Miniaturen verzameltopic deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is een FZR 1000 omgebouwd naar een replica van de motogp machine van Max Biaggi, ik dacht zelf jaargang 2003 ,
Waarschijnlijk een 2001 of 2002, vanaf toen reed ie namelijk met nr.3
2001
59f6_1_sbl.JPG


2002
51d2_12.JPG
 
Waarschijnlijk een 2001 of 2002, vanaf toen reed ie namelijk met nr.3
2001
[afbeelding]

2002
[afbeelding]

of de poging tot replica is niet helemaal met succes gedaan...aangezien onder op de kuip Q8 staat en die zwarte strepen op de voorkuip (naast de ruit), zat ik dus te denken aan de 2000 uitvoering

Want 2001 & 2002 was het Motul
 
Laatst bewerkt:
hoi, het is echt de uitvoering met q8, maar ik zie aan de modellen dat we in de buurt komen alvast bedankt , ga nu toch even googlen
 
Iemand interesse om een Minichamps Duc Capirossi 2004 te ruilen voor een
Minichamps Duc 2004 of Honda van Troy Bayliss.
 
Ik heb nog een nieuwe Ducati GP7 1/12 # 27 Stoner van Minichamps in de aanbieding.

Iemand interesse. Heb het model nieuw gekocht bij wheelsonscale voor € 49,50. Dit is het model zonder figuur.
 
Hoe wordt je model dan omhoog gehouden? Ik zie maar 1 pinnetje bij het achterwiel.
Er loopt een staafje langs de achterbrug en zo aan de binnenkant van de zijkappen daar zit het staafje gedraait en steekt ertussendoor zodat het model vast blijft staan.
Het was echt een gepriegel om het goed passend te maken, maar als je het staafje dan zwart maakt dan zie je er nauwelijks iets van en aan de andere kant zie je er helemaal niks van.
Ik heb bijna alle modellen er van kunnen voorzien behalve het 2004 model dat leent zich er niet goed voor helaas.
 
juist, alleen welke race is dat. PI?

ik heb trouwens weer order gemaakt in UK. 3 x figure + first win 02.
kan ik weer mn kast gaan veranderen, aangezien ik nu al vol zit.

Ja dat is idd ook een foto van PI. Behalve deze 2 foto's heb ik verder niks kunnen vinden...


Hebben jullie trouwens ook géén bridgestone op de banden staan van de 2007 stoner+figure?
 
Laatst bewerkt:
Wie kan ik blij maken met 1 van deze exclusieve?

1:12 Doohan Motegi 2001 L.E. 504 pcs. = 50,50 Euro
1:12 Spencer Motegi 2001 L.E. 504 pcs. = 50,50 Euro
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan