Miniaturen verzameltopic deel 10

C36855D2-FB0A-4DA3-BBAE-7FA26117EE2E.jpeg
Nog iemand die ik hier blij mee kan maken?
Teab.

(Hand voor schaal, geen idee qua formaat)
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    721,5 KB · Weergaven: 13
Hier na lange tijd weer een update van mijn verzamelingetje. Soms moet je geduld hebben, veel geduld. Maar dan komt eindelijk voorbij waar je jaren naar zoekt. Deze bike stond al die tijd in de vitrine in de doos te wachten op zijn baasje:

Suzuka 2000 motor.JPG


Vandaag is het dan zover. En direct ook de 2004 Welkom kissing figure eindelijk kunnen toevoegen aan de verzameling:

241218.jpg


Ben langzamerhand wel tevreden zo :t
 
Weet iemand of de MC wheelystands ook los te koop zijn? Of heeft er iemand nog 1 over ter overname?
 
ook ff aan het zoeken voor je geweest,helaas niks gevonden voor je
zelf ook niks voor je

Bedankt voor de moeite, Jack :t
Heb het ook per mail verzocht aan Toine. Misschien heeft hij nog wat. En anders kan ik het nog aan Tom’s vragen. Laatste optie is een McGyver oplossing :)
 
je zou ook hier eens kunnen vragen,die verkopen wel setjes met wheelystandaard
scale 1;12

Ja ik ken de site en hij heeft ze ook zie ik nu, thanks! Maar vind eerlijk gezegd dat hij op een vreemde manier zaken doet: Eerst suggereerde hij dat hij zijn eigen verzameling voor goede prijzen ging verkopen. En vervolgens zie je alleen maar nieuwe items voor standaard prijzen. En als je ergens interesse in hebt, is hij 2 maanden dicht en na 2 maanden is het item waar ik interesse in had in prijs verhoogd. Dan zie je mij niet meer terug. Houd het op Toine en Tom's voorlopig. Als die ze niet hebben, kijk ik nog wel even verder.
 
Laatst bewerkt:
ja klopt,is gewoon een handelaar joh
hij laat alles in indonesie maken zoals de pitboards,floorboards en tyrewarmers en de altaya modellen
 
ja klopt,is gewoon een handelaar joh
hij laat alles in indonesie maken zoals de pitboards,floorboards en tyrewarmers en de altaya modellen

Heb geen probleem met handel maar wel als je een jaar lang in je MP advertenties suggereert dat je je privé collectie tegen goede prijzen verkoopt. Dan jok je in zijn geval 2x in 1 zin. En nu wordt het nog mooier. Zijn prijs voor een wheelystand: E 15,95 |(Zie: 1;12<>WHEELIE STAND "Wide MotoGP"

Toine heeft ze niet meer. Maar krijg net een bericht van Tom's: Ze worden per 2 verkocht voor E 5,99 per set!! Worden het 1ste kwartaal weer verwacht. Nou daar kan ik wel op wachten hoor :t
 
Heb geen probleem met handel maar wel als je een jaar lang in je MP advertenties suggereert dat je je privé collectie tegen goede prijzen verkoopt. Dan jok je in zijn geval 2x in 1 zin. En nu wordt het nog mooier. Zijn prijs voor een wheelystand: E 15,95 |(Zie: 1;12<>WHEELIE STAND "Wide MotoGP"

Toine heeft ze niet meer. Maar krijg net een bericht van Tom's: Ze worden per 2 verkocht voor E 5,99 per set!! Worden het 1ste kwartaal weer verwacht. Nou daar kan ik wel op wachten hoor :t

oke dan,mooi dat toms ze weer verkopen gaat
maar 5,99 voor een set WHEELYSTANDS ?????
de gewone zijn al duurder
ga ik wel een paar stands bestellen tegen die tijd,pre-order zal er nog wel niet kunnen
 
oke dan,mooi dat toms ze weer verkopen gaat
maar 5,99 voor een set WHEELYSTANDS ?????
de gewone zijn al duurder
ga ik wel een paar stands bestellen tegen die tijd,pre-order zal er nog wel niet kunnen

Ben bang dat dit op een misverstand berust. Ik spreek in de e-mail duidelijk over een wheelystand, maar heb het idee dat men dat verward met dit artikel:
Accessoires | 1:12 | Minichamps | mc312100010 | Tom's Modelauto's Het was ook too good to be true. Wordt dus toch McGyveren met een grote paperclip.
 
Toch raar, meerdere conversaties gehad afgelopen dagen over spul wat ik te koop heb staan..

Weet niet of je wat veranderd hebt, maar nu kan ik wel een conversatie starten met je. Stom genoeg kon dat straks niet. Indien je niets veranderd hebt, inderdaad raar.
 
lekker bezig dus !
toendertijd had ik 50 setjes van die gewone stands gekocht,wide en small
gaan ze er later op over om die standaard te leveren bij de nieuwe modellen
komt altijd wel van pas
 
lekker bezig dus !
toendertijd had ik 50 setjes van die gewone stands gekocht,wide en small
gaan ze er later op over om die standaard te leveren bij de nieuwe modellen
komt altijd wel van pas

Ja als je die gewone stands nodig hebt, dan is het ideaal. Wheelystands blijkt gewoon moeilijker of je moet er E 15,- voor uit willen geven. Dat vind ik ze niet waard. Verzin wel wat of ik ga naar een handyman die dat stukje dun ijzer zelf zo maakt om het model te ondersteunen. Je buigt dun ijzer in een M met aan beide zijden een 90 graden hoek en een stukje eraan. Komt goed :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan