Misano

Wie gaat er met de winst van door.

  • Dovi:

    Stemmen: 24 45,3%
  • Mar:

    Stemmen: 9 17,0%
  • Lor:

    Stemmen: 11 20,8%
  • Vin:

    Stemmen: 3 5,7%
  • Bo moto 3

    Stemmen: 5 9,4%
  • Ros

    Stemmen: 1 1,9%

  • Totaal aantal stemmers
    53
Als ik een biertje teveel op heb en beetje waggelt zeg ik ook tegen mijn vrouw....ik heb een steentje in m'n schoen 😜

Dat is altijd te proberen. Maar je vrouw weet inmiddels vast ook dat het een verloren zaak is :ROFLMAO:_O-

Ik verbaas me af en toe gewoon met wat voor machine of pak ze weer de baan op mogen.. ben in 2012 op Staphorst bijna getorpedeerd door Karlo Slager die na een crash geen remmen meer had. Hij reed vervolgens de hekken in en een toeschouwer had een slagaderlijke bloeding. Uiteindelijk allemaal goed afgelopen. Maar kan ook ander uitpakken natuurlijk.
 
Zal zijn nieuwe team leuk vinden... Waarschijnlijk wordt Manzi volgend jaar zijn teamgenoot. Maar als ik teambaas was geweest had ik het contract mooi verscheurd. Wat een idioot!
 
Die vent net vertelt dat je agressief moet rijden mss had die fen getipt ? Benieuwd waar dit op uitloop schorsing ?
 
Dat is altijd te proberen. Maar je vrouw weet inmiddels vast ook dat het een verloren zaak is :ROFLMAO:_O-

Ik verbaas me af en toe gewoon met wat voor machine of pak ze weer de baan op mogen.. ben in 2012 op Staphorst bijna getorpedeerd door Karlo Slager die na een crash geen remmen meer had. Hij reed vervolgens de hekken in en een toeschouwer had een slagaderlijke bloeding. Uiteindelijk allemaal goed afgelopen. Maar kan ook ander uitpakken natuurlijk.

Dit was zo'n gamma 125 machientje toch ?
 
Interview met vdM: Wat is die gast toch altijd lekker positief (y)
 
_O-_O-_O- Ik vind 't wel een stunt.

Maar laten we eerlijk wezen, dit hoort niet op een circuit thuis.

_O-

Stiekem dacht ik dat ook heel eventjes. Maar serieus, dit kan echt niet. En wist niet dat ze uberhaupt nog zwarte vlaggen geven. Daar mag je in een dergelijk geval al blij mee zijn. Ze hadden hem ook op zijn bakkes mogen slaan hiervoor na de race.
 
Wie weet wat ze nu aan het doen zijn?

images


:ROFLMAO:
 
2 en 3 hadden nog het fatsoen een deftige wheelie te trekken iig :p

moet wel even wennen aan die nieuwe smil0rs
 
Thuis overwinning voor Dovi *O* En een mooi gevecht tussen #99 en #93. Voor de rest half zitten slapen :oops:
 
De FIM stewards maken zich compleet belachelijk door hem een schorsing van 2 wedstrijden op te leggen. Complete bull sh*t!
 
Goh goh ......normaal weet het AD.nl geen nieuws te plaatsen in hun krant , alleen de motorsport in een negatief daglicht te zetten daar zijn ze koploper in.
De actie van Fenati staat er met film en al in.

Screenshot_20180909-170306_Samsung Internet.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan