Minister van verkeer in 2002

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
38
Het wordt eens tijd dat er een frisse wind in den haag gaat waaien.Wie zou geschikt zijn voor deze post?Misschien iemand van de CDA die zelf ook fanatiek motorrijder is. Ik kan even niet op zijn naam komen.Stond laatst nog in blad van motoport.Trouwens ik heb het nu wel gehad met die politieke haagse maffia.Ze doen gewoon waar ze zin in hebben zonder de burger nog serieus te nemen.Als ze er eenmaal zitten komen ze hun beloften toch niet na!

Hee kok , geef ONS kwartje eens terug lummel !
:j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j
Misschien stem ik wel op Pimmetje Fortuyn , Die kan wel lekker keet schoppen.Wordt nog lache als die veel stenmmen krijgt ! :}
 
Die gozer heet Wim van de Camp, hij rijdt op een MV Augusta
 
Laatst bewerkt:
STEM OP MIJN PARTIJ,

DE MOOI WEER PARTIJ

-wij staan voor min 21 graden en altijd zon.
-en natuurlijk de aanleg van uiterst bizarre klaverbladen door heel nederland.
-afschaffen boetes(uiteraard alleen voor motoren)
-het omkappen van de FLITS wouden
-Elke zondag een AUTO vrije dag :) :)
-enz enz enz
 
Laatst bewerkt:
een deel uit motoport magazine:
op het monent in Wim eigenaar van een R1, een Harley ( minder ) en een MV Agusta F4. Ja ik ben verslaagf aan motoren, het is mijn passie, zegt een politicus die niet in bezit in van een auto.

Goede gozer !!!
 
een deel uit motoport magazine:
op het monent in Wim eigenaar van een R1, een Harley ( minder ) en een MV Agusta F4. Ja ik ben verslaagf aan motoren, het is mijn passie, zegt een politicus die niet in bezit in van een auto.

Goede gozer !!!

Nou, de MFer weet op wie die stemmen moet!!! :}
 
Nog een quote:
Wim kan het niet nalaten om z`n polieieke gewicht in de strijd te gooien als de motorbelangen in het geding komen. Maar los daarvan is hij een motorrijder die van snelheid houdt. En de ontmoeting met de KLPD zijn soms intens hoor, knipoogt hij.
Jammer alleen van die CDA !!
 
Prof Pim is net zo\'n baviaan als Haider :r

Als sommigen van ons dan toch gaan stemmen. Op welke persoon kunnen we dan het beste stemmen? Zijn er meer kamerleden die zich inzetten voor motorrijders?

Die Wim vd Camp kan wel een paar voorkeursstemmen gebruiken, staat 29ste op de lijst van het CDA.
 
Ik laat me niet uit over politiek hier, krijg je toch alleen maar discussies van die op niks uitlopen, zoals die discussies over Pim Fortuyn maar die motorrijdende CDA\'er mag wel minister van Verkeer worden ja, eindelijk ook eens een man aub op die post.
 
Laatst bewerkt:
Als Pim minister van verkeer wordt mogen er geen zwarte motoren en auto`s meer rijden !
:P :P
 
Rev, inderdaad. Lijkt wel of al die vrouwen die minister van Verkeer en Waterstaat worden, constant ongesteld zijn ofzo. Gadver, lekkere de mobiele Nederlander pakken en liefst zo veel mogelijk. :r

Ondertussen worden er miljarden verspild aan tolpoorten, betuwelijnen, carpoolstroken, falende NS enzovoort.

Gruwelijk. Tijd voor een man aan het roer!
 
een deel uit motoport magazine:
op het monent in Wim eigenaar van een R1, een Harley ( minder ) en een MV Agusta F4. Ja ik ben verslaagf aan motoren, het is mijn passie, zegt een politicus die niet in bezit in van een auto.

Goede gozer !!!

Bingo... We found the right man for the job!

En Pimmie kan van mij een dikke :j krijgen... Kale relnicht! :(
 
Laatst bewerkt:
Jah, logisch heeft ie geen auto, die krijgt ie namelijk met chauffeur van de staat.

Die auto met chauffeur heeft \'onze\' Wim toch niet nodig. Hij woont midden in Den Haag.

Die auto met chauffeur krijgt hij pas als hij Minister van Verkeer en Waterstaat wordt.
 
jan terlouw zei ook altijd dat i motor reed; hem heb ik nooit daarover gehoord!!! Het beste is de hele europeese commissie op de motor langs alle files in hun eigen landen laten rijden, alleen dan komt er de juiste motorgedachte. Nu denken de politici: motoren = gevaarlijk = jaarlijks veel doden = publiekelijk niet scoren = weg met die dingen!!!!!!!!!!!!!!11
 
Alle politici zijn eikels, ook Wim vd Camp.

Hij rijdt regelmatig bij de PPP, en heeft zich nog NOOIT bemoeid met de agenten ter plekke, hij kijkt maar rijdt door en stopt pas als ze weg zijn. Praat met niemand, kan niet rijden, heeft alleen geld, ons geld.

Alleen alles is beter dan NEEEEEEEtelenbos
 
Terug
Bovenaan Onderaan