Miss Goalie stelt zich voor

Miss Goalie

Rookie
4 okt 2004
7
0
Tilburg
Tadaaaaa....lang gewacht (volgens sommige motorvrienden van ons en mijn man TE lang) , maar uiteindelijk ben ik hier dan!! Ik ben al gebombardeerd tot Miss Goalie door "vriend" Roadrocket waardoor ik nu de rest van mijn motorlevensbestaan aan deze naam vast zal zitten. Hoe dan ook.....ik mag me eindelijk ook onder de motorrijd(st)ers begeven. Zoals Roadrocket mij (en husband Flying goalie) al voor waren op MF, heb ik afgelopen donderdag dus een succesvolle rit afgelegd voor een examinator.

Natuurlijk was het erg leuk om familie en vrienden te verrassen (die wisten namelijk van niks) en vond ik het zelf ook niet vervelend om meteen wat km's op de SZR te zetten die dus ook inmiddels op mijn naam staat. Mijn ouders weten het overigens nog steeds niet, die zitten lekker onder de Griekse zon. Dus ik denk dat mijn moeder een hartwip :X gaat krijgen.

Flying goalie had al gewaarschuwd dat ik waarschijnlijk niet zo vaak op MF te vinden zou zijn, omdat ik 23.00-23.30 uur een mooie bedtijd vind :Z . En dus zet ik nu toch speciaal voor jullie ff (ik ben stiekum toch al meer dan een uur onderweg om dit voor elkaar te krijgen) een piccie erbij. Zoals je mogelijk ziet is de kwaliteit van de foto niet helemaal super, maar ik weet dan inmiddels nu wel hoe een motor werkt (koppeling links, voetrem rechts) maar hoe je een digitale foto goed verkleind is mij nog een raadsel. Wie wil mij helpen voor een eventuele volgende keer??

full


P.S. Mijn MF sticker is al besteld, dus wie weet spotten we elkaar?!

Groetjes
Miss Goalie



[edit Baksteen: foto aangepast]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En nog een piccie zoals ik mijn fietsie op internet vond. Mooie demper hè? Althans...daar schijnen mannen op te kicken (Flying goalie iig wel!)

full


En nu ga ik echt slapen!
 
B|


Meteen al piccies B| nu hebben we @#%%@#%# %niks meer om te zeiken :( BEDANKT HE :(


:+


Welkom op MF!

Kewl bike!
 
Miss en ik zijn vandaag nog lekker ff gaan :] Meteen ook een paar piccies gemaakt van Miss Goalie in actie.

full



Sieht gut aus, nicht?







 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom Miss Goalie :]


Ziet er goed uit :} , erg mooie motor :}



Stuur de originele foto maar op, zal ik m verkleinen en in je openingspost neerzetten, zonder korreltjes ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan