minibike GP!

kom je?

  • ja lache

    Stemmen: 1 33,3%
  • nee huile

    Stemmen: 0 0,0%
  • komt the doctor ook dan?

    Stemmen: 2 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    3

Monsterrr

MF veteraan
15 dec 2003
1.103
0
Amsterdam
yo!

Met een vriend van me met een motorbedrijf organiseren we zondag as een minibike GP. Parcourtje racen, behendigheid en met name erg veel lol.

We hebben een paar fietsjes en voldoende strobalen dus als je zin hebt, mail ff op floris apestaart kymmell punt nl voor de details. Locatie is in de buurt van Schiphol, echte locatie hou ik nog f geheim ivm de pelisie (sorry baksteen :) )

Kost 15 euro, kan je racen, brrodje eten, biertje/cola doen dus, kom ook, leuk! :W
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat het zo ver weg is ( kom uit Hengelo). Das best een eind met een minibike...


Ik zou uit Doetinchem moeten komen, maar euh heb geen broek met sliders atm.
Wilde dit weekend nog ff een nieuwe gaan kopen.

Ik ga echt niet zonder sliders op een minibike. :+
 
kom kom, ZO groot is het circuitje nu ook weer niet enne met m'n 1.90 kom ik echt niet met de knieen van tussen m'n oren-naar het asfalt..
 
Mot uit omgeving Arnhem komen, geen vervoer naast een benenwagen, geen minibike......................... '( .

Btw voor diegene die er nog een zoeken, ik kan ze e.v.t. wel regelen O-) .
 
Als dat Hengelo Ov is, zitten er een hele bult MF'ers uit regio twenthe hiero, mischien dan een plan om et een keer hier in de buurt zoiets te organiseren?

Yep, Hengelo Ov. Als er voldoende MF'ers zijn in Twente met een minibike, dan lijkt mij dat een strak plan! Dan benker wa bie! :Y
 
Als het meer in de buurt is en te bereiken met de trein, dan wil ik wel een keer komen :] Minibike in tanktas...sure :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan