Mishandeling?

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Ik was zaterdag nog even bij Cama Motorparts ( de sloop waar ik mijn TL kocht) en daar stond een Fireblade 2002 model, die met die verschrikkelijk lekkere kont. Maar deze was iets gemodificeerd, de tank was platter en de kuip verwijderd. De beste meneer had zijn Blade met 5000 km even achterover getrokken met een wheelie. ;( Ik mocht deze blade voor maar € 8250 mee nemen... die centen hebben we dus niet. Jammer, maar ik heb voorlopig genoeg aan mijn eigen schade fiets. :)

Toch blijft het zonde en doet het pijn om te zien....
 
sukkel...die kerel die zijn fiets achterover trekt...die heeft ZEKER GEEN les gehad bij max :)

Ik was zaterdag nog even bij Cama Motorparts ( de sloop waar ik mijn TL kocht) en daar stond een Fireblade 2002 model, die met die verschrikkelijk lekkere kont. Maar deze was iets gemodificeerd, de tank was platter en de kuip verwijderd. De beste meneer had zijn Blade met 5000 km even achterover getrokken met een wheelie. ;( Ik mocht deze blade voor maar € 8250 mee nemen... die centen hebben we dus niet. Jammer, maar ik heb voorlopig genoeg aan mijn eigen schade fiets. :)

Toch blijft het zonde en doet het pijn om te zien....
 
Mijn eh.. de TL haar schade is vast gesteld op 1680 meuro. Daarnaast krijg ik 455 pleuro voor de kleding. Dat maakt: 2135 meuro - eigen risico van 355 pleuro. Uit te keren: 1785 meuro.

Dat gaat dus gestort worden en dan ga ik mijn TL weer even opknappen. Ik denk dat ik er gelijk WP veren in ga zetten. Als ik dan toch bezig ben en aan het leeglopen ben.....
 
full


Eh... sja.. .moet je hier nu van zeggen. Een beetje omvalschade *D
 
Heej Marcel, had die gozer nog meer Blades staan?

Toen we jouw motor op gingen halen stond er ook een 2001 model, volgens mij, met schade.
 
Heej Marcel, had die gozer nog meer Blades staan?

Toen we jouw motor op gingen halen stond er ook een 2001 model, volgens mij, met schade.

Heee Johan,

Ik heb mijn ogen even open gehouden voor je, er staat: 1x 94 d8 ik (rood/nogwat) en 1x '98 (rood) 2x '00 (rood/wit en zilver) en 1x '02 (geel)

Alleen de '02 had dus een beetje schade. De rest zijn ex schade fietsen dus ik neem aan voor een mooi bedrag. Als je intresse hebt dan gaan we toch ff kijken :)

ohwja, er stond ook nog een R1 en een aantal BB's
 
Heee Johan,

Ik heb mijn ogen even open gehouden voor je, er staat: 1x 94 d8 ik (rood/nogwat) en 1x '98 (rood) 2x '00 (rood/wit en zilver) en 1x '02 (geel)

Alleen de '02 had dus een beetje schade. De rest zijn ex schade fietsen dus ik neem aan voor een mooi bedrag. Als je intresse hebt dan gaan we toch ff kijken :)

ohwja, er stond ook nog een R1 en een aantal BB's

Oke, binnen kort maar ff kijken wat ie heeft staan..
 
ik heb de blade gereden van randy...

en ik moet zeggen dat rijd goed hoor!!!
ff 280 op de a9... :) (ja politie je leest het goed...maarja waar op de a9 is de vraag...)

ennuh...randy kreeg m niet omhoog in zijn 2...hij zei tegen mij..probeer maar ff dan...

nou dat ding wheeliet als een gek man...super! :)
top fiets dus...

p.s. randy hij ging niet harder dan 280 op de teller...hoe hard heb jij gehaald op die fiets?
 
Geen Blade kopen jij, heb je weer meer vermogen dan ikke. ;( ;)
Ik heb nog veel plezier met mijn CBR, maar volgend jaar wil ik toch eens kijken voor een Fireblade.

Op maandag 24 juni 2002 14:02 schreef The Saint het volgende:Ach... vermogen is niet belangrijk met jouw fiets kan je ook je rijbewijk kwijt raken hoor })

[ffofftopic]
Johan, ga je nog naar ASSEN?
[/ffofftopic]
Kan dit jaar niet mee, heb andere afspraken. Maar volgend jaar wil zeker wel mee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan