Mini Project: GSXR 7-11 '91

Helemaal zwart met gepolijste velgen?

  • Ja

    Stemmen: 9 31,0%
  • Nee iets anders namelijk....

    Stemmen: 8 27,6%
  • Wat een k*t project laat hem lekker zo

    Stemmen: 6 20,7%
  • Grijs met zwart gepolijste velgen

    Stemmen: 3 10,3%
  • Huidige kleur stelling aanhouden

    Stemmen: 3 10,3%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Misschien ten overvloede :X , maar heb er erg in dat de kuipdelen (en het kuipframe dus ook) van een 750 en 1100 verschillend zijn (d.w.z. lijken veel op elkaar maar passen dus echt niet bij elkaar).
En oppassen met de upsidedown, bij crashvorken kan het voorkomen dat de binnenpoot gescheurd of zelfs gebroken is op het punt waar de borgpen in het onderste gedeelte (remklauw en asbevestiging) van de vork zit, dit is een klempassing maar met extra borgpen.
Deze scheur of breuk zie je dus niet!! Ook niet als de poten na een crash weer netjes gericht zijn....
Je merkt het wel bij je zoveelste stoppie en met wat meer geluk merk je het aan olielekkage op een vreemde plaats :? .....
Verder, heel veel succes met de ombouw :} :} :} ! Mag dat wel, heb zelf ooit een achterkant van een Blade op een EXUP gebouwd (En nog veel meer *D )
 
Zo de blaren staan op me handen van het polijsten grrrrrrrrr :P . Volgende week door met de voorvelg en de achtervelg nog meer laten bling blingen :P .


Kunnen we de week erop beginnen met spuiten 8-)


full
 
Leuk he dat polijsten O-)
Het resultaat mag er wezen! (wel heel goed beschermen tegen weersinvloeden/pekel!)
 
uhmmmmmmmmmmmmm O-)


De velgen zijn nu helemaal gepolijst *D . Volgende week ga ik beginnen met de boel te bekladden met een nieuw kleurtje.. in februari de kapjes naar de spuiter, in maart hoop ik dattie klaar is :z


Zal weer eens wat piccies erop gooien.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er 1 in zoetermeer die het voor 500 pleuries doet. Maar ik hoorde dat het ook weer goedkoper kon. Dus ik zoek nog even verder.

Lambik zou ook nog een prijsje voor me maken, anders moet je hem even mailen.


Maareej toch niet het asfalt gekust he
 
Maareej toch niet het asfalt gekust he
nee gelukkig niet. toen ik mijn motor kocht, zat er al een barst in de voorkuip. heb nu een gebruikte kuip er bij gekocht. deze moet ff voorzien worden van een kleurtje

ruben.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de schuur van oma even lekker onder gespoten O-)

full



Nu maar hopen dat ik de gepolijste randjes goed heb afgeplakt.
 
Moet je niet gelijk na het spuiten de tape al verwijderen??
om te voorkomen dat er opstaande randjes ontstaan, die over de tape hangen en bij het verweideren van de tape gelijk je lak beschadigt. of lul i op oudjaars dag echt helemaal uit mijn nek






maar ben wel benieuwd hoe je bike gaat worden
succes ermee, enne veel foto's posten he!!!

Prettige jaarwisseling
 
Moet je niet gelijk na het spuiten de tape al verwijderen??
om te voorkomen dat er opstaande randjes ontstaan, die over de tape hangen en bij het verweideren van de tape gelijk je lak beschadigt. of lul i op oudjaars dag echt helemaal uit mijn nek






maar ben wel benieuwd hoe je bike gaat worden
succes ermee, enne veel foto's posten he!!!

Prettige jaarwisseling

uhmmmm :? . Het tape toch verwijderen als de verf helemaal is uitgedroogt. als je het ermeteen af trekt dan krijg je volgens mij juist opstaande randjes... umm i could be wrong. Ag we zien het wel.. ik ga nu weer verder met bier zuipen en olie bollen vreten :P


Ja hetzelfde dude 8-)
 
uhmmmm :? . Het tape toch verwijderen als de verf helemaal is uitgedroogt. als je het ermeteen af trekt dan krijg je volgens mij juist opstaande randjes... umm i could be wrong. Ag we zien het wel.. ik ga nu weer verder met bier zuipen en olie bollen vreten :P


Ja hetzelfde dude 8-)
Niet meteen, maar wel voor het droog is (Na ½ uurtje bijvoorbeeld)
 
foto updaaatje *D


Achtervelg klaaar :)
Foto is alleen beetje brak B|

full


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/155901/a9299cb1f05376b717e0602de40e4492 (DSCF0081.JPG)​
 
Laatst bewerkt:
ziet er netjes uit.
Had je alles goed afgetaped *D *D *D en ook al blanke lak erover heen gespoten??
Nu die voorvelg.
 
Laatst bewerkt:
ziet er netjes uit.
Had je alles goed afgetaped *D *D *D en ook al blanke lag erover heen gespoten??
Nu die voorvelg.


Ja alles afgetaped *D alleen bij het eraf halen zitten er kleine hapjes in de velg B| . Maar dat is nog wel aardig bij te werken en niet opvallend... dus ik ben aardig tevreden zo met me beun werk :) voorvelg is denk ik morgen af
 
Ja alles afgetaped *D alleen bij het eraf halen zitten er kleine hapjes in de velg B| . Maar dat is nog wel aardig bij te werken en niet opvallend... dus ik ben aardig tevreden zo met me beun werk :) voorvelg is denk ik morgen af


Na het spuiten niet telang wachten met het tape verwijderen :+ :+
succes
 
Liep toevallig nog een mooi kuipruitje tegen het lijf, en nee ik heb niet de prijs betaald die erop staat :P

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan