Misano

Wie gaat er met de winst van door.

  • Dovi:

    Stemmen: 24 45,3%
  • Mar:

    Stemmen: 9 17,0%
  • Lor:

    Stemmen: 11 20,8%
  • Vin:

    Stemmen: 3 5,7%
  • Bo moto 3

    Stemmen: 5 9,4%
  • Ros

    Stemmen: 1 1,9%

  • Totaal aantal stemmers
    53
Hij is idd titelkandidaat Paul ! Had je goed voorspeld.
Hij word alleen geen kampioen.


Trouwens, nog weinig hier gelezen over het verhaal van Reale Avintia waar Ponsson op de fiets van Simeon komt en Simeon op de fiets van Rabat.
Velen vinden het vreemd dat er voor hem gekozen is..ik vraag me af wie ze anders te kiezen hadden ? Pirro rijd wildcard ?! Davies is misschien niet eens op tijd fit voor de sbk race, Melandri gaat Ducati verlaten en volgens mij blijft er dan weinig over ?!
 
Mr JLo was weer indrukwekkend, dan lijkt het gek dar er wielen gewisseld moeten worden, en dan scherpt ie toch weer z'n poletijd aan.
 
Marquez kon de druk schijnbaar weer eens niet aan.

Wederom een directe strijd met Lorenzo verloren.

Mooie ingrediënten voor weer een mooie race morgen.
 
Wat een fantastische kwalificatie vandaag.
Lorenzo gelijk de eerste vliegende ronde al het pole record verbroken.
En dan later, na de moeizame bandenwissel, gewoon nog sneller. :Y

MF wat doe je. :eek:
 
Heb geen problemen met vernieuwingen ,.....maar dit vind ik niks .
Ik heb mijn eerste like uitgedeeld. _O-

Ik doe MF alleen op de laptop. Eigenlijk ook alleen doordeweeks. :+ O-)
Smilies tik ik altijd op code.. valt het op?

Actieve topics volgen waar je in post, hoe werkt dat? :eek:
Verder zien we het wel de komende week.
Alles went. O-)
 
Ik heb mijn eerste like uitgedeeld. _O-

Ik doe MF alleen op de laptop. Eigenlijk ook alleen doordeweeks. :+ O-)
Smilies tik ik altijd op code.. valt het op?

Actieve topics volgen waar je in post, hoe werkt dat? :eek:
Verder zien we het wel de komende week.
Alles went. O-)

Ach er zullen nog wel wat kinderziektes inzitten , zo heb ik mijn onlinestatus uitgeschakeld en het geeft nog gewoon online aan.:giggle:
 
Ik zie jouw online status niet.

Ik heb die van mijzelf ook uitgeschakeld en zie bij mijn naam ook het groene bolletje.

Ik denk dat je die van jezelf dus altijd ziet.

(Of je bent nu offline. Dat kan natuurlijk ook :unsure: )
 
Krijg het topic niet gevonden over doorrijden/ weer rijden na een crash. Maar ik vind best dat ze MM tegen hadden moeten houden. Op de beelden zag je duidelijk dat hij met de helm door de grindbak gaat en zijn visier los hangt. Achteraf blijkt dat hij een steentje ik zen oog had en niet 100% focus had... levens gevaarlijk voor hem maar ook zeker voor andere. Was wel weer spectakel...
 
Krijg het topic niet gevonden over doorrijden/ weer rijden na een crash. Maar ik vind best dat ze MM tegen hadden moeten houden. Op de beelden zag je duidelijk dat hij met de helm door de grindbak gaat en zijn visier los hangt. Achteraf blijkt dat hij een steentje ik zen oog had en niet 100% focus had... levens gevaarlijk voor hem maar ook zeker voor andere. Was wel weer spectakel...

Als ik een biertje teveel op heb en beetje waggelt zeg ik ook tegen mijn vrouw....ik heb een steentje in m'n schoen 😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan