Minibike Lommel 26/12/2001

Kwa aantal ronden die heat niet nee, maar wel qua tijd!
En wie was er het snelst.... })
TurboTeunis! (natuurlijk) niet m\'n persoonlijk snelste tijd verbeterd maar toch een 28.160

P.s. Waarom reed je maar 1 heat Pooh?
 
Ik was NIET de laatste!!
Ghehehe

En ik ook niet!
Maar het was GÁÁÁÁF, heen en terugweg trouwens ook wel lekker met die verse sneeuw :}
Iig voor herhaling vatbaar!
Martin.


edit pooh: quote fixed.. edit je eige bericht om te zien hoe je moet quoten :) / niet vergeten bij sluit-tag dus
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kwa aantal ronden die heat niet nee, maar wel qua tijd!
En wie was er het snelst.... })
TurboTeunis! (natuurlijk) niet m\'n persoonlijk snelste tijd verbeterd maar toch een 28.160

P.s. Waarom reed je maar 1 heat Pooh?

MAAR jij hebt al vaker \"geoefend\" ,als/indien/ wanneer IK wat meer heb \"geoefend\"hoop ik toch onder die 28 sec te komen, gaat ook zeker lukken.
Onder de 27 is volgende richtpunt! Samen doen? Breng wel versterking mee! :]
 
MAAR jij hebt al vaker \"geoefend\" ,als/indien/ wanneer IK wat meer heb \"geoefend\"hoop ik toch onder die 28 sec te komen, gaat ook zeker lukken.
Onder de 27 is volgende richtpunt! Samen doen? Breng wel versterking mee! :]
8-) Cool!
Maar dan breng ik ook versterking mee, twee vrienden van mij rijden allebei in de 27\'ers.
De snelste zijn record is 27.00 :}
[edit]
Aargh het blijkt dat hun al 26ers rijden |(
De snelste iets van 26.40, en ik dacht dat ik al aardig bij hun in de buurt kwam. Maar blijven oefenen denk ik.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Kwa aantal ronden die heat niet nee, maar wel qua tijd!
En wie was er het snelst.... })
TurboTeunis! (natuurlijk) niet m\'n persoonlijk snelste tijd verbeterd maar toch een 28.160

P.s. Waarom reed je maar 1 heat Pooh?

Euhhm.. aantal ronden die heat ook vrees\'k turboteun, \'k was maar net sneller dan yuri, maar hou\'t stil he! ;)

Ik reed trouwens maar 1 heat mee omdat ik veeeeeel te laat aanknwam voor de 1e en de laatste deden de Belgjes niemeer mee en waren de NL\'ertjes weg voor\'k er erg in had.
Noujah, volgende keer meer (en beter).
 
Toffe uitstap :}
De brommerkes hadden wel hun beste tijd al lang geleden gehad, maar ja.
Er waren er geen 2 die hetzelfde reden, alsook de karts zagen er maar erbarmelijk uit :r
Zo\'n eigenbouw scooter racertje is ook wel tof denk ik :}
Nog leuke terugreis gehad met een prachtige view :)

Iedereen goed thuisgekomen?
 
Op donderdag 27 december 2001 09:21 schreef poohbeer het volgende:Euhhm.. aantal ronden die heat ook vrees\'k turboteun, \'k was maar net sneller dan yuri, maar hou\'t stil he! ;)

Ha! Echt niet he! :j :)
Ik was geloof ik 2 seconden sneller dan jij, maar who cares. Als je maar fun hebt. :]
 
Laatst bewerkt:
Ha! Echt niet he! :j :)
Ik was geloof ik 2 seconden sneller dan jij, maar who cares. Als je maar fun hebt. :]

Ik ben na jou gestart en was voor jouw geëindigt.. dat houdt in dat ik sneller was dan jij!! :P
 
Laatst bewerkt:
Ik ben na jou gestart en was voor jouw geëindigt.. dat houdt in dat ik sneller was dan jij!! :P

*zucht* |( ;)

Ik quote ff de uitdraai:Koen: 0:36.xx
Yuri: 0:34.xx

Het maakt bij karten en minibiken niet uit wie eerste finished en wie laatste (tenzij je een echte race rijdt), het gaat om de rondetijden. :)

[me]Yuri geeft toe dat ie zelf ook nog flink moet oefenen :+ [/me]
 
*zucht* |( ;)

Ik quote ff de uitdraai:Koen: 0:36.xx
Yuri: 0:34.xx

Het maakt bij karten en minibiken niet uit wie eerste finished en wie laatste (tenzij je een echte race rijdt), het gaat om de rondetijden. :)

[me]Yuri geeft toe dat ie zelf ook nog flink moet oefenen :+ [/me]

Jah duuh, dus 1 rondje per ongeluk goed rijden en je wint zeker? niks van.. totaal telt, anders zouden ze\'t er niet op zetten.
En aangezien ik 8e sta en jij 9e ben jij laatst!

Ik reed gemiddeld 43.xx km/uur, jij 42.xx km/uur.
Lijkt me duidelijk dat ik sneller ben en dus win!
 
Laatst bewerkt:
Jah duuh, dus 1 rondje per ongeluk goed rijden en je wint zeker? niks van.. totaal telt, anders zouden ze\'t er niet op zetten.
En aangezien ik 8e sta en jij 9e ben jij laatst!

Ik reed gemiddeld 43.xx km/uur, jij 42.xx km/uur.
Lijkt me duidelijk dat ik sneller ben en dus win!

Mijn rondetijd was sneller! }) :j :+
 
Mijn rondetijd was sneller! }) :j :+

Jah duuh.. als je 5 km gaat lopen is het toch echt diegene die eerst die 5km gelopen heeft die de prijs krijgt hoor. En NIET die sukkelaar die haas speelt en een paar erg snelle rondes neerzet!
 
Sorry Pooh, maar ik ben het eigenlijk wel met Yuri eens.
Je rijd puur in het wilde weg rond, het is geen echte wedstrijd, het gaat om de rondetijden.
Er is immers ook geen echte start, maar wordt op een gegeven moment de baan gewoon vrijgegeven om te gaan rijden.
Maar misschien is het een idee om een eventuele volgende keer eerst bijv. twee heats te trainen om vervolgens de derde heat een echte wedstrijd te houden! :)
 
Sorry Pooh, maar ik ben het eigenlijk wel met Yuri eens.
Je rijd puur in het wilde weg rond, het is geen echte wedstrijd, het gaat om de rondetijden.
Er is immers ook geen echte start, maar wordt op een gegeven moment de baan gewoon vrijgegeven om te gaan rijden.
Maar misschien is het een idee om een eventuele volgende keer eerst bijv. twee heats te trainen om vervolgens de derde heat een echte wedstrijd te houden! :)

:} Yes, helemaal mee eens! Enne \'k denk dat om een finale te MOGEN rijden er toch wel rondjes van -30 sec. gereden moeten worden!! :P
 
Sorry Pooh, maar ik ben het eigenlijk wel met Yuri eens.
ik ook hoor, maar dat moet je hem niet zeggen.. is nie leuk meer dan ;)

Er is immers ook geen echte start, maar wordt op een gegeven moment de baan gewoon vrijgegeven om te gaan rijden.
Maar misschien is het een idee om een eventuele volgende keer eerst bijv. twee heats te trainen om vervolgens de derde heat een echte wedstrijd te houden! :)
Mij maakt het niet uit, maar ik doe mee en ga gvd VROEG de deur uit dan :(
 
Tss, gelukkig voor jullie deed ik niet mee.

Dat klinkt als een uitdaging (en dus een verplichting om de volgende keer mee te gaan).

(overigens was mijn snelste ronde op de honderdste seconde af gelijk aan mijn snelste ronde tot nu toe :(
 
Laatst bewerkt:
IK was niet de laatste... en dat was voor het eerst!!!!!! :) :) :) :) :) :) :) :)

Ik heb wel de volgende dag de hele dag in Antwerpen rond gelopen,
toen had het clowntje PIJN, PIJN
:( :( :( :( :(

Maar ik heb genoten, tot de volgende keer!

Elske
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de snelste tijden ff op een rijtje gezet. :P

Rondetijden monobike Lommel 26/12/01

Naam:..........snelsteronde:
TurboTeunis.28.160*
TTeun........ 29.180*
Mar1tin.......29.280
HElske.........32.410*
Recumbent...33.170
Yuri............34.310
Poohbeer.....36.200

(met een * hebben al vaker gemonobiked voor de anderen was het de 1e keer)

[edit]Poohbeer heeft maar 1 manche gereden tegenover de rest drie[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de snelste tijden ff op een rijtje gezet. :P

Rondetijden monobike Lommel 26/12/01

Naam:..........snelsteronde:
TurboTeunis.28.160*
TTeun........ 29.180*
Mar1tin.......29.280
HElske.........32.410*
Recumbent...33.170
Yuri............34.310
Poohbeer.....36.200

(met een * hebben al vaker gemonobiked voor de anderen was het de 1e keer)

Zo zie je maar weer, talent verloochend zich niet!
:}
 
Vermeld er ook effe bij dat ik de enige was die die manche voor\'t eerst op zo\'n ding zat jah!

Ik eis een herkansing! :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan