Mini MF meeting bij Bloomindales

Welke datum zou jij willen?

  • Zondag 18-07

    Stemmen: 5 71,4%
  • Zondag 25-07

    Stemmen: 1 14,3%
  • Zondag 01-08

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 08-08

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kan het niet op zaterdag?

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7

GasNaald

Die hard MF'er
17 sep 2003
376
0
In het topic Ooit wel eens met een Dwaal op stap geweest? kwam iemand met het idee om eens een meeting bij Bloomingdales. Aangezien ik daar best wel vaak ben te vinden op een willekeurige zondag, ben ik daar wel een voorstander van.

Normaal heb je bij een meeting twee belangrijke dingen waar je rekening mee houdt: Plaats en datum.
De plaats is dus al bekend alleen nu nog een datum verzinnen. En ik zal hier even een polletje voor maken.

Dus als je interesse hebt om ook even langs te komen, reageer dan even in dit topic.
 
Laatst bewerkt:
In dat topic kwam ook al ter sprake dat er errug fout publiek is bij bloomingdales :r

toch :?
 
In dat topic kwam ook al ter sprake dat er errug fout publiek is bij bloomingdales :r

toch :?
ja aan de andere kant, als je met hele groep met in hun ogen fout publiek komt kan je wel weer lachen...
ik ga dr iig nog even over denken, met hoop mental support trek ik t misschien net :P
 
mischien ga ik wel naar de "tegenpartij" las iets over strakje truitjes en minirokjes :9

sorry fietsertje ;)
 
We hoeven niet per definitie naar Bloomingdales zelf te gaan, er zijn daar genoeg "normale" strand tenten te vinden. Ik weet ook wel dat niet iedereen hier in de zelfde categorie valt als het Bloomingdales publiek

Bloomingdales is de strand tent van ID&T en deze is gelegen bij Bloemendaal aan Zee
 
En jij bent daar zelf vaak te vinden op een willekeurige zondag...hoe fout ben jij dan :?

[me]M-71 weet niet wie er nou fout is..zijn de MF'ers nou van plan om als Flodders asociaal te gaan doen of is het publiek in die tent nou zo fout :? [/me]
 
Wat een gelul......wat versta je onder "fout"? Ik rij motor, zit op MF en draag als ik uitga ook strakke blousjes en soms nog doorschijnend ook.....

Moet ik de rest van alle MF-ers nu gaan zien als een stel intolerante boeren die alles waar ze zich niet mee kunnen identificeren als "fout" zien?? :?
 
En jij bent daar zelf vaak te vinden op een willekeurige zondag...hoe fout ben jij dan :?

[me]M-71 weet niet wie er nou fout is..zijn de MF'ers nou van plan om als Flodders asociaal te gaan doen of is het publiek in die tent nou zo fout :? [/me]
Trust me, die tent is niet fout, het publiek dat er komt wel :)
 
Ik zeg trouwens ook niet dat ik het zelf fout publiek vind integendeel er lopen vrouwen om van te :9~ maar dat was meer een verwijzing naar een reaktie in dat andere topic.

Ik ga meestal niet voor het publiek zelf maar meer ff een bakkie doen, met (voor mij) lekkere muziek en vrouwen erbij (voor de dames is er ook genoeg te zien heb ik mij laten vertellen). En ja als je als motorrijder daar in je leren combi rondloopt valt dat op en krijg je nog wel eens rare blikken.
 
Wat een gelul......wat versta je onder "fout"? Ik rij motor, zit op MF en draag als ik uitga ook strakke blousjes en soms nog doorschijnend ook.....

Moet ik de rest van alle MF-ers nu gaan zien als een stel intolerante boeren die alles waar ze zich niet mee kunnen identificeren als "fout" zien?? :?

Strakke overhemden heb ik ook wel ja, is op zich niks fout aan.

Onder fout versta ik mensen die zichzelf beter voelen dan een ander omdat ze bepaalde kleding dragen of 20 lagen make-up op doen. Zich meer voelen en anderen gaan lopen afzeiken omdat er iets geen merk zou zijn ofzo.

Onder fout versta ik ook weer asociale boeren die met niemand rekening houden.

Vraag me dus af of het publiek daar de eerste categorie is of dat de MF'ers de tweede categorie willen gaan uithangen.
 
Er zijn altijd wel mensen van Cat 1 te vinden, komt omdat Aerdenhout dicht bij is. Maar over het algemeen vind ik het wel mee vallen. Het is gewoon het doorsnee uitgaans publiek, die nog even lekker willen chillen in de zon.

En nee het is niet de bedoeling dat wij ons tot Cat 2 gaan verlagen.

Er staan trouwens daar altijd genoeg motoren, want dat is de enige manier om er nog een beetje snel te kunnen komen met mooi weer.
 
Strakke overhemden heb ik ook wel ja, is op zich niks fout aan.

Onder fout versta ik mensen die zichzelf beter voelen dan een ander omdat ze bepaalde kleding dragen of 20 lagen make-up op doen. Zich meer voelen en anderen gaan lopen afzeiken omdat er iets geen merk zou zijn ofzo.

Onder fout versta ik ook weer asociale boeren die met niemand rekening houden.

Vraag me dus af of het publiek daar de eerste categorie is of dat de MF'ers de tweede categorie willen gaan uithangen.


Is dat niet meer het interpreteren van bepaald gedrag en houding dan dat dat daadwerkelijk zo is?
 
Is dat niet meer het interpreteren van bepaald gedrag en houding dan dat dat daadwerkelijk zo is?
dr lopen gewoon een hoop mensen rond met een air van 'ik ben geweldig en de rest van de wereld is minder'. en dr zijn idd best wat knappe gasten te zien maar ook die met zelfde air. Misschien ligt het wel aan mij maar ik kan daar niet zo goed tegen, en dat strakke kleding dragen wat ik noemde in ander topic heb ik nix op tegen maar de hele houding van een hoop daar.
en nee was niet van plan me daar als asociale te gaan gedragen hoor, das denk ik niemands bedoeling
 
ben regelmatig bij De Republiek te vinden. Vroeger vaak bij Bloomingdales.

Maar leuk om een keer een minimeeting te houden!
 
Als het echt zo'n foute trance nichten tent is vind ik het wel leuk om daar met een goepjes MFers te gaan rellen })
 
Gaan ze daar ook niet zoiets als real life soap opnemen :?

Gezellie met die aso's daar....
LCB heeft slechte ervaringen met die k*kkers daaro :X
 
Tijdens beachpop stond ik altijd bij de Q-beach area en daar valt het met de kakkers reuze mee hoor!
Misschien omdat de muziek daar wat harder is.... *D
 
Al lopen die lui er met een air rond, super om naar te kijken. Tot nu toe wordt het mooi weer om te :]
Waar zit ID & T precies? Kom regelmatig op Zandvoort en rij dan langs het circuit het duinengebied in, zit ik in de buurt?

Wie gaan er tot nu toe?
Ik kom vanuit Zoetermeer, nog meer mensen vanaf deze kant?
 
Terug
Bovenaan Onderaan