Misschien een verkeerde motordealer gekozen?

Moet je nu €150 betalen voor die kettingset of €75?

Zo`n setje koop je online voor <€100
€150.
tijdens de discussie werd wel aangeboden dat zij de ketting gratis monteren en dat ik dan alleen de netto prijs zou betalen voor de set. Echter ben ik hier niet mee akkoord gegaan. En dus bij ophalen was ik sws niet van plan te betalen. (Misschien als hij zei, €75 euro zou ik erover nadenken)
Maar na thuiskomst en alles scheef, zou ik eerder gevaren geld moeten krijgen.
 
Ik zou die zaak vergeten en een knappe zaak zoeken voor je toekomstige onderhoud.
 
ik was het ff kwijt :?
nu weet ik weer waarom ik altijd nieuw koop :Y
 
Had nog 1 vraagje over de kettingset. Heb hier en daar wel gezocht en gevonden. Maar de verkoper vertelde mij dat mijn ketting best maar 2000km mee kon gaan, want een nieuwe zou ook maar 5 tot 10k meegaan.
Zal toch wel gewoon 15 tot 25k zijn bij normaal en matig sportief rijgedrag en goed onderhoud. (Elke 500km smeren en elke 5000 schoonmaken)
 
Je moet smeren wanneer het nodig is, niet bij een bepaalde verreden kmstand..

en dat ie maar 2000km mee kan gaan klopt, als je de boel misbruikt... hoe lang ie uiteindelijk mee zal gaan hangt af van gebruik en onderhoud. Er zijn mensen die er 10dkm mee doen, maar ook 40dkm
 
Als ze mij bellen voor de €150,- horen ze nog wat van mij (wind van voren) anders zal ik daar nooit meer zijn of van mezelf laten horen.
Idd niet doen.
Je bent akkoord gegaan met de motor (incl versleten set).
Je bent daarna nog akkoord gegaan met die €150

Neem je verlies en bedenk dat dit leergeld was.
 
Nee. Kan alleen zeggen zuid Holland.
Was het deze dealer?:+
1593859372843.png
 
Idd niet doen.
Je bent akkoord gegaan met de motor (incl versleten set).
Je bent daarna nog akkoord gegaan met die €150

Neem je verlies en bedenk dat dit leergeld was.
Nee wat je nu zegt klopt niet. De €150,- ben ik zeker niet mee akkoord gegaan. En ook niet tijdens de discussie tot een compromis gekomen.

Bij de aankoop heb ik specifiek gevraagd naar de set en werd mij verteld dat het zgan was. Wat dus zeker niet het geval was!(tenminste als ik monteur was en zie dat de set zgan is de klant op zou bellen en zeggen dat het nog niet nodig is)
 
Ik denk een dealer in s,Gravenzande?
Maar zou maar zo snel mogelijk daar weg blijven,ik weet niet wie daar sleutelt maar het is de naam monteur niet waardig.8)7
 
Inmiddels is mijn voicemail ingesproken. En verteld mij dat hij de verwarring niet snapt en dat de afspraak van €150,- wel is gemaakt.
Ik ben er zeker van dat er woorden of voorstellen zijn gedaan. Maar een akkoord is er zeker niet bereikt.
De factuur krijg ik thuis gestuurd. En zal hier dan ook schriftelijk op reageren.
 
Inmiddels is mijn voicemail ingesproken. En verteld mij dat hij de verwarring niet snapt en dat de afspraak van €150,- wel is gemaakt.
Ik ben er zeker van dat er woorden of voorstellen zijn gedaan. Maar een akkoord is er zeker niet bereikt.
De factuur krijg ik thuis gestuurd. En zal hier dan ook schriftelijk op reageren.

ik zou vragen of ze een getekende overeenkomst kunnen overhandigen waarop de werkzaamheid en kosten beschreven staan..
 
Terug
Bovenaan Onderaan