miniracer

mystyrain

Die hard MF'er
20 apr 2008
520
0
Venlo
Hallo,
ik weet niet of het hier gepast is om een miniracer aan te bieden,maar goed.
Ik heb een miniracer onder de veranda staan waar ik nooit iets mee gedaan heb,een keertje geruild tegen een camera. Is er iemand die er interesse in heeft? Hij ziet er hetzelfde uit als op de bijgevoegde foto alleen is de kleur dan groenmetallic. Ik vraag er vijf tientjes voor.
Groeten.
full
 
voor 5 tientjes kom ik em zaterdag wel halen :P

als je em aan mij wilt verkopen, ik ben bereikbaar op 0616050887

grtz
 
Hallo, ik wil hem best aan je verkopen theedoekterrorist.
Ik zal contact met je opnemen denk vandaag.
doei.
 
hey ltd,

ik heb geprobeerd je te bellen maar je nam niet op. werktelefoon?

iig, de vrouw des huizes is het niet zo eens met nog een 2tal wiel(tjes) in de schuur.
voor mij gaat het dus over...
 
Kan je misschien even een foto'tje maken van de week?

Spreek je tegen het eind van de week in ieder geval!

Greetz, Jasper
 
He Jasper,
helaas heb ik geen camera,vandaar de foto van het internet geplukt.
Omdat je hem voor decoratie wilt gebruiken denk ik dat je je geen bult kunt vallen.
groeten
 
He Jasper,
helaas heb ik geen camera,vandaar de foto van het internet geplukt.
Omdat je hem voor decoratie wilt gebruiken denk ik dat je je geen bult kunt vallen.
groeten

Als ie er net zo netjes uitziet als op die op de foto niet nee!! *D
Ondanks dat het meer voor decoratie is, ga ik er wel vanuit dat ie loopt.

Groeten, Jasper

hmm..niet goed gelezen. Je hebt je camera geruild voor deze brommert, vandaar dus geen foto..haha...nu snap ik et....
 
Laatst bewerkt:
Hallo Jasper,
ik heb hem nog nooit gestart,dus of ie loopt weet ik ook niet. Zal eigenlijk wel niet zo moeilijk zijn zo'n racertje. Maar misschien moet je er wel eerst aan sleutelen. Ik heb er helemaal geen tijd voor om me met dat machientje bezig te houden. Maar je woont nogal ver af,vertelde je, dus denk er even over na voordat je die afstand gaat rijden.
Groeten.
 
Hey LTD!

Vanwege m'n verhuizing is het even lastig om dit weekend nog langs te komen. Ben nog wel geintresseerd, maar het ontbreekt dus even aan de tijd. Mocht je ondertussen een andere koper gevonden hebben, dan begrijp ik dat. Ik neem tegen het einde van volgende week nog even contact met je op.

Groeten, Jasper
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
3
Weergaven
831
Terug
Bovenaan Onderaan