misdadig mooi weer

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Ik zit hier achter een hele grote ruit naar de strakblauwe lucht en de stralende zon te staren...
Ik weet eigenlijk niet eens hoe warm het buiten is maar het ziet er niet koud uit...

conclusie:
IK WIL RIJDEN...

Ik zit hier echter nog even opgesloten ;( (Leven van een afstudeerder gaat niet over rozen)
 
Luxaflex dichtdoen, heb ik ook. En troost je: vanmorgen was het best fris op de :] (voel je je nu al beter??).
 
och.. fris.. Ben vandaag niet op de motor maar ik rijdt tegenwoordig alweer zonder wintervoering in mijn jas en de zomerhandschoenen zijn ook alweer te voorschijn getoverd...
 
Ik ben, zoals gewoonlijk, vandaag weer lekker op de motor naar m\'n werk gegaan, maar heb de lamellen bij aankomst snel dichtgedaan, want dit kan ik ff niet aanzien ;( terwijl ik binnen zit.

Gelukkig :} sta ik niet alleen :)
 
Vervelend voor jullie, morgen weer zo\'n mooie dag!
Bof ik dat ik morgen niet hoef te werken *D
Ik ga dus lekker :]
 
Ga maar naar buiten, dan vriezen je kloten er af :z :?

Echt niet hoor, als je in\'t zonnetje staat is\'t lekker warm zelfs.
[me]poohbeer is thuis wegens reparatie voorruit dus kan het weten!
[/me]

grmbl, alleen zit\'k me binnen steendood te vervelen.
 
Op donderdag 14 februari 2002 13:09 schreef poohbeer het volgende:Echt niet hoor, als je in\'t zonnetje staat is\'t lekker warm zelfs.
[me]poohbeer is thuis wegens reparatie voorruit dus kan het weten!
[/me]

grmbl, alleen zit\'k me binnen steendood te vervelen.

Ga dan tenminste buiten je kloten opwarmen... :) :) :)
 
Op donderdag 14 februari 2002 13:09 schreef poohbeer het volgende:Echt niet hoor, als je in\'t zonnetje staat is\'t lekker warm zelfs.
[me]poohbeer is thuis wegens reparatie voorruit dus kan het weten!
[/me]

grmbl, alleen zit\'k me binnen steendood te vervelen.


Je kan altijd nog gaan fietsen }) })
 
Ik zit hier achter een hele grote ruit naar de strakblauwe lucht en de stralende zon te staren...
Ik weet eigenlijk niet eens hoe warm het buiten is maar het ziet er niet koud uit...

conclusie:
IK WIL RIJDEN...

Ik zit hier echter nog even opgesloten ;( (Leven van een afstudeerder gaat niet over rozen)

Ik vond het afstuderen best relaxed. Kon best een dagje vrijnemen tijdens het afstuderen. Gaat nu ik werk stuk moeilijker :(
 
Ook toen je achterliep op je planning?

Welke planning
misc.php
 
Hier nog een afstudeerder die achter de ramen opgesloten zit.... ;( SNIF ;( SNIF

euuuhh ... Waar studeren jullie voor :?
Achter de ramen opgesloten.. dan kan ik maar een ding bedenken :+
 
Vanmorgen lekker m\'n ruiten staan krabben :(
Gisteravond nog wel een lekker stuk motorgereden, was niet echt koud. Beetje koude vingers, maar dat voelde ik pas toen ik binnen was. Maar ik denk toch wel dat het vrij fris nu buiten is... maargoed, de zon schijnt weer, het waait niet hard, het regent niet... de lente komt er langzaam aan :}
 
Ook ik ben morgen vrij :)
Ga denk ik ff bij RBM kijken naar me`n volgende bike :)
Is een leuk stukkie :] voor mij.
 
IK heb ook niks te doen zou wel willen rijden maar heb me motor nog niet..\ '(

Maar het is vandaag valentijn dus ik ga zo maar eens richten mijn dame :)
Lekker happie eten met haar ouders:Z
en dan naar de bios filmpje kijken..
 
Ben morgenmiddag ook lekker vrij dus lekker
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

Alleen wel hopen dat ze morgenvroeg of vannacht niet gaan strooien :( :(
 
Laatst bewerkt:
Zit ook thuis, vrouw gaan werken, motor in de garage en kleine etter thuis om op te letten
(is volgens mijn vrouw nog te klein om mee te rijde) (ik vind 2 jaar meer dan oud genoeg)

ga vanavond scheuren :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan