Misano

Wie gaat er met de winst van door.

  • Dovi:

    Stemmen: 24 45,3%
  • Mar:

    Stemmen: 9 17,0%
  • Lor:

    Stemmen: 11 20,8%
  • Vin:

    Stemmen: 3 5,7%
  • Bo moto 3

    Stemmen: 5 9,4%
  • Ros

    Stemmen: 1 1,9%

  • Totaal aantal stemmers
    53
Dat viel mij ook al op, zelfs een kleine lach. En hij mag terecht trots zijn, in de regen eens een keer andere kant van het veld dan bij de meeste regenraces. :t

Hij was inderdaad aardig op weg naar een dagsuccesje maar het werd een dag, succesje! :+

Nee ff zonder dollen: hij had al een flinke voorsprong opgebouwd, jammer dat hij over de grens ging.
 
Verder gewoon kut races,racen in de regen moeten ze verbieden.
Zet er voor de moeite een :+ bij
Als je dit,zere neus is,dan houd je niet van motorracen -O-
Ere,wie ere toekomt :t Lorenzo was goed bezig maar ging over de limiet (wist ie zelf ook) :')
 
Laatst bewerkt:
Hij was inderdaad aardig op weg naar een dagsuccesje maar het werd een dag, succesje! :+

Nee ff zonder dollen: hij had al een flinke voorsprong opgebouwd, jammer dat hij over de grens ging.

_O-
Had er een beetje Pedrosa/Sachsenring 2008 gevoel,toen dacht ik ook wat gaat ie idioot hard
Einde is bekend
images
 
In tegendeel juist.

En een echt goede coureur kan ook in de regen een goed resultaat rijden. De gasten met lef kunnen op zo'n dag een x winnen.

Dat geloof ik wel maar vind er niets aan,afgelopen TT ben ik 30KM voor Assen weer omgedraaid omdat het goot(zaterdag trainingen)vind het zonde van m'n tijd en heb in eigen buurt een mooie rit gemaakt want hier was het weer goed(170KM zuidelijker van Assen)
 
Dat geloof ik wel maar vind er niets aan,afgelopen TT ben ik 30KM voor Assen weer omgedraaid omdat het goot(zaterdag trainingen)vind het zonde van m'n tijd en heb in eigen buurt een mooie rit gemaakt want hier was het weer goed(170KM zuidelijker van Assen)

Ah zo bedoel je. Tja dat mag natuurlijk. ;)
 
Dat geloof ik wel maar vind er niets aan,afgelopen TT ben ik 30KM voor Assen weer omgedraaid omdat het goot(zaterdag trainingen)vind het zonde van m'n tijd en heb in eigen buurt een mooie rit gemaakt want hier was het weer goed(170KM zuidelijker van Assen)

170 km rijden voor de zaterdagtrainingen is dan ook nogal naief als ik het netjes moet zeggen ;)
 
280,140 heen en weer terug ben namelijk bij het kanaal Meppel/Assen gekeerd
Ik maak zelden ritten korter dan 200/300km hoezo naief?
 
Hoeveel je rijd moet je zelf weten ;)
Ik doelde er meer op dat je niet van racen in de regen houd maar dan wel 170 Km gaat rijden en alsnog besluit om om te keren omdat het regent ;) Neem aan dat jij ook af en toe een weersvoorspelling ziet ?!
 
Hoeveel je rijd moet je zelf weten ;)
Ik doelde er meer op dat je niet van racen in de regen houd maar dan wel 170 Km gaat rijden en alsnog besluit om om te keren omdat het regent ;) Neem aan dat jij ook af en toe een weersvoorspelling ziet ?!

Bij ons was het topweer,vandaar dat ik omkeerde om lekker te rijden ipv vervelende regentraining,was ingecalculeerd daarom heb ik dat ook zo gedaan,als je een beetje leesvaardig was had je dat uit mijn tekst kunnen halen
 
Bij ons was het topweer,vandaar dat ik omkeerde om lekker te rijden ipv vervelende regentraining,was ingecalculeerd daarom heb ik dat ook zo gedaan,als je een beetje leesvaardig was had je dat uit mijn tekst kunnen halen

Dit soort uitspraken vergt wel het uiterste van het voorstellingsvermogen en voordeel van de twijfel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan