Minibikeverhuur in Nederland

TTeun

MF veteraan
26 nov 2001
2.167
0
thuis
Ik kreeg pas een mailtje van de verhuurders van de minimonobikes waar wij af en toe in het Belgische Lommel op rondraggen:

Donderdag 27 juni zullen we een extra verhuur van de minimonobikes inleggen namelijk in Goes (Nederland).
Deze karting is enkel geopend in de zomermaanden en willen jullie de mogelijkheid geven om eens op een nieuw circuit te racen;
Dus als je wil komen rijden kan je het best reserveren op het nummer: 0031/113250463.
Indien dit een succes is zullen we in augustus nog een extra dag op dit circuit aanwezig zijn. We houden jullie op de hoogte.
Voor meer informatie kan je terecht op: www.kartinggoes.com


Komen ze eindelijk in nederland, is het voor mij nog verder dan Belgie '( . Maar het leek me iig leuk voor de zeeuwen onder ons :) .
 
COOL!
Altijd al eens willen minibiken. Maaruh, begrijp ik het goed at er maar 1 dag is waarop dat kan? If so, zijn er dan in Nederland nog anderen mogelijkheden? Ik hoorde op de motorbeurs dat je ze normaal nergens kan huren. Klopt dat?
 
Dat klopt helaas. Voor zover ik weet iig. In België zijn er dus van die gasten met een stuk of 20/30 van die fietsjes die ermee langs kartcentra in België gaan. Wij gaan dus af en toe naar Lommel (komt nu asfalt :} ), net over de grens onder Eindhoven, maar nu komen ze voor 't eerst ook eens in een NL kartcentrum.
 
ff een piccie erbij:

TTeun.jpg


Tip: zorg dat je kneesliders nog vrij dik zijn. Die slijten errug hard met minimonobiken.

MiniSuperMotards :?
 
ik was laatst in italie vlak bij rimini en daar hebben ze voor deze mini racers een apart circuit , je kunt ze daar elke dag gewoon huren en gaat tot 12 uur snachts door, ook zijn er wedstrijden voor mensen die zelf zo een ding hebben, heel spectaculair en best wel gaaf erop te rijden en ging overigens nog best snel.
lijkt het dus weer dat we in nederland iets missen, maar zal weer weer met ons mileu te maken hebben.
 
Goes ligt in Zeeland, is voor mij (midden-NL) een heel stukkie verder weg dan Lommel. Voor vele Belgen wellicht weer dichterbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan