Miss Ducati

Miss Ducati

MF'er
12 okt 2002
231
0
Heeeeeeeeeeel lang geleden heb ik mij eens aangemeld, maar daarna het forum uit het oog verloren. Sindskort probeer ik wat meer aanwezig te zijn. Ik heb me nog niet echt voorgesteld, dus doe ik dat als nog even.

Miss Ducati, ook wel Carla genaamd. Ik woon in Bennekom, Gelderland. Ik werk sinds 5 jaar bij een autogarage, maar heb helaas zelf geen auto meer. Ik heb een Suzuki GS500E. Helaas door tijdgebrek en een slechte conditie al twee jaar niet meer gereden... -O- . Verder ben ik helemaal weg van het WK Superbike. Mijn favorieten zijn Troy Corser, Ruben Xaus en James Toseland. Mijn dreambike is de Ducati 748 en ben al een aantal jaren lid van de Ducati Club Nederland. Jullie kunnen mij vooral vinden in het sportgedeelte en de topics over de GS500.

Groetjes,
Missy D
 
Een goed verstaander (lezer) heeft een half woord nodig.......

It's me:

carlakq1.jpg

Met mijn Katja Poensgen-vlechtjes.
 
Een goed verstaander (lezer) heeft een half woord nodig.......

It's me:

http://img129.imageshack.us/img129/4760/carlakq1.jpg ((Afbeelding))
Met mijn Katja Poensgen-vlechtjes.

Nice :Y

Maare, sta je daar nou in een bar :?
Of heb je zo'n mooie bar thuis :P
 
Maare, sta je daar nou in een bar

Mijn beste vriendin heeft zo'n bar thuis.......ze heeft een Chinees restaurant. En je kent Chinzen, overal een foto van maken. Dus ik moest er ook aan geloven...

*O*
 
Alleen je smaak voor motoren

De Ducati heeft mijn hart gestolen, de Suzuki is een prima motor om te beginnen. Maar dat wil niet zeggen dat ik andere motoren niet mooi vind hoor. Alleen choppers en crossmotoren, daar ben ik niet zo weg van. Verder kan ik genieten van elke Supersport of Superbike.
 
Ziet er lekker uit, maar kan nu al bijna niet met mijn voeten bij de grond. Dan is een Duc al helemaal niet aan te raden.

Valt best mee :Y
De vriendin van een oude klasgenoot heeft vanwege haar lengte een monster gekocht
En zij/hij rijdt er al 4 a 5 jaar mee :Y

Keer testrijden zou ik zeggen })
 
Duccie748, ruilen? :9

Wat een mooie fiets zeg, perfecte uitvoering, perfecte kleur..... :}
 
Duccie748, ruilen? :9

Wat een mooie fiets zeg, perfecte uitvoering, perfecte kleur..... :}
dank je wel!!!!

Ben er ook erg blij mee hoor!!! :Y :Y *O* *O*

ruilen??? nou nee.... je weet het van ruilen komt huilen....

je komt uit bennekom misschien zie je me wel eens rijden.. is niet zo heel ver weg... })
 
Bedankt voor de tekening, heb je mooi gekleurd hoor...hi hi 8-)

En ook bedankt voor het verknallen van mijn foto. Ben zelf heel handig met Photoshop, maar was te lui om de witte randjes eraf te halen....Dacht eerst even met verknallen dat je mijn vlechtjes eraf gehaald had... ;) Ik zal mijn avantar aanpassen.

Enne meneer met die mooise-dikste-snelste-gaafste-Duc, waar zou ik je tegen kunnen komen? Op 1 of andere manier lukt het me niet om bij mensen hun profiel op te vragen....wizzkid ben ik he *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan