Miss bikerchick stelt zich voor aan mooie mannen.

hallo leuke vrouwen !
full



wil je daten ?
 
Weigeren....dat doen paarden...

Dat is Steigeren... net weer iets anders maar sommige vrouwen zijn er ook erg goed in ;) O-)

Welkom dames, maar als erkend lelijke man -en dus niet behorende tot de doelgroep van deze kennismaking- maak ik mij nu uit de voeten...

[me]Billy the kid geeft er de voorkeur aan zich digitaal niet mooier voor te doen dan IRL[/me]
 
Hebben julie nog meer foto's??

In bikini, monokini, topless dat soort foto's!!
 
Crazytinky, ben jij nou de rechter op de foto met dat streepje op je shirt??
full


zoja dan hou ik je in gaten, en dan alsnog gefeliciteerd met je papiertje.

Mocht je de linker op de foto zijn, sterkte met je examen.
 
Jippie, heb vandaag een motor gekocht... Kan er helaas nog niet op rijden want ga hem pas zaterdag ophalen. Dus nog een paar daagjes zonder
;(

displaymotoren.php
 
Welkom op MF. :)

Het filmje zegt meer over mij dan ik wil toegeven.......je hebt me overtuigd. Ik wil weer bij jullie horen: het ene na het andere Service Pack installeren, ieder dag het laatste nieuws over het zoveelste beveiligingslek lezen, me zorgen maken of ik wel de laatste virus-update gedownload heb, m'n Firewall zover dichtknijpen dat ik amper kan internetten, voor iedere andere game weer een oudere/nieuwere versie van DirectX installeren, om de zoveel maanden een 'verse' installatie doen, schaapachtig naar wéér zo'n BSOD kijken, alles te weten komen over BIOS- en driver-updates en, last but not least, de rijkste man ter wereld nóg een stukje rijker maken.


Je ziet 't: óók achter een Mac-keyboard kan je fantaseren.....over de TS bijvoorbeeld. *D
Zomaar een paar quotes uit mijn mailbox met Watchguard Security News...

- Urgent: Apple Fixes OS X 10.4 Widget Flaw
- Urgent: Apple Patches 20 OS X Flaws
- Urgent: Apple Patches 8 OSX Holes
- Urgent: 11 OSX Security Flaws

Gemiddeld iedere 2-3 weken ofzo. Mac OS is net zo gaar/lek als Windows alleen krijgt dat veel minder ruchtbaarheid. Ws. omdat Apple niet zo wijd verbreid is als Windows. En als ik het zo van wat professionele Apple gebruikers die ik via mijn werk ken hoor, crasht een Apple tegenwoordig net zo vaak of vaker als een XP systeem. Allemaal lood om oud ijzer.
 
Welkom op MF. :)Zomaar een paar quotes uit mijn mailbox met Watchguard Security News...

- Urgent: Apple Fixes OS X 10.4 Widget Flaw
- Urgent: Apple Patches 20 OS X Flaws
- Urgent: Apple Patches 8 OSX Holes
- Urgent: 11 OSX Security Flaws

Gemiddeld iedere 2-3 weken ofzo. Mac OS is net zo gaar/lek als Windows alleen krijgt dat veel minder ruchtbaarheid. Ws. omdat Apple niet zo wijd verbreid is als Windows. En als ik het zo van wat professionele Apple gebruikers die ik via mijn werk ken hoor, crasht een Apple tegenwoordig net zo vaak of vaker als een XP systeem. Allemaal lood om oud ijzer.
Nou laat ik het dan anders zeggen: waarom heb ik en geen enkele andere (professionele) Mac-gebruiker die ik ken daar last van? Is dat lood of oud ijzer? :P

Maar effe ontopic: Mooie motor, mooi merk, mooie meid. :}
 
Jippie, heb vandaag een motor gekocht... Kan er helaas nog niet op rijden want ga hem pas zaterdag ophalen. Dus nog een paar daagjes zonder
;(

(Afbeelding)

gefeliciteerd....wat is het geworden???
welkom op MF trouwens, als jullie nu ook eens richting limburg komen toeren dan word het hier nog mooier/leuker...

veel plezier op jullie nieuwe aanwinst, groetjes Bb
 
Terug
Bovenaan Onderaan