Misano

Wie gaat er met de winst van door.

  • Dovi:

    Stemmen: 24 45,3%
  • Mar:

    Stemmen: 9 17,0%
  • Lor:

    Stemmen: 11 20,8%
  • Vin:

    Stemmen: 3 5,7%
  • Bo moto 3

    Stemmen: 5 9,4%
  • Ros

    Stemmen: 1 1,9%

  • Totaal aantal stemmers
    53
Weinig zelfreflectie vooralsnog...

Carrièreswitch voor Fenati: “Werk voorlopig in de winkel van m’n opa” - Moto2 nieuws

“Ik ga eerst een tijdje in de ijzerwarenwinkel van mijn opa werken, met hem en mijn moeder”, zei de 22-jarige coureur. “Nu is het beter om deze sport vaarwel te zeggen.”
De Italiaan hekelt naar eigen zeggen de ‘onrechtvaardigheid’ in de sport, en heeft aangegeven zijn helm voor onbepaalde tijd in de wilgen te hangen. “Wil je mijn helm en mijn pak nog zien? Er zit een dikke zwarte rubberstreep op van Manzi’s band. Deze sport is niet langer mijn sport. Er is te veel onrechtvaardigheid in deze sport. Hij heeft me drie keer aangevallen en hij had me kunnen vermoorden. Het is altijd mijn doel geweest om op het circuit te winnen. Ik heb echter gezien dat niemand geïnteresseerd is in mij en mijn lijden.”

no.gif
no.gif
no.gif
 
Weinig zelfreflectie vooralsnog...

Carrièreswitch voor Fenati: “Werk voorlopig in de winkel van m’n opa” - Moto2 nieuws

“Ik ga eerst een tijdje in de ijzerwarenwinkel van mijn opa werken, met hem en mijn moeder”, zei de 22-jarige coureur. “Nu is het beter om deze sport vaarwel te zeggen.”
De Italiaan hekelt naar eigen zeggen de ‘onrechtvaardigheid’ in de sport, en heeft aangegeven zijn helm voor onbepaalde tijd in de wilgen te hangen. “Wil je mijn helm en mijn pak nog zien? Er zit een dikke zwarte rubberstreep op van Manzi’s band. Deze sport is niet langer mijn sport. Er is te veel onrechtvaardigheid in deze sport. Hij heeft me drie keer aangevallen en hij had me kunnen vermoorden. Het is altijd mijn doel geweest om op het circuit te winnen. Ik heb echter gezien dat niemand geïnteresseerd is in mij en mijn lijden.”

no.gif
no.gif
no.gif

Ja topsport en in dit geval de racesport is inderdaad niet altijd even eerlijk. Daar heeft hij een punt. Maar dit klinkt gewoon als een verwend snotjoch. Beetje jammer. Einde carriere. Cursusje LOI winkel runnen en nooit meer terug komen. Ciao :W
 

In de rem van je collega knijpen is niet nieuw.
Fonsi Nieto vs Toni Elias. 250cc
Toen kwam je er nog mee weg met een waarschuwing...
 
Het gebeurt ongetwijfeld vaker, zeker achterin het veld... Maar zoals gebruikelijk, "the trick is to not get caught".
 
Haha, motor van Ajo uitzetten voor een proefstart, die was ik even vergeten. Dat kan ik dan wel waarderen, doe ik ook altijd bij anderen.
 
Dan is dit toch wel leuker , een vriendelijk klopje op het achterwerk .:W

<iframe width="560" height="315" src="
" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
 
Op het moment dat een coureur bewust aan de bedieningselementen van de motor van een andere coureur grijpt heeft dat niets meer met sport te maken. Dat is iemand bewust proberen te laten verongelukken.

En ook met een "gebeurd vaker in het achterveld" kom je er niet mee weg. Dit is geen voetbal waarbij alles wat de scheidsrechter niet ziet geoorloofd is, dit gaat met levensbedreigende snelheden.

Uitstekende beslissing om die Fenati te schorsen, liefst levenslang.

Mogen ze gelijk een officieel statement van maken: grijp je naar de remmen van je tegenstander (bewezen & bewust), dan is het einde carriere...
 
Hard racen en misschien net over de schreef (vandaar ook de penalty van race direction). Doet mij een beetje denken aan Barbera/Pasini/Simoncelli in de 250cc, ook op Misano, in 2008. Dat ging er ook bikkelhard aan toe en ontwikkelde zich als een Spanje vs. Italië wedstrijd. Echter wat Fenati nu nadien bij Manzi flikte ging echt elk boekje te buiten.
 
Dan is dit toch wel leuker , een vriendelijk klopje op het achterwerk .:W

<iframe width="560" height="315" src="
" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>

Heb dat filmpje al vaker gezien, maar het blijft schitterend! (y)
 
Tuurlijk wat Fenati deed is niet goed te praten.
Maar als je Manzi ziet rijden kan ik zijn frustratie goed begrijpen.
Zo rondrijden kan je ook zien als een gevaar voor iedereen.

Zon talent als Fenati had ik als team alsnog willen hebben voor 2019!
 
Manzi was lekker vervelend bezig maar krijgt daarvoor ook zijn straf..
Fenati ging nog ff wat verder en is gewoon een duidelijk statement van de FIm, Dorna, zn team en toekomstige team dat dit niet gewaardeerd word.

Ik zou hem ook wel in mn team willen.. kreeg ie eerst wel een beste portie, zodat hij weet dat hij het niet hoeft te proberen :P
 
Hard racen en misschien net over de schreef (vandaar ook de penalty van race direction). Doet mij een beetje denken aan Barbera/Pasini/Simoncelli in de 250cc, ook op Misano, in 2008. Dat ging er ook bikkelhard aan toe en ontwikkelde zich als een Spanje vs. Italië wedstrijd. Echter wat Fenati nu nadien bij Manzi flikte ging echt elk boekje te buiten.

Twitter filmje 1: Naar mijn idee mist/zit Fenati daar zelf (net) niet op de goede lijn en komt terug nar binnen daar waar Manzi dan al zit/op de racelijn blijft met contact als gevolg !?
twitter filmpje 2 : Tsja, dat is een beetje lomp/op het randje van Manzi maar is echt geen reden voor de reactie van Fenati..
 
Terug
Bovenaan Onderaan