Minibike

Ik snap dat het niet zo leuk is als je denkt dat er meer lui komen dat er dan niemand komt, maarreh je hebt toch wel geminibiked hè??? En dat was toch supergaaf of niet dan?
 
DIEP teleurgesteld he mannen DIEP teleurgesteld. '(
Kom ik en Khan daar om 19.30 aan en wat blijkt weer ? GEEN kat te zien... :( :( :(
Vind ik eigenlijk wel erug hoor echt ik had wat anders van jullie verwacht. :r

Het pocket biken was leuk maar ging me helemaal niet af. Mijn ronde tijden sucken dan ook wel degelijk })
Af gezien van het feit dat ik terecht kwam in een GIGANTISCHE crash tss mij en een andere rijder op het rechte stuk (mijn mooie helm was vies geschaaft :( :( )
Maarre dan kan de pret niet drukken en littekens zijn altijd stoer ook als het littekens op een helm zijn :P :P
Maar voor het overige was ik toch wel een beetje op mijn staart getrapt hoor ... iedereen gaat komen en dan zie je geen hond is weer typish ...veel bla bla maar weinig doen.
Voor de rest was het goeie boel in lommel :}
 
Tja, Belgen he :P
Nederlanders jah!!
Ik was netjes op tijd onderweg en wat gebeurd er? Telefoon van 2 NEDERLANDERS.. ze zijn een beetje ("beetje") verkeerd gereden en staan jawel, in Turnhout.
Kon'k dus weer volgas naar huis rijden, die gozers oppikken, moesten ze nog pinnen |(
Deze belg heeft daarna nog z'n best gedaan om zo snel mogelijk (+- 130km/uur gemiddeld op binnendoorweggetjes) ter plaatse te zijn.
We waren er rond 20.15 denk'k. En dat was 2 minuutjes voor mart1n die z'n schuur en verfmachine in overdrive had gezet om er nog ietwat tijdig te geraken. :}

Wat wel handig is als je niemand kent van mf, is duidelijk afspreken.. wij waren er namelijk met 4 mensen (bertv, yuri, mart1n en ik). Je hebt ons dus vast wel gezien maja, ik was zowel nick als echte naam vergeten en ik ben écht niet de persoon die zicht effe gaat voorstellena als poohbeer tegen wildvreemde mensen ;)

Mijn excuses dat het rendevu dus een beetje is misgelopen maar leuk was't zeker.
Alhoewel.. yuri is gvd 2 manches sneller geweest dan ik.. toevallig wel 2 keer dat'k slechts 1 lens meer in had dus 'k heb nog steeds een excuus.
Bertv begon aan een superslome 43.xx om rondje na rondje lager te gaan tot 39.xx bij de laatste ronde eerste manche.
Volgende manche ging hij echter VEEL beter (weer ronde na ronde z'n tijd verbeterd) en eindigde ie op 35.xx. (zeker niet slecht voor de 2e keer lijkt mij). :}

3e manche heeft deze brave ziel (bertv) dan filmpjes genomen van ons.. dewelke ondertekend danweer verneukt heeft door achteraf een wildvreemde echte minibike te filmen. |(
Jongens: als je nog eens beeldjes kijkt op me camera VOORSPOELEN TOT'T EINDE!!! :P Noujah, evengoed mijn schuld dus filmpjes zijn een stukje minder.. komen er zo snel mogelijk aan btw.

Yuri draaide 2 manches tijden van 31.xx, ik 2 manches van 32.xx (zonder dieptezicht aangezien ik 2 manches een lens heb verloren en de 3e manche geen reservelens meer bijhad).
Mart1n stak er natuurlijk kop en nek bovenuit met 28.xx en zelfs 27.xx.

Tot zover het verslag van de belg :)
 
Laatst bewerkt:
Wel geweest hoor, ikke was daar om 20.30 uur! :P
Pooh, Yuri en Bert waren er toen ook net! Was gaaf iig! *D
Ennuh, aangezien WIJ elkaar al kenden hadden Wij het idee dat er geen van de anderen was! Want HOE zien die eruit hè?
Maar volgende keer beter! :?


full



Oeps, beetje groot geworden< heeft Pooh geen bril nodig iig :P
 
Wel geweest hoor, ikke was daar om 20.30 uur! :P
Pooh, Yuri en Bert waren er toen ook net! Was gaaf iig! *D
Ennuh, aangezien WIJ elkaar al kenden hadden Wij het idee dat er geen van de anderen was! Want HOE zien die eruit hè?
Maar volgende keer beter! :?


(Afbeelding)


Oeps, beetje groot geworden< heeft Pooh geen bril nodig iig :P

fucker.. heb me bril al opstaan ;(
Met 1 lens naar huis rijden is erg genoeg, maar dan nog achter je pc is helemaal niks.
Heb je die van de vorige manche niet trouwens? Daar was'k sneller *D
En zet gans die pagina erop.. kan'k tenminste topsnelheden zien.
 
Heb je aan de ingang van de loods die 2 moto's niet geparkeerd zien staan? Die ZZR 600 en die CBR 600? Wel, dat waren wij dus.
 
ja die heb ik gezien, 1-2 auto's verder dan wij stond een Rode R1.
Ben jij vrij klein met een rood leren pak en heel kort haar? want dan ben ik je voorbij gelopen om te vertrekken tegen 21.20u
 
ja die heb ik gezien, 1-2 auto's verder dan wij stond een Rode R1.
Ben jij vrij klein met een rood leren pak en heel kort haar? want dan ben ik je voorbij gelopen om te vertrekken tegen 21.20u

Nee hoor, ben niet klein! Lijkt maar zo :P
En idd een rood/wit leren pak aan MET m'n naam achterop> Had je me "kunnen" herkennen.............dus!

8-)
 
'k heb niet op de achterkant gezien :) kdoe da niet zo direct bij iedereen, hun achterkant gaan bewonderen :P
Volgende keer beter :)
 
Lijkt me ook wel eens gaaf om te doen, maar om daar nou helemaal voor naar België te rijden is me net ff te veel van het goede '(
 
Lijkt me ook wel eens gaaf om te doen, maar om daar nou helemaal voor naar België te rijden is me net ff te veel van het goede '(

Tuurlijk niet. Gewoon als je eens weekje vakantie hebt langskomen, na pooh een ritje op je fiets te hebben gegunt ;) gaan we lekker minibiken toch? Slapen kan je altijd @ huize poohbeer. plaats zat.. op de grond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan