Minibiken Lommel part II

Rec

MF veteraan
14 nov 2001
1.434
0
53
Diepenbeek, België
Heb net een berichtje gekregen van Indoorkarting Lommel.
Als je met je eigen indoorscooterke komt mag je voor 13 Euro de hele avond rijden :}
Lijkt me wel leuk voor tijdens de wintermaanden.
Iemand nog een afbraak scooterke in de schuur staan? :]

TTeun

MF veteraan
26 nov 2001
2.167
0
thuis
Dat klinkt inderdaad interessant. Wat zou een tweedehands monobike o.i.d. kosten? Nadeel is wel dat je als je dan hard op je bek gaat je ook nog aan het sleutelen moet :(

BogaddE

MF veteraan
28 mei 2001
1.772
0
35
Hengelo
www.maartennaaier.nl
Dat klinkt inderdaad interessant. Wat zou een tweedehands monobike o.i.d. kosten? Nadeel is wel dat je als je dan hard op je bek gaat je ook nog aan het sleutelen moet :(
Koop dan een poegje, goedkoop en kan ook wel wat hebben, niet snel kromme dingen eraan enz.
Heeft ook veel grondspeling en is heel wendbaar.

Rec

MF veteraan
14 nov 2001
1.434
0
53
Diepenbeek, België
Die dingen die er rondreden waren allemaal scooters zonder plastiek delen. Veel kan er dan niet meer stukgaan bij een eventuele schuiver. Ze hadden ook rondom crashpads gemonteerd. Gaat best sneller en leuker dan zo\'n minicrosserke.

TTeun

MF veteraan
26 nov 2001
2.167
0
thuis
Ik vond die scooters toch wel wat te groot voor op zo\'n kartbaan. Bovendien heb ik een gezonde afkeer van scooters :r . Dan liever zo\'n Suzuki :} street magic.

Rec

MF veteraan
14 nov 2001
1.434
0
53
Diepenbeek, België
Heb je een foto van zo\'n Street Magic?
Bedoel je zoiets:

Volgens mij reen er zo een rond toen wij daar waren. Best snel.

Laatst bewerkt:

TTeun

MF veteraan
26 nov 2001
2.167
0
thuis
Precies. Net wat meer vermogen als die monobikes en net iets hoger. Maar nog wel klein genoeg voor op de kartbaan. :]

Alleen waarschijnlijk wel een beetje breekbaar :(

Laatst bewerkt:

Jeremy Freestyle

MF veteraan
20 dec 2001
2.732
0
37
www.Stuntshows.nl
Geef mij maar een Gilera DNA dan. Rijd toch echt wel een stukje fijner. En kon met mijn Scooter Benelli toch echt wel sneller de bocht om dan een vriend van mij met zijn streetmagic (of ik kan gewoon beter rijden reed immers ook mijn uitlaat en blok aan de grond })

Maar dat was vroeger (1 1/2 jaar terug ;)

TurboTeunis

MF veteraan
Donateur
26 mei 2001
3.998
16
43
Lunteren
Die scooters zijn duidelijk te lomp voor op die kartbaan, ze reden hinderlijk in de weg en waren alleen snel op het rechte stuk.
Nee, dan zou ik liever zo\'n monobike kopen of zo\'n yamaha pw 50 met slicks.
Of beter nog een \"echte\" minibike! vele malen leuker dan zo\'n scooter, mijn bromfiets periode ligt inmiddels ver achter mij!

TurboTeunis

MF veteraan
Donateur
26 mei 2001
3.998
16
43
Lunteren
Ben ff wezen kijken naar minibikes op het web, maar meestal staat erbij prijs op aanvraag, oftewel ze zijn schreeuwend duur.
Maar ze zijn dan ook gruwelijk mooi :9

[edit]Wel vreemd dat die \"suzuki\" een buizenframe heeft en die \"ducati\" een aluframe :9~ hehe[/edit]

Laatst bewerkt:

Erwin

MF veteraan
21 jul 2001
2.533
0
44
landhorst
www.tati-motorsport.nl
ik heb zelf ook een minibike gemaakt(alleen voor de lol, geen wedstrijden)

ik heb wel een tip:
Als je er veel mee wilt rijden (en remmen) moet je geen luchtbandjes op puchnaafjes gooien anders kan door de hitte van de remtrommel de band klappen.

BogaddE

MF veteraan
28 mei 2001
1.772
0
35
Hengelo
www.maartennaaier.nl
Die scooters zijn duidelijk te lomp voor op die kartbaan, ze reden hinderlijk in de weg en waren alleen snel op het rechte stuk.
Nee, dan zou ik liever zo\'n monobike kopen of zo\'n yamaha pw 50 met slicks.
Of beter nog een \"echte\" minibike! vele malen leuker dan zo\'n scooter, mijn bromfiets periode ligt inmiddels ver achter mij!
Ik was net even op marktplaats te kijken en ik kwam dit tegen en moest meteen aan dit topic denken:

te koop een mooie kindercrosser, merk ktm,
in zeer goede staat, automaat , lekker snel

Link :? :
http://www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=motoren&ID=2589&u=crossmotoren&av=&fv=&rv=15&pv=&zoek=&oudei=15&n=&t=&wp=

TurboTeunis

MF veteraan
Donateur
26 mei 2001
3.998
16
43
Lunteren
Zo\'n fietsje is idd. iedeaal om te gaan monobiken, slickbandjes d\'r onder en gaan met die hap!
Ik heb alleen dat geld er niet voor over.

TurboTeunis

MF veteraan
Donateur
26 mei 2001
3.998
16
43
Lunteren
Ik zeg niet dat ik het duur vind.
Maar ik heb het geld er niet voorover.
Voor dat geld koop ik liever iets anders.