misdadig mooi weer

Ook toen je achterliep op je planning?

Nee, dan natuurlijk niet
hypocrite.gif


Gewoon de volgende dag nog iets harder werken :P
 
Morgen denk ik lekker op de motor naar het werk *D

Morgen schijnt opnieuw de zon uitbundig, al drijven in het noorden \'s middags enkele wolkenvelden binnen. Het blijft droog. Bij een zwakke tot matige noordoostelijke wind wordt het rond 5 graden.
 
Net 100+ km gedaan met het koekblik en het was zeer aangenaam met de kachel aan. :) Lekker zonnetje erbij, muziekje... Tralalala... Is niet echt koud buiten, kwam zelfs al een paster in een cabrio tegen met het dak open! Alleen die laaghangende zon is soms wel k*t :(
 
tis idd heerlijk weer om eens te toeren. Het frusterende is dat ik mijn motortje dood is, ik vrij ben en dus niet kan toeren ;(

Ach, er komen nog heus wel meer mooie dagen hier in holland..

.. over een jaar ofzo. ;)
 
euuuhh ... Waar studeren jullie voor :?
Achter de ramen opgesloten.. dan kan ik maar een ding bedenken :+

Nou zoals ongeveer 90% hier (of is het inmiddels al minder?) zit ik in de computers. HBO computertechniek in Enschede. Ik hoop eind Juni klaar te zijn (en dan geld verdienen om eens een echte tweewieler te kopen)
 
Nou zoals ongeveer 90% hier (of is het inmiddels al minder?) zit ik in de computers. HBO computertechniek in Enschede. Ik hoop eind Juni klaar te zijn (en dan geld verdienen om eens een echte tweewieler te kopen)

Informatica en Informatiekunde.. Half april klaar.. ff sparen en kom maar op met die SRAD :}
 
Net even lekker 4 uur lang mijn bandjes ingereden *D :] *D :]
Morgen misschien weer }) (Een van de weinige voordelen als je nog geen afstudeerplek hebt)
 
Informatica en Informatiekunde.. Half april klaar.. ff sparen en kom maar op met die SRAD :}

Technische informatica, loop nu stage tot juni, dus eigenlijk geen school meer.
Daarna ook sparen en kom maar op met die FZR400/600(R), SV650S of wat anders :) Nog niet echt een keuze gemaakt, maar FZR is niet zo duur, ben ook nog aan het sparen voor een huis... maargoed,dat is nooit bij elkaar te krijgen zonder hulp ;)
 
Hihi morgen ook lekker vrij, ga lekker genieten van het zonnetje. 8-) 8-) 8-)

is de zomer alweer begonnen? ik hoop het wel kan ik mijn zomerhelm weer op. :]
 
bandjes worden met dit weer niet goed/snel warm

vorig weekend gemerkt ging nog goed dus was oke...
 
Nou zoals ongeveer 90% hier (of is het inmiddels al minder?) zit ik in de computers. HBO computertechniek in Enschede. Ik hoop eind Juni klaar te zijn (en dan geld verdienen om eens een echte tweewieler te kopen)

Ik zit wel in de computers maar heb een hbo studie in een heel andere richting gevolgd (Bodemsanering op Hogeschool Larenstein Velp)
 
Ik kwam net een paar bikkels op motor tegen. Linkerhandje lekker warm tegen blok. Arm rechterhandje!!! Die mag pas bij verkeerslicht.

Heb één keer zelf een hele zere rechterduim gehad. Was met -4 graden. En daar wordt je
echt niet blij van...wat doet dat zeer zeg.
 
Ik kwam net een paar bikkels op motor tegen. Linkerhandje lekker warm tegen blok. Arm rechterhandje!!! Die mag pas bij verkeerslicht.

Ik vind het altijd zo frustrerend dat die fiets onder je enorm veel hitte produceerd, maar dat je dat niet kan gebruiken met dit koude weer... :)

[schaammodus]BertV gaat nu in z\'n warme cliootje naar het werk[/schaammodus]
 
Met deze temperaturen is het nog 3 kwartier goed uit te houden, dankzij de kuip en extra windgeleiders voor de handen :)

Ik kom nog steeds iedere ochtend 2 andere motorrijders tegen :] , maar zolang het droog blijft is het ook nog goed te doen 8-)
 
Ik vind het altijd zo frustrerend dat die fiets onder je enorm veel hitte produceerd, maar dat je dat niet kan gebruiken met dit koude weer... :)

[schaammodus]BertV gaat nu in z\'n warme cliootje naar het werk[/schaammodus]

Zorg dan dat die hitte via stofzuigerslangen je helm en pak in gaat.. lekker warm :z
 
Ik kwam net een paar bikkels op motor tegen. Linkerhandje lekker warm tegen blok. Arm rechterhandje!!! Die mag pas bij verkeerslicht.

Heb één keer zelf een hele zere rechterduim gehad. Was met -4 graden. En daar wordt je
echt niet blij van...wat doet dat zeer zeg.
Was inderdaad een beetje frips vanochtend. Kut ding wilde niet eens starten :( En de vingertjes waren wel een beetje koud bij aankomst. Handig zo\'n kuip op de motor |( . Dan kun je dus niet effe je handjes op het blok leggen. Maar ben vanmorgen toch zeker zo\'n 9-10 motorrijders tegengekomen op de a12. Valt me wel op dat er in het oosten (arnhem ed) veel minder rijden dan in het westen (utrecht-denhaag).
 
Terug
Bovenaan Onderaan