Minibike Lommel 26/12/2001

Ik snap trouwens niet dat ze intermediates hebben gemonteerd onder die bikes. Met slicks heb je veel meer grip. (Heb je iig wel nodig op die baan). :)
 
Bijzonder veel grip is er idd. niet, maar nu kan je die dingetjes wel lekker laten driften })
Voel je je net een mini McCoy of Haga :P
 
Bijzonder veel grip is er idd. niet, maar nu kan je die dingetjes wel lekker laten driften })
Voel je je net een mini McCoy of Haga :P

Driften?! Ik lig hier wel met 2 open ellebogen en 1 open knie.. Graag GEEN driftende motoren meer voor mij pls! :)
 
Halverwege de eerste heat schoot het me ineens te binnen dat ik geen handschoenen aanhad. |( :9
 
Had je maar voor je moeten kijken Pooh |(

Hehe, eerste keer dat\'k neer gign keek\'k voor me.

2e keer was inderdaad omdat ik van de ideale lijn afging om de snellere door te laten. Ging\'k dus op me bek en hield\'k zo\'n man of 4 tegen. :o
Wie was trouwens die eikel die tegen me op reed?! :( ;)

Owjah, solidariteit.. er was slechts 1 iemand die effe checkte of ik wel ok was ;(
hehehe
 
Ik reed niet tegen je aan .
Je viel gewoon om toen ik achter je zat.

Ik bedoelde dat ik tegen de grond ging, de doorgang versperde en dat er toen iemand niemeer kon stoppen en gewoon tegen mij op reed.
Was jij dat?!
 
Nope,
\'k was je al voorbij. Ik heb je alleen zien vallen en weet niet hoelang je er gelegen hebt of wie er nog achter kwamen. De volgende ronde lag je er toch niet meer.
 
Nope,
\'k was je al voorbij. Ik heb je alleen zien vallen en weet niet hoelang je er gelegen hebt of wie er nog achter kwamen. De volgende ronde lag je er toch niet meer.

Hehe, als\'k niet binnen 30 seconden weer rechtgekrabbelt ben en weer op dat miniding ben vertrokken is er echt iets mis hoor.
Reed gewoon groepje net achter mij waarom ik dus opzij wou, maar me bandjes vonden dat niet lekker hence: de schuiver. No big deal. Was leuk!
 
Dan trek je je pak de volgende keer thuis maar vast aan :P
En zet dan gelijk je helm maar vast op, wel zo veilig in de auto :+
 
Dan trek je je pak de volgende keer thuis maar vast aan :P
En zet dan gelijk je helm maar vast op, wel zo veilig in de auto :+
Hehe, dat herinnert me aan het volgende verhaal, beetje offtopic maar wel lollig.

Had eens een feestje 40 km verderop, en het was zo\'n verkleed bal feest, dus dat iedereen verkleed als iemand of iets zou komen. Het thema was Egypte en ik had bedacht om maar als mummy te komen. Had alleen geen tijd me daar nog te verkleden als mummy dus dat heb ik thuis gedaan, daarna als mummy in de auto erheen gereden, wel stoer, zag je iedereen met open mond kijken toen ze op de snelweg werden ingehaald door een mummy. Was erg grappig. 8-)
 
Hehe, dat herinnert me aan het volgende verhaal, beetje offtopic maar wel lollig.

Had eens een feestje 40 km verderop, en het was zo\'n verkleed bal feest, dus dat iedereen verkleed als iemand of iets zou komen. Het thema was Egypte en ik had bedacht om maar als mummy te komen. Had alleen geen tijd me daar nog te verkleden als mummy dus dat heb ik thuis gedaan, daarna als mummy in de auto erheen gereden, wel stoer, zag je iedereen met open mond kijken toen ze op de snelweg werden ingehaald door een mummy. Was erg grappig. 8-)

Lol :)

Kan me helemaal niets voorstellen bij dat minibiken. Aan de verhalen te lezen is het wel erg kewl. Jammer dat Lommel zo\'n f*ck eind weg is. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan