Mini Meet ZX 6R Topic

Waar wil jij eten?

  • Burger King

    Stemmen: 6 46,2%
  • Kentucky Fried Chicken

    Stemmen: 7 53,8%

  • Totaal aantal stemmers
    13
1 advies, doe rustig aan en wees niet overmoedig.
Ik heb dit jaar nu 15000 km gereden.
En sinds deze week is bijna de hele schaamrand eraf.
En kan je dan rijden? nee ;).
Vooral rustig dingen opbouwen en zoals santie ook al zegt, krijg vertrouwen in wat je doet en in de spullen waarmee je rijdt. Zorg dus ook dat je fiets in optimale conditie is. En dat je de bochten die je pakt ook even verkent voordat je er op volle snelheid doorheen wil rijden.
Voorbereiding is het halve werk.

Verders vind ik dat ik maar wat aanpruts en dat het soms wel lekker gaat. Maar soms ook veel beter kan.
 
1 advies, doe rustig aan en wees niet overmoedig.
Ik heb dit jaar nu 15000 km gereden.
En sinds deze week is bijna de hele schaamrand eraf.
En kan je dan rijden? nee ;).
Vooral rustig dingen opbouwen en zoals santie ook al zegt, krijg vertrouwen in wat je doet en in de spullen waarmee je rijdt. Zorg dus ook dat je fiets in optimale conditie is. En dat je de bochten die je pakt ook even verkent voordat je er op volle snelheid doorheen wil rijden.
Voorbereiding is het halve werk.

Verders vind ik dat ik maar wat aanpruts en dat het soms wel lekker gaat. Maar soms ook veel beter kan.

:) Oke
 
Hoe hard moet je btw wel niet door die bochten wil je je schaamrand wegrijden :') Mijne zit er nogsteeds 1cm op
het hoeft helemaal niet hard te zijn als je maar schuin gaat en vaak :P

bv in de Dolemieten met veel haarspeldbochten maar kan ook op een goeie route in bv Dland
 
Dan ken je nozzeh niet ;) na de burgerking in duitsland paar weken geleden verwacht ik alleen maar vertraging. De vertrek procedure van nozzeh luidt als volgt:

1. Tot de ontdekking komen dat we weggaan als iedereen al bijna startklaar staat.
2. eerst zijn dienblad bij de balie van de burgerking aanbieden om dan tot de ontdekking te komen dat je zelf je spullen moet opruimen en dat ze het al helemaal niet komen afruimen van je tafel.
2a. nummer 2 pas nadat die zijn laatste hap binnen heeft en nog ff die cola op zijn gemak opdrinkt.
3. naar zijn motor lopen om bij zijn motor er achter te komen dat zijn helm handschoenen niet bij zijn motor liggen maar bij zijn tafeltje.
4. Op zijn gemak een muziekje uitkiezen.
5. Eindelijk zit die op zijn motor.
6. Iphone in zijn binnenzak.
6a oordopjes van iphone in zijn oren.
7 pak dichtritsen.
8 helm op
9 handschoenen aan.
10 handschoenen weer uit
11 riempje van zijn helm vast maken.
12 handschoenen weer aan.
13 starten en in zijn 1.
14 koppeling op laten komen.
15 motor slaat uit ivm standaard die nog uit staat.
16 herstart met koppeling
17 koppeling op en rijden.

En dan kan het allemaal nog wat langer duren als die zijn sleutel in de burgerking heeft laten liggen
handschoene uit helm af muziek uit etc.....

Maar verders is het wel een fijne gozer natuurlijk :).
Onmisbaar bij de ritjes :]

ik heb m nog eens gelezen en moet gewoon WEER grinniken, tis ook gewoon echt zo :P
_O-

vond de rit echt super!! Op m'n bijna roeiavontuurtje (zonder peddels) na :/
haalde ff te overmoedig in, waardoor ik veel te snel in een haakse bocht kwam |(
maar het ankeren met voorrem ging net goed, de adrenaline nam wel een loopje met me toen ik weer ingaalde en een mongool die tegemoet kwam op onze rijbaan kwam en ging seinen :X

Al met al geslaagd dus, zal zo ff linkje sturen voor foto's ;)
 
wanneer was dat dan noz? En over dat verhaal hierboven _O- dat helm op, handschoenen aan, en dan erachter komen dat je het lipje van je helm vergeten bent :') gebeurt me te vaak
 
JAH! Leuk ritje! Was net lang genoeg voor in de avonduurtjes :) .

Lekker dijkjes rijden 8-)

We waren ook op de minuut op tijd vertrokken, want ik had het vermoeden dat die politie auto voor ons was bedoeld :')
 
Thanks mensen :)

wel jammer dat er een beetje veel dode muggen op me motor zaten toen ik thuiskwam gister :+



Volgens mij had Rembrand ook nog een foto gemaakt toen we voor de brug stonden te wachten *O*
 
Thanks mensen :)

wel jammer dat er een beetje veel dode muggen op me motor zaten toen ik thuiskwam gister :+



Volgens mij had Rembrand ook nog een foto gemaakt toen we voor de brug stonden te wachten *O*
OMFG! Ik heb vanaf Alkmaar tot Warmehuizen met open vizier gereden omdat ik dacht dat ik die tot teddybeer aangegroeide muggenhoop wel even weg kon vegen :')
 
OMFG! Ik heb vanaf Alkmaar tot Warmehuizen met open vizier gereden omdat ik dacht dat ik die tot teddybeer aangegroeide muggenhoop wel even weg kon vegen :')
_O-


hoe erg het ook is met vliegen op je vizier, als je gaat lopen wrijven dan word het echt alleen maar erger _O- :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan