Mini R.A.W. ?

Bram

MF'er
28 feb 2002
103
0
Groningen
Ik heb vorige week mini richting aanwijzers op mijn CBR 600 gezet maar nou hoor ik van verschillende kanten dat de licht opbrengst slecht is.

10033552_880.jpg


Maar ik vind ze toch wel veel mooier dan die originele. Dat zijn bij de CBR 600 uit '97 van die grote dingen.
Ik zit nu te twijfelen om de originele er toch weer op te zetten, ik wil natuurlijk wel goed zichtbaar blijven voor die dodelijke koekblikken op de weg.

Of weet iemand nog een andere type mini R.A.W. die een betere licht opbrengst heeft??? '(
Ik hoor graag jullie ervaringen met mini richting aanwijzers?
 
Laatst bewerkt:
verwijder de 5 watt lampjes voor 21 watt lampjes, alleen te koop bij motorzaken, speciaal voor deze knipperlichten.

Geldt voor alle mini knipperlichten
 
Laatst bewerkt:
Die van mij hebben 26 watt lampjes.. Uiteraard zijn die krengen moeilijk te krijgen. |(
1x vervangen, toen wel de goede gevonden, nu weer eentje kapot, bij 2 motorzaken geweest, allebei geen 26 watt lampie op voorraad. Nu maar een 20 watt meegenomen. (nog niet erin gedrukt).

Heb ook mini R.A.W. gekocht voor de achterkant, nog niet erop gegooid en ik weet ook niet wat voor lampies daarin zitten. (ander merk)

Moraal van het verhaal: met die 26 watt lampies nergens last van.
 
ik heb cateyes op een stokkie voor achter echt errugh netjes, en veel lichtopbrengst mede door de reflector achter de lamp die bij bovenstaande ontbreekt.

binnenkort mischien foto'tje van
ben weer nieuwe serie aan't maken :)
 
De lichtopbrengst van deze lampies is idd niet hoog, wat ik gedaan heb is er met aluminiumfolie een soort reflectors erachter gemaakt en TADA je lichtopbrengst is ineens veel hoger. Zelfs zichtbaar in het volle zonlicht. ( normale knipperlichten hebben ook een reflector achter het lampje zitten.) Deze lampies zijn ook nog eens niet altijd 100% waterdicht... Ik ben er iig niet kapot van.
 
Het probleem van die lampje is ook dat ze snel kapot gaan.. We verkochten er echt heleboel van (de 21 watt lampjes) omdat je ze snel met vervangen. Een tip van de zaak koop er gelijk twee extra als reserve
 
De lichtopbrengst van deze lampies is idd niet hoog, wat ik gedaan heb is er met aluminiumfolie een soort reflectors erachter gemaakt en TADA je lichtopbrengst is ineens veel hoger. Zelfs zichtbaar in het volle zonlicht. ( normale knipperlichten hebben ook een reflector achter het lampje zitten.) Deze lampies zijn ook nog eens niet altijd 100% waterdicht... Ik ben er iig niet kapot van.

Enige juiste oplossing. Maar het blijven klote dingen.
 
Even openmaken en kijken of er blinkers inzitten, hoger dan 5 watt lampje en of ze wat waterdicht zijn. Maar als ik ze zo bekijk, lijken me het haast de zelfden, alleen ander modelletje.
 
ik heb dezelfde raw op mijn fiets zitten (als de bovenste) zitten lampjes van 21w in

ze gaan inderdaad eerder kapot (motor rijssen heeft ze op voorraad) heb er maar een paar meer meegenomen

licht opbrengst is goed (mits 21w)
 
Ik heb de volgende mini R.A.W. op het oog als vervanging voor de oude.

10033582_880_01.jpg


Weet iemand of deze beter of juist minder van kwaliteit zijn dan de vorig genoemde?
Ja die heb ik ook alleen dan in het zwart, echt perfect goede lichtopbrengst en netjes.

alleen het knipperrelais gaat sneller knipperen omdat de lampjes meer vermogen hebben dan de orginele, ben nog steeds op zoek naar de oplossing / andere lampjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan