingen , maar wat het standaart doorbreekt & humor in filmpje lijkt ook wel leuk , ingesproken teksten bvb weet ik het :P
ga je je nou al terug trekken? B|

je gaat toch geen watjes film maken B|
 
- stoplicht tussen 2 autos in staan SUPEr hard wegtrekken dat je veel sneller dan die autos op dat moment bent.
Kun je beter zoiets doen als de mannen van Fastbikes, knallen met je uitlaat (voor zover dat lukt met een brommer) en de schrikreacties van mensen filmen bij bushaltes. Heb het niet op film maar wel genoeg schrikreacties langs de weg gezien of van maten die voor me reden in tunnels... :+
Zoiets:

Moet weer denken aan die man in die auto met z'n raampje open toen ik naast 'm met m'n zundappie vroeger met 8000 toeren ofzo wegtrok. Die zat zowat tegen z'n dak.
 
Laatst bewerkt:
ik citeer: maar jullie zijn wat volwassener & SLIMMER drm wou ik aan jullie mening vragen & tuurlijk liefst wil ik een aprillia rs of een kawasaki of sasuki....wat is in godsnaam een sasuki :?
maar goed ik zou zeggen als je gek wil doen ga je lekker naar t industrieterrein ff verderop ennuh pas op voor de lantaarnpalen en stoeprandjes
 
ja ok je hebt wel gelijk en 90% segt het ook wel , maar weet nie het trekt me gwn aan , en ik ga niet 110 tussen 2 autos doorheen ofso echt niet , maar gwn laten zien dat je trekkracht heb & beetje sporten bij stoplichten enso gwn de normale dingen doen , ik wil ook niet dood ofso ....

maar dit soort dingen

- stoplicht tussen 2 autos in staan SUPEr hard wegtrekken dat je veel sneller dan die autos op dat moment bent.

- autos inhalen

- whielie trekken

- de normalere dingen , maar wat het standaart doorbreekt & humor in filmpje lijkt ook wel leuk , ingesproken teksten bvb weet ik het :P

Auto's inhalen _O-

Is ook echt fucking gevaarlijk. Dat ghostrider nou zomaar auto's inhaalt, maar de doorsnee motorrijder laat het wel uit zijn hoofd om zomaar auto's in te gaan halen :W
 
het alfabet gaat tot en met de Z hoor
Gebruik hem gerust, kost je niks.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan