Misschien is dit al eens gepollt maar toch...

Moet goedkeurde kleding verplicht worden?

  • Ja, met een boete eraan

    Stemmen: 49 45,4%
  • Nee, onzin asfalt is zacht....

    Stemmen: 59 54,6%

  • Totaal aantal stemmers
    108
Ik zou zeggen: topicstarter, solliciteer eens bij Koos Spee. Ook zo'n zeikerd. Ga toch gewoon motorrijden man, met fluoriserend pak en zwaailicht op je dak aub, dan zie ik je tenminste aankomen en weet ik wanneer ik weg moet wezen.
 
Ik zou zeggen: topicstarter, solliciteer eens bij Koos Spee. Ook zo'n zeikerd. Ga toch gewoon motorrijden man, met fluoriserend pak en zwaailicht op je dak aub, dan zie ik je tenminste aankomen en weet ik wanneer ik weg moet wezen.

Ralfie, Ralfie, denk toch om je bloeddruk..... :+

('k ben het wel helemaal met je eens)
 
PRUTSER!? })
GOH in een ander topic je meent het Meid!

Het enige wat jij kan managen is een strontwagen STRONTBOER!!!!!
Gelukkig begint het niveau van de discussie nu echt ongekende hoogten te bereiken. :Z

Het wordt tijd dat het weer gaat regenen. Kunnen we tenminste weer gewoon over het weer klagen ipv over elkaars outfit... :Z :Z
 
Gelukkig begint het niveau van de discussie nu echt ongekende hoogten te bereiken. :Z

Het wordt tijd dat het weer gaat regenen. Kunnen we tenminste weer gewoon over het weer klagen ipv over elkaars outfit... :Z :Z
Neeeeejjjjj, niks regen!! Ik wil binnenkort weer serieus kilometers maken :]

Volgens mij zijn er op dit moment een stuk of 4 topics over al dan niet gekleed op de motor, dus blijkbaar leeft het nogal. Van mij mag het hoor, al die meningen en al die mensen die zich (laten) opn**ien... ;)
 
Uit ervaring weet ik dat de hobby rijders (parttime motorrijders dus) hier anders tegenaan kijken dan de mensen met enkel een motor (fulltime motorrijder).
Ff een patatje halen, boodschappen doen, postkantoortje, terrasje etc. en dan je complete pak aan trekken :z
Tuurlijk trek je als je een stukje gaat touren een goed pak aan, maar hoe doet de parttime motorrijder boodschappen? In de pedaalemmer waarschijnlijk.


Hoe kan een parttime motorrijder nu bepalen wat een fulltime motorrijder aan moet trekken?

:}

Voor ff boodschappen etc... geen leren broek. Langere stukken (> 10 km) vrijwel altijd.

Ben dus ook iemand die soms niet geheel veilig gekleed op de motor zit (Overigens wel met jas, laarzen, handschoenen en uiteraard de helm.
 
Ik zit er meestal zo op:

full


Maar da's op het gras, dan telt het natuurlijk niet. :Z :z

En nee, da's geen helm, da's mijn eigen kop. :P
 
Neeeeejjjjj, niks regen!! Ik wil binnenkort weer serieus kilometers maken :]

Volgens mij zijn er op dit moment een stuk of 4 topics over al dan niet gekleed op de motor, dus blijkbaar leeft het nogal. Van mij mag het hoor, al die meningen en al die mensen die zich (laten) opn**ien... ;)
Van mij mag het ook, anders had ik er wel een slotje op gedaan. }) Maar ik krijg er wel eens een beetje :Z van om steeds hetzelfde verhaaltje met de zelfde argumenten van beide kampen te lezen. Bij voorkeur meerdere malen binnen hetzelfde topic. :z

En als men dan ook nog gaat schelden op elkaar, voel ik mij geroepen om ook maar eens te reageren. :)
 
Jemig, voor die opslot gaat.

Heb je je motor weer uit de schuur gehaald?

Mocht je mij op de motor in zwembroek zien zitten, probeer me dan te ontwijken.
Ik woon 2minuten bij de zee vandaan, denk je dan echt dat ik mijn rubbbere pak aan ga doen??? Trouwens al zo vaak asfalt gezoend, ik ben nu resistent....

Helemaal mee eens.

Denk je dat ik naar de stad of naar het strand mijn pak aan ga doen :+ |( :z
 
... heb zondag in de hitte lang zitten sleutelen aan de motor. Na een val (met pak aan!) stonden mijn rempedaal en versnellingspookje krom, rechtgezet, motor verder gechecked, schoongemaakt. Om te zien of de pedaaltjes goed stonden ben ik even gaan rijden. In t-shirt en korte broek, helm op. Gewoon, wijkje uit, eerste rotonde 2 km verderop gerond, en weer terug.
Moet je dan je hele pak aan gaan hijsen? Schei toch uit, was al zo blij om even wat koele rijwind te voelen .........

Op dat kleine stukje kwam ik 2 motorrijders tegen. Ze zagen me allebei wel degelijk, keken m'n kant op, maar niet zwaaien hè, stelletje moraalridders :r !!
Ik zie hier ook meteen zoveel reacties op motorrijders, maar kijk eerst eens even naar jezelf. Tuurlijk, jij hebt altijd je pak aan. EN je handschoenen. En je kijkt altijd eerst je motor na voor je gaat rijden. Weet je nog, BRAVOK?

'tis zo makkelijk om op anderen af te geven .....
 
Ik zag vandaag nog zo'n dombo in de stad.
Heb hem aangesproken.

Nou, nou, daar schrok hij wel even van zeker. Had helemaal niet in de gaten dat hij daar in zijn hemd met korte broek stond. Ik neem aan dat hij je hartelijk bedankte en naar huis liep met de motor aan de hand om zijn pak aan te trekken en het vervolgens nooit meer uit te trekken :? Je bent geweldig!
 
klopt wel voor het overgrote deel hoor.. :)

ben al een vijftal keer zwaar op mijn plaat gegaan, en heb eenmaal een blauwe plek op mijn heup gehad, al die andere keren had ik nog niet eens een schrammetje.. doe me es na zonder pak.. ;)

De klappen die ik maakte waren zeker harder.... Gaten in men arm van de auto onderdelen ook gaten in mijn been en helemaal blauw van de landing. Mijn dure keflar handschoenen waren doorgesleten!!!!! en mijn spijkerbroek was nog heel! (wel een speciale, ha ha voor de moraalridders)

Het overleven hangt af van de lantarenpalen en vangrails etc. Daar helpt geen pak tegen!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan