Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Dan moeten alle andere kleurstellingen wel echt heul godslelijk zijn want foei, hier heeft zelf de ontwerper misschien nog moeite mee om mooi te vinden.Oeh, mooiste kleurstelling.
Meer moeite met bellen van de politie en waarschijnlijk verdwijnt hij dan toch bij domeinenDan moeten alle andere kleurstellingen wel echt heul godslelijk zijn want foei, hier heeft zelf de ontwerper misschien nog moeite mee om mooi te vinden.
@bosskabouter als je moeite hebt om de politie in beweging te krijgen kun je er bij melden dat je het idee hebt dat je DENKT dat die benzine of olie lekt.
db
Ik zou niet weten hoe ben niet echt een Facebook heldIk zou zeker de politie bellen. En, als je een facebook account hebt, deel het dan in de diverse groepen daar.
Niet iedere motorrijder zit hier op MF, maar op facebook zit de meerderheid wel. Misschien herkent iemand daar zijn gestolen Kawa dan wel, en zoekt ie contact met je.
Zal ik het dan doen? Ik ben lid van verschillende groepen op FB. Mocht je dat oké vinden plaats ik de foto's, en het bijbehorende verhaal wel, zonder jou te noemen natuurlijk.Ik zou niet weten hoe ben niet echt een Facebook held
Jij was allicht al oud in de 90s?Dan moeten alle andere kleurstellingen wel echt heul godslelijk zijn want foei, hier heeft zelf de ontwerper misschien nog moeite mee om mooi te vinden.
100 procent zeker dat hij gejat isMaar goed innitiatiefhopelijk niet gestolen. Krijg er de rillingen van.
Ben benieuwd.![]()
Ik heb hem al op Kawasaki Liefhebbers Nederland geplaatst, en ga het ook op andere groepen plaatsen. Hopelijk komt het goed.@Court65 als jij dat voor mij zou willen doen dan graag
Waar ie in het open museum te bezichtigen valt?Overigens krijg ik al veel berichtjes binnen erover.