Minibike lommel; 20-03 om 20.00u!!

ik weet niet hoe laat ik precies in lommel kan zijn, het is volgens mij 1,5 uur rijden vanaf mijn woonplaats en ik moet werken tot 18.00.

Is dat minibiken alleen op woensdagavond?

Minibiken in lommel is inderdaad enkel op woensdag, maareuhh.. je kan makkelijk om 20 uur ook binnenvallen hoor.. doe je paar manches minder maar da's geen erg.. heb ik ook gedaan vorige keer.
Denk trouwens niet dat er veel mensen om18 uur willen of kunnen zijn, afspraak zal dus wel iets later worden.. hoe laat laat'k aan jullie over.
 
Niemand problemen met 20 maart?
Dan zou'k nu graag even namen noteren van wie er zal zijn!
 
Sniper meerijden hé en je pak meebrengen.

Pooh schrijf mij ook maar in. Zal er wel iets later zijn dan 18.00 uur. (19u00 - 19u30)

Inschrijven? 't Is daar toch gewoon binnenvallen en racen? Brommertjes zat daarzo :)
 
Ik wil ook wel de 20e (onder voorbehoud)
Maar voor 20.00 zal ik er zeker niet zijn.
Maar het is natuurlijk een stuk minder leuk wanneer Mar1tin er niet bij is. '(
 
check titel :)

Martin: wel ruilen met iemand he! De ouderen moeten ook vertegenwoordigt zijn.. anders gaat men ons nog discriminerend noemen, snappie? })
 
Sniper meerijden hé en je pak meebrengen.

Pooh schrijf mij ook maar in. Zal er wel iets later zijn dan 18.00 uur. (19u00 - 19u30)

20.00 uur is al beter, maar m'n pak meebrengen (als ik het al niet aan heb als ik met de gixxer kom) om op die minifietsjes wat de gek gaan uit te hangen...naahhhh ik doe wel een overall aan van ginder.... ;)
 
naahhhh ik doe wel een overall aan van ginder.... ;)
Hehe, dahct ik ook.. heb er ondertussen 2 littekens extra door :)
Ondergrond is daar toch zo vlak (geen ribbels ofzo) dat je pak een val heus wel overleeft. Je huid daarentegen niet.. althans, de mijne niet.

Is voor mij nog eens goeie test of'k er nog wel inkan.. zal toch moeten, 3 dagen later achterop bij u.. aiaiaiai me buikje
 
Laatst bewerkt:
Dat valt best mee hoor. :)
Het zijn trouwens 'monobikes', geen pocketbikes.

monobike:
16.jpg
Dis zijn dus totaal geen monobikes he...
Das wel totaal iets anders..
 
Ik wil ook wel mee.

Maar ik zou wel ff reserveren. Eigenlijk is er wel plaats, maar ze houden er ook wel eens een feestje en het is best ver rijden naar Belgie voor niks...
 
Ben de tel wat kwijt, wie komt er nu wel allemaal naar Lommel de 20é ?

Deze heb ik tot hiertoe :

- The Sniper
- Poohbeer
- Recumbent
- Turbo Teunis
- Yuri
- TTeun
- HELske
- Tati ???

Nog kandidaten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan