Misschien een verkeerde motordealer gekozen?

Ik sta er wel van te kijken dat je de motor met nieuwe (?) kettingset mee hebt gekregen zonder te betalen. Hoe heb je dat gedaan? Ik ken gevallen hier op M-F die dat ook wel hadden gewild... :X
 
Had nog 1 vraagje over de kettingset. Heb hier en daar wel gezocht en gevonden. Maar de verkoper vertelde mij dat mijn ketting best maar 2000km mee kon gaan, want een nieuwe zou ook maar 5 tot 10k meegaan.
Zal toch wel gewoon 15 tot 25k zijn bij normaal en matig sportief rijgedrag en goed onderhoud. (Elke 500km smeren en elke 5000 schoonmaken)
Maar 5-10K...............?
Ik heb er een Osco-setje op zitten. Droog weer na 2x tanken is 1x trekken. Bij slecht weer iedere tankbeurt.
Mijn kettingset zit er nu 45K op. Jazeker, het einde komt nu wel in zicht. Mss dat ik de 50k nog ga halen??? Nog 5K te gaan........... :?
 
Maar 5-10K...............?
Ik heb er een Osco-setje op zitten. Droog weer na 2x tanken is 1x trekken. Bij slecht weer iedere tankbeurt.
Mijn kettingset zit er nu 45K op. Jazeker, het einde komt nu wel in zicht. Mss dat ik de 50k nog ga halen??? Nog 5K te gaan........... :?
Niet te hard optrekken. :Y ;)
 
Afgelopen week nog met een groepje weggeweest. Met die andere PK-monsters is dat voor mijn FZ meestal 'volle bak'. :]

Nu niet veel zin om te sleutelen. Plan is om eind van het seizoen er een 'winterklus' van te maken.
 
Afgelopen week nog met een groepje weggeweest. Met die andere PK-monsters is dat voor mijn FZ meestal 'volle bak'. :]

Nu niet veel zin om te sleutelen. Plan is om eind van het seizoen er een 'winterklus' van te maken.
Aiiii,extra ketting slijtage😨;)
 
Nee. Kan alleen zeggen zuid Holland.

Hou je er 2 over, die van de zelfde eigenaar zijn, Monster en Gravenzande..
En wat verder al gezegd is, walk away...

Koop ongedaan maken ga je ook niet lukken daar, en als het je al lukt, kost het je nog meer geld.
Lekker een goed aangeschreven shop opzoeken, desnoods wat meer betalen voor je onderhoud.
En lekker genieten van je Zetje.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan