Miniaturen verzameltopic deel 10

Zo mooie OP zeg :}
Heb je vast veel werk mee gehad om dat allemaal zo netjes te krijgen :P _O-

Kleine opmerking: Ik kan in jouw OP geen wijzigingen aanbrengen, TNT.
 
Daar wilde ik het net over hebben, als de kwaliteit minder is mag de prijs wel naar beneden......klinkt allemaal niet positief :N

:N Dat zie je verkeerd, Bas. Als je slechte kwaliteit levert en niet weet wat het woord service inhoudt, dan mag je juist meer vragen. Als je bij Minichamps werkt en te laat komt, mag je ook eerder naar huis :Y
 
Zo mooie OP zeg :}
Heb je vast veel werk mee gehad om dat allemaal zo netjes te krijgen :P _O-

Kleine opmerking: Ik kan in jouw OP geen wijzigingen aanbrengen, TNT.
veranderd elk half jaar zo`n beetje na de schoonmaak :+
evenals de andere vitrines :X
 
:N Dat zie je verkeerd, Bas. Als je slechte kwaliteit levert en niet weet wat het woord service inhoudt, dan mag je juist meer vragen. Als je bij Minichamps werkt en te laat komt, mag je ook eerder naar huis :Y

_O- Als ze doorgaan mag iedereen naar huis.....
 
Vandaag een vitrinekastje op de kop getikt. En het weekend ga ik er nog 1 halen. Kan ik mijn
MC meuk mooie verzameling tenminste een keer fatsoenlijk kwijt.
 
als de kwaliteit minder is,of zelfs zoals het gerucht..... KAP IK ER MEE!!!!!!!!!!
maar dan ook met alles van minichamps.
dan gaat de hele verzameling de kelder. '( '( '( '(


Dit snap ik niet. Ik neem aan dat je tot nu toe tevreden bent over de kwaliteit, en van je verzameling geniet. Door het spul in de kelder te zetten straf je Minichamps echt niet, je hebt het immers al betaald. Je kunt alleen maar als verzamelaar een statement maken door het spul niet meer te kopen, omdat de kwaliteit niet (meer) aan je verwachtingen voldoet. Geniet dan verder gewoon van wat je hebt.
 
tot nu is de kwaliteit wel goed.
maar als de nieuwe bikes echt zo gaan worden als het gerucht,heeft het voor mij niet zo veel zin om het in huis te houden.
wil wel een complete collectie hebben om naar te kijken.
misschien dat ik wel wat aan de muur laat hangen,maar de vitrines er uit levert een hoop ruimte op.
eerst maar eens afwachten wat er staat op de neurenberg toyfair,dan pas weten we waar minichamps mee komt
 
Helder, dank je voor je antwoord. Nu ben ik niet zo op de hoogte, ik heb zelf slechts twee modellen, de 996 van Carl Fogarty, en de Suzuki van Sheene, en daar ben ik wel blij mee. Gaan de nieuwe modellen dan echt zo slecht worden?
 
de geruchten gaan rond,dat de kuipdelen er niet meer af kunnen( zouden dus RESIN modellen worden) gegoten dus. daardoor kan je dus ook het motorblok niet meer zien. en dus ook niet van metaal.
minichamps wil er niks over zeggen op mijn vraag daar over,dus dat zegt wel iets.
maar we moeten het maar afwachten.
ik heb er iets meer als 2,en koop in ieder geval alles van rossi.
en voor dat geld wil ik wel kwaliteit,anders koop ik wel ALTAYA spul in 1:12
 
Dit snap ik niet. Ik neem aan dat je tot nu toe tevreden bent over de kwaliteit, en van je verzameling geniet. Door het spul in de kelder te zetten straf je Minichamps echt niet, je hebt het immers al betaald. Je kunt alleen maar als verzamelaar een statement maken door het spul niet meer te kopen, omdat de kwaliteit niet (meer) aan je verwachtingen voldoet. Geniet dan verder gewoon van wat je hebt.

:^

Dat zeg ik altijd als het gaat om tv abonnementen en het constante commentaar op Eurosport. En commentaar op Dorna in combi met circuitbezoek. Je kan ondernemingen maar op 1 manier echt duidelijk maken dat je niet tevreden bent. En dat is je abonnement opzeggen, niet meer gaan of niets meer kopen :Y

Maar in dit geval begrijp ik Dartmaster maar al te goed. Als je zo'n mooie verzameling hebt met dure modellen en de fabrikant beantwoord je vragen vaak niet eens, dan is dat behoorlijk teleurstellend. Zeker nu wetend dat men gaat bezuinigen op de productie maar wel weer de prijzen omhoog gooit. Als je je verzameling compleet wil hebben, dan is er niet echt een oplossing nu.
 
Laatst bewerkt:
Helder, dank je voor je antwoord. Nu ben ik niet zo op de hoogte, ik heb zelf slechts twee modellen, de 996 van Carl Fogarty, en de Suzuki van Sheene, en daar ben ik wel blij mee. Gaan de nieuwe modellen dan echt zo slecht worden?

Dan heb je wel 2 hele mooie modellen. Goed bewaren. Mocht je toch ooit het Fogarty model weg doen, dan heb ik interesse :)
 
wel de 916 uit 95 en 94 op marktplaats te koop nu
http://www.marktplaats.nl/a/hobby-e...f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr
en de 996 uit 96 met een beschadiging aan het stuur voor rond de 40 euro
http://www.marktplaats.nl/a/hobby-e...f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr
koppelingshendel er af

Al gereageerd op de 996, maar stuur ofwel clip-on is rechts gescheurd.
Dus maar weer verder op zoek. Maar ik heb geduld en tijd :Y

*Edit* Clip-on blijkt compleet afgebroken te zijn.
 
Laatst bewerkt:
De afgelopen week 2 vitrines op de kop getikt. Hierdoor komt de verzameling iets mooier uit. Geeft meteen een ruimtelijker effect.

Oude situatie:
MC%20Rossi%20NSR500%202Kc_zpssgbqiun8.jpg


Nieuwe situatie:
VR46_zpshv00s6h5.jpg

KS34_zps6umspjdn.jpg

vdM60%20TT%20Circuit_zps6n4t8xay.jpg


Heb nu meteen wat ruimte over voor eventuele uitbreiding. Apart plankje voor WSBK modellen kan nu in ieder geval :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan