Mist er iemand zijn kawa zx6r? Er staat hier al paar week 1 zonder kentekenplaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

bosskabouter

Die hard MF'er
16 jun 2012
304
10
Hoogezand
Er staat bij mij voor de deur al een paar week een zx6r zonder plaat en losgetrokken kabels + verneukt contactslot. Ik dacht toch maar ff hier melden
 

Bijlagen

  • DSC_0191.JPG
    DSC_0191.JPG
    254,3 KB · Weergaven: 311
Hierbij nog foto van de vin en frame nr
 

Bijlagen

  • DSC_0196.JPG
    DSC_0196.JPG
    144,5 KB · Weergaven: 98
  • DSC_0194.JPG
    DSC_0194.JPG
    104,1 KB · Weergaven: 97
Dan moeten alle andere kleurstellingen wel echt heul godslelijk zijn want foei, hier heeft zelf de ontwerper misschien nog moeite mee om mooi te vinden.

;)

@bosskabouter als je moeite hebt om de politie in beweging te krijgen kun je er bij melden dat je het idee hebt dat je DENKT dat die benzine of olie lekt.

db
Meer moeite met bellen van de politie en waarschijnlijk verdwijnt hij dan toch bij domeinen
 
Ik zou zeker de politie bellen. En, als je een facebook account hebt, deel het dan in de diverse groepen daar.
Niet iedere motorrijder zit hier op MF, maar op facebook zit de meerderheid wel. Misschien herkent iemand daar zijn gestolen Kawa dan wel, en zoekt ie contact met je.
 
Ik zou zeker de politie bellen. En, als je een facebook account hebt, deel het dan in de diverse groepen daar.
Niet iedere motorrijder zit hier op MF, maar op facebook zit de meerderheid wel. Misschien herkent iemand daar zijn gestolen Kawa dan wel, en zoekt ie contact met je.
Ik zou niet weten hoe ben niet echt een Facebook held
 
Ik zou niet weten hoe ben niet echt een Facebook held
Zal ik het dan doen? Ik ben lid van verschillende groepen op FB. Mocht je dat oké vinden plaats ik de foto's, en het bijbehorende verhaal wel, zonder jou te noemen natuurlijk.
En als ik een reactie krijg erop, krijg je van me een PB met verdere info.
Maar alleen als je dat wil hé.
 
@Court65 als jij dat voor mij zou willen doen dan graag
Ik heb hem al op Kawasaki Liefhebbers Nederland geplaatst, en ga het ook op andere groepen plaatsen. Hopelijk komt het goed.
Meld het echter ook bij de politie wil je? Het is een mooie motor, die 100% zeker gestolen is.
Overigens krijg ik al veel berichtjes binnen erover. Maar nog niet van wie ie is, komt misschien nog hopelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan