Minste kans op aanhouding

Status
Niet open voor verdere reacties.

rslok

Rookie
27 aug 2007
15
0
Amsterdam
Wat is het tijdstip waarop de kans het minst groot is om aangehouden te worden?
Ben benieuwd wat jullie hiervan denken.
 
Tussen 0 en 24 uur, als je je tenminste niet als een volledige malloot gedraagt :)
 
Wat is het tijdstip waarop de kans het minst groot is om aangehouden te worden?
Ben benieuwd wat jullie hiervan denken.



Nou ik heb wel is gelezen op dit forum dat de politie de hele dag niets anders doet dan koffie drinken en donuts eten, dus je kan gewoon het gas opentrekken hoor ....... O-)



En alles wat je leest is waar dus ..... :P
 
Gewoon vol gas gaan en zwaar onverantwoorde risico's nemen. Dan staken ze de achtervolging en wordt je niet aangehouden. Een goed tijdstip is rond 8:30 bij een basisschool ofzo.
 
Ik denk toch gewoon midden in de nacht? vanaf 2:00 tot 4:00 (op zaterdag avond na)?
Vroeger moest ik nog wel eens om 4 uur werken nou dat was mooi knallen met de fiets naar de zaak 8-) })
 
De minste pak kans is nu zo rond de wallen en de dam, vraag me niet waarom maar het schijnt met lichamelijk gesteldheid te maken te hebben ...... :P
 
Laatst bewerkt:
aangehouden??

ik weet niet hoe ver je wilt gaan maar je bedoelt cker STAANDEGEHOUDEN?

maar denk dat je het beste snachts je topsnelheid kan uitproberen.. O-)
 
snachts is er minder co² uitstoot aangezien er minder autos rijde dus kunne de bomen en plante minder co² omzette naar zuurstof en als er minder zuurstof is is er minder weerstand en ga je sneller :+
 
Want dan ga je harder?

In de nacht is het donker...
En zwart is altijd sneller... :+


Maar ik heb echt geen idee of het waar is (boeit me eigenlijk ook niet)
Maar 't schijnt dat er om 06:00 en 18:00 wisseling van wacht is...
Al kan ik me niet voorstellen dat er ambtenaren zijn die 12 uur werken op een dag! :+ :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan