Miniaturen verzameltopic deel 10

Stil hier.... iemand nog wat van Simoncelli te koop ?

Rob, je bent terug?! Was je een tijd geleden aan het zoeken omdat een vriend zijn TT IOM Arai 2010 te koop aanbood. Toen zag ik het volgende bericht:

Alles verkocht...


Saluti :W

Maar welkom terug man :W Heb meerdere Simoncelli modellen gehad. Maar dat is alweer even geleden. Recentelijk stond op MP nog de hele witte set: Model, Wheely figuur en stand. Maar voor veel te veel geld.
 
Laatst bewerkt:
Ja ben er nog steeds (en weer) af en toe kijk ik hier :) Best een lange vervelende periode gehad waardoor ik andere prioriteiten had. Rij regelmatig weer op m'n Duc 999 of 916 (ja ik heb de Monster verkocht) en verzamel nog wat van Super Sic

Gaat alles goed ook met jou ?
 
Zoek overigens nog een extra exemplaar van Sic's RC212V Honda Minichamps 122111158

Ja die heb ik meerderen gehad en niet eens voor een hele hoge prijs anderen blij mee gemaakt. Maar je komt ze nu bijna niet meer tegen. De testbike nog wel. En voor de rest gaat het goed. Pas nog wat modificaties aan laten brengen aan wat items:

kT4G0ZX.jpg

DlFVF6d.jpg

ZIYqs8F.jpg

wx55xWt.jpg

MysjOtm.jpg

GhKJIfE.jpg

IxBcgD8.jpg


*D
 
Met zo een prijzen stopt het toch helemaal voor me.
Dat was de prijs denk ik van de lorenzo en rossi barcelona (2 bikes en 2 figuren) box toen ie uitkwam.
Untitled-1.jpg
 
Ik heb jullie hulp nodig.....

Naar mijn weten bestaat er geen miniatuur van de APRILIA MOTO 6.5 , tenminste ik heb er echt naar gezocht. Totdat ik onderstaande foto tegen kwam. Geen idee of het een echt bestaand model is of dat iemand zeer creatief is geweest.

Hier zitten 'kenners' dus ik hoop dat een van jullie me op weg kan helpen......
 

Bijlagen

  • normal_1264276.jpg
    normal_1264276.jpg
    22,6 KB · Weergaven: 13
Met zo een prijzen stopt het toch helemaal voor me.
Dat was de prijs denk ik van de lorenzo en rossi barcelona (2 bikes en 2 figuren) box toen ie uitkwam.
Bekijk bijlage 1332291

Dat zal ook wel de reden zijn dat ook dit topic een beetje is stil gevallen. Ik heb nooit het doel gehad om hele vitrines vol te verzamelen. Maar de lol is er nu zeker van af met deze prijzen.

Kan iemand me vertellen wat nu het verschil is tussen dit Sheene model en de vorige 3 of 4 modellen die er al van hem waren?
 
Laatst bewerkt:
ik ook,maar de onderkuip vind ik nou niet echt lekker vast zitten.
zodra je er tegenaan komt schiet hij al los

Waardeloos. Ik zou hem weg doen. Dit voldoet niet aan de kwaliteit van de rest van je verzameling. Als je er vanaf wilt laat maar weten :+
 
Laatst bewerkt:
Waardeloos. Ik zou hem weg doen. Dit voldoet niet aan de kwaliteit van de rest van je verzameling. Als je er van wilt laat maar weten :+
als ik het weg doe laat ik het hier wel weten,kan je een grote bus huren :P
wordt wel lang wachten !
ikheb al medelijden met de nabestaanden als ik overlijd,alle doosjes bij de motoren zoeken _O-
 
als ik het weg doe laat ik het hier wel weten,kan je een grote bus huren :P
wordt wel lang wachten !
ikheb al medelijden met de nabestaanden als ik overlijd,alle doosjes bij de motoren zoeken _O-

_O-

Ja zoek het goede doosje maar eens bij het bijpassende model als je geen idee hebt.

En ik doelde niet eens op de hele verzameling maar alleen op dat inferieure Sheene model :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan