Misschien een verkeerde motordealer gekozen?

}),die is al eerder hier op het MF langs gekomen,iets met niet kloppende km standen 🤢
En niet alleen hier helaas. Ook op Google regent het slechte recensies. Waaronder een bijna zelfde verhaal als de mijne.
Had gewoon Sws beter moeten nadenken bij het aanschaffen van mijn droom.
 
En niet alleen hier helaas. Ook op Google regent het slechte recensies. Waaronder een bijna zelfde verhaal als de mijne.
Had gewoon Sws beter moeten nadenken bij het aanschaffen van mijn droom.
Zie het als een geleerde les,zodra de garantie periode is afgelopen zo snel mogelijk wegwezen daar.
Deze firma hoort thuis in het rijtje andere boefjes,HP en Jager.
 
Inmiddels is mijn voicemail ingesproken. En verteld mij dat hij de verwarring niet snapt en dat de afspraak van €150,- wel is gemaakt.
Ik ben er zeker van dat er woorden of voorstellen zijn gedaan. Maar een akkoord is er zeker niet bereikt.
De factuur krijg ik thuis gestuurd. En zal hier dan ook schriftelijk op reageren.

Je kunt 'm beter bellen en aangeven dat de monteur met het vervangen van de ketting en tandwielen heel slecht en levensgevaarlijk werk heeft geleverd. Ook vertellen dat je voor de ketting set geen €150,- gaat betalen aangezien die verre zgan is.
Als hij er toch €150,- voor wilt gewoon de ketting set terugbrengen.

Houden of zelf bepalen dat je minder betaalt gaat je in problemen brengen.
Wees slim en zorg dat je dit zo snel mogelijk regelt dan ben je ervan af..
 
Zie het als een geleerde les,zodra de garantie periode is afgelopen zo snel mogelijk wegwezen daar.
Deze firma hoort thuis in het rijtje andere boefjes,HP en Jager.
De garantie periode is inmiddels verstreken (24 juni) en had die keus inderdaad al gemaakt om naar een te gaan na deze periode. En geleerd heb ik dan zeker ja.
 
Je kunt 'm beter bellen en aangeven dat de monteur met het vervangen van de ketting en tandwielen heel slecht en levensgevaarlijk werk heeft geleverd. Ook vertellen dat je voor de ketting set geen €150,- gaat betalen aangezien die verre zgan is.
Als hij er toch €150,- voor wilt gewoon de ketting set terugbrengen.

Houden of zelf bepalen dat je minder betaalt gaat je in problemen brengen.
Wees slim en zorg dat je dit zo snel mogelijk regelt dan ben je ervan af..
Ik heb zojuist een redelijk nette mail gestuurd met daarin mijn ervaring. En dat ik dan ook niet eens ben met de kosten en prestatie die zij geleverd hebben.
Heb hem gevraagd de factuur te vernietigen en genoegen te nemen met de winst op de motor zelf. En dat ze mij niet meer terug zullen zien en dat daarmee de zaak is afgedaan.
In afwachting van zijn reactie.
 
Zal mij benieuwen wat zijn reactie is,ik heb zo,n vermoeden dat hij er op staat dat het betaald word.
Je ziet op hun site met enorme letters Bovag dealer staan,om ze te pesten zou je eens contact met de Bovag op kunnen nemen of ze wel dealer
zijn en hoe het dan kan dat ze prutswerk afleveren.
 
Zal mij benieuwen wat zijn reactie is,ik heb zo,n vermoeden dat hij er op staat dat het betaald word.
Die kans bestaat, dan zal hij het zelf moeten komen halen, want bij de eerste aanmaning zet ik er een advocaat op en zal mijn ervaring uitgebreid delen (openbaar). (Hier heb ik trouwens nog niets over gezegd in mijn e-mail, ben niet zo van dreigen, eerder van doen).
 
Net ff op de Bovag site gekeken en ze zijn inderdaad Bovag dealer8)7,die laten ook maar van alles toe blijkbaar:?
 
Net ff op de Bovag site gekeken en ze zijn inderdaad Bovag dealer8)7,die laten ook maar van alles toe blijkbaar:?
Ja dat klopt. Maar voor dit bedrijf is denk ik alleen de sticker op de deur van waarde. Aangezien ook ik daar naar keek. Wel Bovag tonen, maar een eigen garantie plan geven.
 
Zal mij benieuwen wat zijn reactie is,ik heb zo,n vermoeden dat hij er op staat dat het betaald word.
Je ziet op hun site met enorme letters Bovag dealer staan,om ze te pesten zou je eens contact met de Bovag op kunnen nemen of ze wel dealer
zijn en hoe het dan kan dat ze prutswerk afleveren.
Visuele oplichting. Groot met Bovag adverteren en geen Bovag garantie geven.
 
Zal ik niks mee kunnen, aangezien ze mij de motor niet met de Bovag garantie hebben verkocht, maar met een eigen garantie plan.
Agh je kunt altijd de gang van zaken aankaarten ,baat t niet ,schaadt t niet
 
Net ff op de Bovag site gekeken en ze zijn inderdaad Bovag dealer8)7,die laten ook maar van alles toe blijkbaar:?
Agh je kunt altijd de gang van zaken aankaarten ,baat t niet ,schaadt t niet
True that.
Mocht dit een staartje hebben voor mij en dus zou toch moeten betalen, maak ik er meer werk van.
Anders laat ik het bij, het delen van dit verhaal op dit forum was dan genoeg.
 
Uh 🤔 wel aan gedacht, daar zou ik me in moeten verdiepen of dat dit haalbaar zou kunnen zijn. Maar eerste gevoel en gedachte daarbij is dat dat niet zal kunnen.
Bel het juridisch loket eens..Dan heb je vlug antwoord van mensen die er verstand van hebben.
 
Zal mij benieuwen wat zijn reactie is,ik heb zo,n vermoeden dat hij er op staat dat het betaald word.
Je ziet op hun site met enorme letters Bovag dealer staan,om ze te pesten zou je eens contact met de Bovag op kunnen nemen of ze wel dealer
zijn en hoe het dan kan dat ze prutswerk afleveren.
Wil toch nog even laten weten dat ik na mijn mail geen reactie heb gekregen en geen factuur binnen heb gekregen. 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan