MissBlueEyes

MissBlueEyes

MF'er
1 nov 2009
215
0
Sassenheim
Hoi allen,

Na lang dubben toch maar besloten om mij aan te sluiten bij dit geheel.
Als echtgenote van Sailer7, schoonzus van Bikermouse en Barbiecrosser en tante van Lief Draakje, kan ik natuurlijk niet achterblijven. Alleen het vinden van een passende nickname heeft even geduurd. Degenen die mij reeds ontmoet hebben in Uden, kunnen echter beamen dat deze nickname wel bij mij past.

Dan nu mijn motorervaringen. Sinds maart 2006 in bezit van het felbegeerde rijbewijs A. Daarbij tevens een Yamaha Thundercat aangeschaft. Deze heb ik echter zo'n een à anderhalf jaar later weer van de hand gedaan in verband met een gebrek aan vertrouwen en een gat in mijn portemonnee. In juli 2007 heb ik na veel wikken en wegen gekozen voor de (nieuwe) BMW F800 ST. Een motor die iets weg had van de motor waarop ik mijn rijlessen heb gereden. Volgens Sailor7 tevens een motor die mijn zelfvertrouwen weer een boost heeft gegeven.
Momenteel rij ik wanneer ik zin heb en het weer een beetje mee zit (ik heb toch zo'n hekel aan een regenbui op mijn helm). Wanneer het uitkomt zal ik zeker mee gaan rijden in de MF-tochten. Ik hoop jullie daar allen te ontmoeten. Tot later! :W
 
full


Welkom op het MF !!!!

full


full
 
Welkom Missie.


Waarschuwing aan MFérs :Y
Neem van mij aan dat deze mooie blauwe ogen, in sommige omstandigheden, pikzwart kunnen worden. :X :X :X
 
Raar meestal als ze hier ruiken dat er een dame bij staat zijn er meer dan 30 reacties waarvan 10 de schreeuw om een piccie zijn

Misschien is er voetbal op TV....

Ben stiekem wel benieuwd naar de blauwe ogen natuurlijk...

Owja ! en Welkom :D
 
Laatst bewerkt:
Welkom hier, en dat zijn zekers hele aparte blauwe ogen :o
kom ik aan, met mn moddersloot groen
 
Terug
Bovenaan Onderaan