mischien zitten er wel boeven op het forum? (leden

17 aug 2003
47
0
er worden wel erg veel motoren gestolen op het forum...mischien zitten er wel boeven onder onze gelederen...via meetings kom je toch wel veel aan de weet....kentekentje opschrijven...beetje lullen over hoe je je motor stalt...wat de beste manier is etc....

zo weet een boef al hoe hij staat gestald...en met kentekenplaat weet hij waar je woont.


of ben ik nu paranoide?
 
Ssstttt
full
 
Gezien het aantal aangemeldde gebruikers en de hoeveelheid gasten, zullen er best een aantal 'onfrisse types' meelezen. Maar ik denk niet dat ze op het forum meer info zullen vinden als dat ze gewoon op straat zien.
 
Gezien het aantal aangemeldde gebruikers en de hoeveelheid gasten, zullen er best een aantal 'onfrisse types' meelezen. Maar ik denk niet dat ze op het forum meer info zullen vinden als dat ze gewoon op straat zien.
Ze kunnen hooguit ontdekken dat ik mijn motor veilig wegberg (standaard Hiss, twee sloten, grondanker, auto ervoor, afgesloten garage en hond slaapt een etage erboven)...
en ik wil nog niet beweren dat de sleutels onder mijn kussen liggen, maar het scheelt niet veel :P
 
er worden wel erg veel motoren gestolen op het forum...mischien zitten er wel boeven onder onze gelederen...via meetings kom je toch wel veel aan de weet....kentekentje opschrijven...beetje lullen over hoe je je motor stalt...wat de beste manier is etc....

zo weet een boef al hoe hij staat gestald...en met kentekenplaat weet hij waar je woont.


of ben ik nu paranoide?

Hey, maar jij hebt een Harley? Gaaf man, heb ik altijd al willen hebben! Waar woon je eigenlijk ergens? En welk type heb je? Heb je er trouwens wel goede sloten op? Wauw, Harley, prachtig. En van welk jaar is 'ie? Weet je toevallig ook de actuele waarde?

Puur interesse hoor! Ik ben Harley Freak!
 
ja best leuke reacties, maar punt is dat al die kentekens die zijn te vinden op foto's en homepages van onze leden ook zochtbaar zijn voor de buitenwacht.... in het verleden ben ik wel eens getipt door een rechercheur van de politie te Amsterdam om bepaalde foto's van m'n homepage te halen of te editen daar het voor sommige kriminelen net zo makkelijk is om aan het adres etc te komen als voor hen. Spijtig genoeg dus....
 
er worden wel erg veel motoren gestolen op het forum...mischien zitten er wel boeven onder onze gelederen...via meetings kom je toch wel veel aan de weet....kentekentje opschrijven...beetje lullen over hoe je je motor stalt...wat de beste manier is etc....

zo weet een boef al hoe hij staat gestald...en met kentekenplaat weet hij waar je woont.


of ben ik nu paranoide?
Nou een beetje paranoide ben je wel......als je gewoon ergens naar toe gaat, een meeting of zo, is de kans dat ze jou kenteken zien groter dan middels dit forum. Ik zorg er ten minste altijd voor dat mijn kenteken onzichtbaar is. Bovendien is nergens mijn adres te vinden in dit forum. Maar als je zo moet gaan denken kun je beter helemaal van internet afgaan. Dan weten ze je huis ook te vinden en stelen ze binnenkort de boel daar ook leeg.

Of schaf gewoon een leuke hond aan en geef die een beetje weinig voer, wil ook nog wel eens helpen.
 
Nederland is bang :( Begint hier op Amerika te lijken! Stroom valt uit... rennen!!

Geef er niets om of hier dieven rondspeuren. Die kom ik op straat ook tegen en weten zelfs waar ik hem stal. Kom allemaal maar proberen zou ik zeggen!
 
Nederland is bang :( Begint hier op Amerika te lijken! Stroom valt uit... rennen!!

Geef er niets om of hier dieven rondspeuren. Die kom ik op straat ook tegen en weten zelfs waar ik hem stal. Kom allemaal maar proberen zou ik zeggen!

:^

laatst een groepje 'ethnische minderheden' bij mijn motor te kloten, nog wel op mijn erf ook.... ik heb ze weggestuurd en hoop dat ik ze op heterdaad in mijn inpandige schuur kan betrappen....;

"...blessed is he who, in the name
of charity and good will, shephered
the weak through the valley of
darkness. And I will strike down
upon thee with great vengeance and
furious anger those who attempt to
poison and destroy my brothers.
And you will know I am the Lord
when I lay my vengeance upon you."

uit Pulp Fiction, en toen begon Jules zijn 9mm leeg te knallen :} :} :}
 
:^

laatst een groepje 'ethnische minderheden' bij mijn motor te kloten, nog wel op mijn erf ook.... ik heb ze weggestuurd en hoop dat ik ze op heterdaad in mijn inpandige schuur kan betrappen....;

"...blessed is he who, in the name
of charity and good will, shephered
the weak through the valley of
darkness. And I will strike down
upon thee with great vengeance and
furious anger those who attempt to
poison and destroy my brothers.
And you will know I am the Lord
when I lay my vengeance upon you."

uit Pulp Fiction, en toen begon Jules zijn 9mm leeg te knallen :} :} :}



geef mij deze maar

"say hello to my little friend" -al pacino, scarface 8-)
 
Op donderdag 04 september 2003 12:44 schreef Future303 het volgende:"...blessed is he who, in the name
of charity and good will, shephered
the weak through the valley of
darkness. And I will strike down
upon thee with great vengeance and
furious anger those who attempt to
poison and destroy my brothers.
And you will know I am the Lord
when I lay my vengeance upon you."

uit Pulp Fiction, en toen begon Jules zijn 9mm leeg te knallen :} :} :}

Zat dit stukje ook niet in de Boondock Saints? Wel een leuke film. Clubje oprichten? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan