Miniaturen verzameltopic deel 10

Kan nog vele dealers contacteren, maar vond het wel mooi. Kan zelf ook een stuk ijzerdraad vouwen: Zodoende de daad bij het woord gevoegd:

Wheelystand.jpg


Wheelystand b.jpg


291218c.jpg


291218a.jpg


Kosten: E 0,- want ik kreeg het stuk lasdraad zo mee. Het resultaat spreekt voor zich.
 
Geen idee of er al vaker vraag naar is geweest maar ik ben op zoek naar schaal 1:12 Honda vtr1000sp1 rode kleur stelling (straatversie) de Rossi/Edwards van 2001 suzuka 8h heb ik inmiddels maar straatmotor tot op heden niet kunnen vinden
 
Het is hier niet voor niets zo stil de laatste tijd. Denk dat de meesten het wel prima vinden langzamerhand wegens mindere kwaliteit en hogere prijzen. En hun verzameling niet meer uitbreiden. Ik ben iig tevreden met mijn bescheiden MC verzameling. Verzamel de laatste tijd meer 1:1 modellen :)
 
Heb hier overigens nog een Mc Coy model in doos. Mocht iemand interesse hebben, laat maar weten per pm.
 
:W
Ooit fanatiek Rossi verzamelaar geweest, is niet veel meer van over helaas. Maar nu ben ik eigenlijk opzoek naar de normale 1:2 helm van Rossi uit 2008.
Iemand wat staan die er vanaf zou willen voor een leuke prijs?
 
Het is hier niet voor niets zo stil de laatste tijd. Denk dat de meesten het wel prima vinden langzamerhand wegens mindere kwaliteit en hogere prijzen. En hun verzameling niet meer uitbreiden. Ik ben iig tevreden met mijn bescheiden MC verzameling. Verzamel de laatste tijd meer 1:1 modellen :)

Ik ben al even gestopt inderdaad.
Ik heb ze nog wel.
Maar ze liggen momenteel ook in een doos op zolder.
Ik zit er zelfs aan te denken om te verkopen. 😅
 
Kwam de modellen van Spark in 1/12 tegen, bestaan die al lang?
Ze zien er op foto goed gedetaileerd uit.
Prijzen kom ik niet veel wilder van dan Minichamps.
Iemand die ze al onderogen gezien heeft? Staat meestal pre order bij.

spark_1_12_jorge_lorenzo_yamaha_yzr_m1_no99_winnaa.jpg


spark_1_12_fernando_alonso_honda_rc213v_s_no14_hon.jpg


spark_1_12_cal_crutchlow_honda_rc213v_no35_winnaar.jpg


spark-ducati-gp17-n9-petrucci-2017-.jpg


3_spark-honda-rc213v-2016-miller-estrella-galicia-honda-team-moto-gp.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan