Mini trip KTM duke 125

Leuk verslag , mijn zoon heeft de RC125 gehad 2,5 jaar en heeft daar ook leuk mee gereden .
Ook aantal keer met de motor naar het buitenland op vakantie geweest en dit kleine blokje heeft geen klap verkeerd gedaan.
Alleen als de bergjes te groot en steil worden dan merk je dat het een 125 is maar voor de rest 1 en al lol .
 
mag ik je vragen hoe je die tassen hebt gemonteerd? Lukt het gewoon met die tas zelf of heb je ernog iets tussen? Zoals hieronder in het linkje? Ik heb sinds kort ook een duke 125 en een kampeertripje lijkt mij ook erg leuk

Ik had het gewoon op de buddyseat gemoteerd. Geen beugels ofzo. Ik wist wat ik nodig had en heb het op n beetje logish volgorde klaar gelegd. Tassen gevuld en toen gevuld als set achterop gegooit. Vast maken aan de buddy voetsteunen, handvatten en onderkant.

Nadeel is dus wel, de zakken moeten redelijk gevuld zijn wil het werken.
 
Ik had het gewoon op de buddyseat gemoteerd. Geen beugels ofzo. Ik wist wat ik nodig had en heb het op n beetje logish volgorde klaar gelegd. Tassen gevuld en toen gevuld als set achterop gegooit. Vast maken aan de buddy voetsteunen, handvatten en onderkant.

Nadeel is dus wel, de zakken moeten redelijk gevuld zijn wil het werken.
Bedankt voor je reactie. Ik zal is kijken of het met de tassen die ik heb ook wil lukken. Die xlmoto tassen zien er wel heel erg fijn uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan