Mirogrant---->ff voorstellen

Mirogrant

MF'er
6 jun 2004
62
0
Huizen
Hallo allemaal!

Ik ben Anja Kos uit Huizen, 27 jaar, werkzaam in een benzine station + AH to go en gek op 1pk's :P Ik ben al tijden van plan om motor te gaan rijden maar in Augustus ben ik dan ook daadwerkelijk van plan om te gaan lessen. Van huis uit hebben we nooit auto's gehad, alleen maar brommers/scooters en na 6 autorijlessen te hebben gehad besloot ik dat autorijden niet in mijn straatje ligt en ik toch veeeeel liever boven 2 wielen zit *D

Heb ik gelijk een 1ste vraag: Welke rijschool in het Gooi raden jullie aan?? Iemand enige ervaring met rijscholen hier in de buurt?

Wanneer ik mijn motorrijbewijs daadwerkelijk in mijn zak heb wil ik graag een Honda Dominator OF een Honda TransAlp kopen, wel 2de hands maar ik heb al gezien dat het aanbod bijzonder groot is.

Nou tot zover mijn 1ste berichtje ;) Jullie lezen meer van mij })

Het is een oud-topic..ik weet het maar NODIG aan een update toe.
Inmiddels werk ik niet meer op het benzine station maar lekker 4 dagen van 9 tot 15 in de catering op verschillende lokaties. Rijbewijs heb ik 12 Januari na een hoop vertraging door het CBR in 1x gehaald en in het trotse bezit van een Suzuki Freewind uit 1999 met toen nog 1400km op de teller (vraag me niet hoe dat komt :? ). Ik heb al meer dan 2500km getoured sindsdien en ben al behoorlijk gewend aan de Freewind.

Tot zover de update *O*

Groetjes Anja.

Het is een oud-topic..ik weet het maar NODIG aan een update toe.
Inmiddels werk ik niet meer op het benzine station maar lekker 4 dagen van 9 tot 15 in de catering op verschillende lokaties. Rijbewijs heb ik 12 Januari na een hoop vertraging door het CBR in 1x gehaald en in het trotse bezit van een Suzuki Freewind uit 1999 met toen nog 1400km op de teller (vraag me niet hoe dat komt :? ). Ik heb al meer dan 2500km getoured sindsdien en ben al behoorlijk gewend aan de Freewind.

Tot zover de update *O*

Groetjes Anja.

Wordt snel tijd om eens een foto van je zelf te posten :Y

full

Terug
Bovenaan Onderaan