Mist er iemand zijn kawa zx6r? Er staat hier al paar week 1 zonder kentekenplaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hem al op Kawasaki Liefhebbers Nederland geplaatst, en ga het ook op andere groepen plaatsen. Hopelijk komt het goed.
Meld het echter ook bij de politie wil je? Het is een mooie motor, die 100% zeker gestolen is.
Overigens krijg ik al veel berichtjes binnen erover. Maar nog niet van wie ie is, komt misschien nog hopelijk.
Top dankje hij staat ook al door iemand anders op fb en Twitter geplaatst
 
Ik zie hier weinig aangiftes.
De site wordt te weinig benut denk ik.
En recent vooral de Z serie..
 
Melding gemaakt bij de politie, ze gaan er mee bezig maar ze zeiden dat hij waarschijnlijk door de gemeente wordt weggehaald 🤔😲🤨
 
Melding gemaakt bij de politie, ze gaan er mee bezig maar ze zeiden dat hij waarschijnlijk door de gemeente wordt weggehaald 🤔😲🤨
Klopt. Die hebben daarvoor een stalling. Als politie gaat slepen, komt die bij een sleepbedrijf waarbij de kosten oplopen en voor de politie zijn. Mocht er een eigenaar zich melden, kan die naar de opslag van de gemeente.
 
Staat hij nu nog steeds gewoon (ik neem aan dus niet op slot) voor de deur?
Dit lijkt zeker gestolen.... ik zou hem dan toch even ergens anders zetten voor hij verdwijnt naar/door iemand die er geen goede bedoelingen mee heeft, en bij politie en gemeente melden dat je hem even veilig hebt gestald.....
 
gewoon een melding maken bij de politie en de gemeente met framenummer e.d. en dan in je eigen schuur zetten. Als er binnen een jaar niemand heeft gereageerd is de motor legaal van jouw als je wilt. De brommer ziet er nog goed uit eigenlijk :o
 
gewoon een melding maken bij de politie en de gemeente met framenummer e.d. en dan in je eigen schuur zetten. Als er binnen een jaar niemand heeft gereageerd is de motor legaal van jouw als je wilt. De brommer ziet er nog goed uit eigenlijk :o
Als ik dit nou eerder had geweten...
 
Staat hij nu nog steeds gewoon (ik neem aan dus niet op slot) voor de deur?
Dit lijkt zeker gestolen.... ik zou hem dan toch even ergens anders zetten voor hij verdwijnt naar/door iemand die er geen goede bedoelingen mee heeft, en bij politie en gemeente melden dat je hem even veilig hebt gestald.....
Yes staat gewoon slotloos geparkeerd
 
Tot de agenten bij je voor de deur staan en jij dus een gestolen motorfiets in de schuur hebt staan.

Melding dat u hem veilig zou zetten? Nee, die melding kunnen wij niet meer vinden.

;)

db
Dat is klets; ze komen toch bij je langs omdat je de melding doet..
En je geeft netjes aan dat jij het beestje beheerd onderdak geeft totdat de stoottroepen of eigenaar zich meldt.

Modbreak:

Let op je taalgebruik. Met discriminerende uitspraken ben je zelf pleitte


Dan issie morgen alsnog weer pleitte
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is klets; ze komen toch bij je langs omdat je de melding doet..
En je geeft netjes aan dat jij het beestje beheerd onderdak geeft totdat de stoottroepen of eigenaar zich meldt.

Stel dat Mo meeleest; die denkt; " vuk broer, me zelf gejatte motor staat onbeheerd in die straat.
Ik moet hem weghalen..walla..want ze hebben hem al gezien en gedeeld op FB! ".
Dan issie morgen alsnog weer pleitte
Ik zou toch erg terughoudend zijn met het binnen zetten van een gestolen motor. Ja, het kan goed gaan en de eigenaar zal blij zijn dat je hebt gedaan maar het kan zeker ook tegen je gebruikt worden. Het mee naar huis nemen van gestolen spullen is over het algemeen geen goed idee.
 
Daarom moet je het ook melden. Vraag netjes een uitdraai van je melding mee en er is niets aan de hand.

Ik heb het ooit met een caravan gedaan. Melding gemaakt bij de politie dat er een caravan met opengebroken slot al twee weken op dezelfde plek stond en dat ik die om vernieling te voorkomen (was net voor oud jaar) veilig gesteld had in een loods.
Toen ik in maart ging informeren wat ik er mee moest doen werd me letterlijk gezegd: We hebben geen vragen gehad, we kunnen de eigenaar niet achterhalen, de termijn voor bewaring in verlopen, u mag doen met de caravan wat u wilt. De gemeente is niet aansprakelijk voor eventuele verwijderingskosten.

Nu heeft een motorfiets een VIN nummer dat gemakkelijk aan een kenteken dus eigenaar te linken is, ik verwacht niet dat het lang duurt voordat de eigenaar zich meldt, tenzij hij ondertussen van verzekeringsgeld een andere motor heeft en hier geen behoefte meer aan heeft.

Overigens heb ik de caravan gerestaureerd (oldtimer uit 1960) en ik ben er later dat jaar mee op huwelijksreis geweest. Ik heb hem nog steeds.

Foto van foto uit 1999, jaar waar we over spreken:
1658407390087.png
 
Yes staat gewoon slotloos geparkeerd
@bosskabouter , wil je even op mijn openbare bericht wat ik op fb gezet hebt kijken? De rechtmatige eigenaar heeft zich al gemeld! Ik weet natuurlijk niet of hij al contact met je heeft gezocht, vandaar dat ik het hier ook plaats.
En je krijgt ook zijn naam, via PB toegestuurd van me.
 
Laatst bewerkt:
@bosskabouter , wil je even op mijn openbare bericht wat ik op fb gezet hebt kijken? De rechtmatige eigenaar heeft zich al gemeld! Ik weet natuurlijk niet of hij al contact met je heeft gezocht, vandaar dat ik het hier ook plaats.
En je krijgt ook zijn naam, via PB toegestuurd van me.
Ondertussen ook het 06 nummer van de eigenaar ge PB-ed, en een foto van de kentekenkaart van Edwin, waaruit blijkt dat het om dezelfde motor gaat.
Zodra de TS weer online is hier zal ie het zien. Hopelijk.
 
gewoon een melding maken bij de politie en de gemeente met framenummer e.d. en dan in je eigen schuur zetten. Als er binnen een jaar niemand heeft gereageerd is de motor legaal van jouw als je wilt. De brommer ziet er nog goed uit eigenlijk :o
Uhhhh dit is 20 jaar als je niet ter goeder trouw bent
 
gewoon een melding maken bij de politie en de gemeente met framenummer e.d. en dan in je eigen schuur zetten. Als er binnen een jaar niemand heeft gereageerd is de motor legaal van jouw als je wilt. De brommer ziet er nog goed uit eigenlijk :o
Het is een motor geen brommer.
 
Dit was een 2 liter turbo Activa.
Ik heb er vele hitsige BMW'S mee vernederd, vooral in lange snelweg bochten.
Je preekt voor eigen parochie...;)
Ik heb 2 Xants gehad, nu een C5.
Laat duits-rijders maar lachen...tot de volgende lange bocht
 
Voor de duidelijkheid, vooral voor de OP, ik heb er een (bekende van mij) agent op getipt, die zijn er ook mee bezig.

Kom uit Hoogezand, vandaar.

Deze draad gelinkt, framenummer door gegeven.

Er word dus bij de Politie aan gewerkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan