Missing posts ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ohhh gaan we zo beginnen :)

Heb hiero nog een geheugenkaartje :X :o

Zeg kunnen jullie niet ff onderling MSN-en of mailen... :X :+ :X

Ik heb hier een misterie ontdekt wat opgelost moet worden... B|
Dus ff bij de les blijven, ja... ;)


We gaan verder met het geheim van de Missing Posts... :)
 
Wel een duivelse bezigheid B| :P



Ey Banaan, wanneer komt nu ook nog die optie om hele topic's te laten verdwijnen :? :?


Oeps, dit is niet het MOD-forum :X :X






Wat staat er op dat geheugenkaartje :? O-) :?
ik dacht wel dat jij hier ook zou zitten ... B|
 
Wel een duivelse bezigheid B| :P



Ey Banaan, wanneer komt nu ook nog die optie om hele topic's te laten verdwijnen :? :?


Oeps, dit is niet het MOD-forum :X :X






Wat staat er op dat geheugenkaartje :? O-) :?
ik dacht wel dat jij hier ook zou zitten ... B|
 
Zie je wel dat je er nog steeds van droomt om mod te worden? *D

Zie je verkeerd, het is heerlijk om jullie met eigen woorden op jullie off-topic posten te wijzen. Zoals jullie andersom ook altijd doen. Was iets met pot... en ketel... ;)

Ofwel, ga eens het goede voorbeeld geven heren... :) :) :)
Anders leer ik het nooooooit... O-)
 
Voor ons is het heerlijk om het vervolgens straal te negeren en dat jij er dan niks aan kunt doen. }) 8-) *D

Joe hef the powah hè... :P
Maakt me ook verder geen ruk uit, het staat gewoon leuk in zo'n topic... ;)
Is net alsof ik er verstand van heb... :X

Ook leuk dat ik het altijd weer voor elkaar krijg om de gehele crew te mobiliseren in zo'n topic, op de grote Yoda na dan, maar die komt vast nog wel... :X 8-) :+



Hebbie dat probleem nou al gevonden? Want dat was/is er wel degelijk en daar is het me om te doen. Gisteren deed het zich om 23.46 uur voor met een post van Lemmy. Stond er wel volgens de lijst in O-T, maar niet in het eerder genoemde topic zelf....
 
Joe hef the powah hè... :P
Maakt me ook verder geen ruk uit, het staat gewoon leuk in zo'n topic... ;)
Is net alsof ik er verstand van heb... :X




Hebbie dat probleem nou al gevonden? Want dat was/is er wel degelijk en daar is het me om te doen. Gisteren deed het zich om 23.46 uur voor met een post van Lemmy. Stond er wel volgens de lijst in O-T, maar niet in het eerder genoemde topic zelf....
Nee, doen we niets aan, we zijn nu met wat belangrijkers bezig, we zijn ons aan het vermaken :+
Ontspanning is ook nodig en wij hebben het niet nodig gebruikers aan te maken om tegen onszelf aan te kletsen, wij hebben jou *D en zij dus zowiezo verzekerd van reactie :}
 
probleem? Er is geen probleem. Jij máákt er een probleem van. Altijd weer dezelfde B|
Zijn er geen problemen dan máken ze die wel. B|


Mag ik hem bannen? *D

Idd... Viccie... al was ik niet alleen in dit geval... :P
Kijk: Post van duivelinnetje in topic 'Ben je vrijgezel of niet!? Deel 15'

Daar ging het dus ook mis, was allemaal in dat topic, ik was nuchter, zij was niet bij mij, dus dat was het ook niet. Haar vorige post was niet zichtbaar in het topic, dus postte ze nogmaals en toen waren er 2 (die laatste is dus gewijzigd)... :)
 
Idd... Viccie... al was ik niet alleen in dit geval... :P
Kijk: Post van duivelinnetje in topic 'Ben je vrijgezel of niet!? Deel 15'

Daar ging het dus ook mis, was allemaal in dat topic, ik was nuchter, zij was niet bij mij, dus dat was het ook niet. Haar vorige post was niet zichtbaar in het topic, dus postte ze nogmaals en toen waren er 2 (die laatste is dus gewijzigd)... :)


Sorry, je wordt toch gebanned :P

Maar eh...heb ik ergens wat gemist? jij en Duivelinnetje aan het buffelen geslagen? Als jij hier zelfs kan scoren kunnen we hier beter een een dating forum voor hopeloze gevallen van maken.

Ze is toch meerderjarig :X :+
 
Idd... Viccie... al was ik niet alleen in dit geval... :P
Kijk: Post van duivelinnetje in topic 'Ben je vrijgezel of niet!? Deel 15'

Daar ging het dus ook mis, was allemaal in dat topic, ik was nuchter, zij was niet bij mij, dus dat was het ook niet. Haar vorige post was niet zichtbaar in het topic, dus postte ze nogmaals en toen waren er 2 (die laatste is dus gewijzigd)... :)
Dan is het duidelijk waar t aan ligt 8-)
Doen we niks aan, tempo ligt daar zo hoog dat 1 of 2 post's meer/minder toch niet opvallen O-)

Misschien gaat t op www.MSN.nl beter O-)
 
Idd... Viccie... al was ik niet alleen in dit geval... :P
Kijk: Post van duivelinnetje in topic 'Ben je vrijgezel of niet!? Deel 15'

Daar ging het dus ook mis, was allemaal in dat topic, ik was nuchter, zij was niet bij mij, dus dat was het ook niet. Haar vorige post was niet zichtbaar in het topic, dus postte ze nogmaals en toen waren er 2 (die laatste is dus gewijzigd)... :)
Wie gaat er nu off-topic B|
Zeg kunnen jullie niet ff onderling MSN-en of mailen... :X :+ :X

Ik heb hier een misterie ontdekt wat opgelost moet worden... B|
Dus ff bij de les blijven, ja... ;)


We gaan verder met het geheim van de Missing Posts... :)
 
Sorry, je wordt toch gebanned :P

Maar eh...heb ik ergens wat gemist? jij en Duivelinnetje aan het buffelen geslagen? Als jij hier zelfs kan scoren kunnen we hier beter een een dating forum voor hopeloze gevallen van maken.

Ze is toch meerderjarig :X :+

Jij zou me negeren toch... O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan