Minibike lommel; 20-03 om 20.00u!!

Ik wil ook wel mee.

Maar ik zou wel ff reserveren. Eigenlijk is er wel plaats, maar ze houden er ook wel eens een feestje en het is best ver rijden naar Belgie voor niks...

Ik zal wel eens even bellen om te vragen of ze niks geplant hebben en of we er nog bij kunnen met een 10-tal mensen.
Reserveren doe'k niet.. altijd gezeik van mensen die afzeggen enzo.. heb'k geen zin in.
Tenzij jullie op jullie eerste communiezieltje beloven dat je allemaal ook effectief komt.. dan wil'k wel reserveren :)
 
Zijn er mensen die wat vroeger willen komen? Kunnen we al wat opwarmen..
ik wil er eigenlijk best rond 18.00 uur staan om effe te racen..
yuri, als jij ook zo vroeg kan zijn, kan je nog wat filmen ook :)

Nog vroege vogels?
 
Als het minibiken hard aankomt (slechte conditie of fiks op je plaat gaan) is het niet zo erg om in de auto terug te moeten...
 
Net nog effe gebelt.. voorlopig nog geen reservaties dus zal nog wel plaats zijn.
Ik reserveer zelf NIET btw, 't is maar da je't weet :)
 
Verzoek:

Ik kon in eerste instantie met iemand meerijden, maar die heeft helaas moeten afzeggen.
Ik vroeg me af of er misschien iemand bereid is mij een lift te geven, zou erg tof zijn. :)

Ik ben te bereiken op [telefoonnummer], of via mail: yuri@testlab.nl

Bij voorbaat dank!


Is inmiddels geregeld :}
 
Laatst bewerkt:
Net terug en het was weer gááf :}
Ben er maar 5 keer afgestuiterd zonder er echt schade van te hebben opgelopen :P
Wel wat krasjes op m'n pak en helm maar dat ziet wel stoer uit 8-)
Motortje was wel wat onderdelen kwijt maar dat maakt zo'n ding alleen maar lichter!
Was daardoor de laatste manche gelukkig ook weer wat sneller :} hè Teun :P
Volgende keer ben ik zeker weer van de partij!
Vinnut véél gaver als karten iig., ook vermoeiender trouwens
Heb iig. m'n griep(je) eruitgezweet!
Thxs guys, tot de volgende keer :}
 
Was inderdaad een leuke ervaring, ookal dat ik met maar 1 manche te rijden op "safe-mode" gespeeld heb.
Tja, ik wou heelhuids aankomen op het feestje zaterdag ... ;)
Maar de volgende keer ga ik ervoor (in crash-mode) :] :+
 

Voorlopig, geen foto's..
Camera in de auto laten liggen (nogal dom zo'n grote videocam meesleuren als niemand zin heeft om te filmen) en eerste manche reed iedereen mee dus ook niet uit gaan halen.
Zijn wel foto's getrokken daar van een in-huis fotografe.. geen idee wanneer we die zien eigenlijk.. hebben allemaal email achtergelaten en zouden de url doorgemailed krijgen.
 
Laatst bewerkt:
'k Ben trouwens sneller geworden. 1.32.23 :)
TTeun: jij had die papieren van vorige keer nog.. als je ze bij de hand hebt, kijk eens naar mijn snelste tijd van vorige keer aub.. Koen of poohbeer = ik :)
Laatste manche ging trouwens erg goed (voor mij).. ook rechtse bochies begonnen te lukken namelijk :)

Volgende week weer jongens?! Ja, ik zou er dagelijks uren willen gaan crossen.

Owjah, ik was ruim sneller dan yuri! :} })
 
Laatst bewerkt:
'k Ben trouwens sneller geworden. 1.32.23 :)
TTeun: jij had die papieren van vorige keer nog.. als je ze bij de hand hebt, kijk eens naar mijn snelste tijd van vorige keer aub.. Koen of poohbeer = ik :)
Laatste manche ging trouwens erg goed (voor mij).. ook rechtse bochies begonnen te lukken namelijk :)

Volgende week weer jongens?! Ja, ik zou er dagelijks uren willen gaan crossen.

Owjah, ik was ruim sneller dan yuri! :} })

Één minuut, 32 seconden is niet echt snel hoor Pooh! :P
Yuri zat op 33 seconden :}
 
Één minuut, 32 seconden is niet echt snel hoor Pooh! :P
Yuri zat op 33 seconden :}


:j

Yuri zat op 33.63
Ik zat op 32.23

Scheelt ruim een seconde man! En ik had laatste manche geloof'k 5 rondjes onder yuri's snelste tijd dus.. sjah.. I am the best.. van ons tweetjes toch.. voorlopig ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan