Mist er iemand zijn kawa zx6r? Er staat hier al paar week 1 zonder kentekenplaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de duidelijkheid, vooral voor de OP, ik heb er een (bekende van mij) agent op getipt, die zijn er ook mee bezig.

Kom uit Hoogezand, vandaar.

Deze draad gelinkt, framenummer door gegeven.

Er word dus bij de Politie aan gewerkt.
Da’s mooi maar als je een stukje terugleest zie je dat de eigenaar zich al gemeld heeft ;)
 
Wanneer kwam de eigenaar erachter datie gejat was, aangezien hij al een tijdje bij TS voor de deur stond..?
 
Screenshot_20220725-093444.jpg
 
Dat is klets; ze komen toch bij je langs omdat je de melding doet..
En je geeft netjes aan dat jij het beestje beheerd onderdak geeft totdat de stoottroepen of eigenaar zich meldt.

Stel dat Mo meeleest; die denkt; " vuk broer, me zelf gejatte motor staat onbeheerd in die straat.
Ik moet hem weghalen..walla..want ze hebben hem al gezien en gedeeld op FB! ".
Dan issie morgen alsnog weer pleitte
Niet grappig. Je hebt een ban tot de 29e.
 
  • Eens
Waarderingen: gs86
Wat was de reactie van de agent dan want ik had ook al melding gedaan en viel me tegen wat ze eraan doen
Er is inderdaad wel wat mis daar. Ik ben vanmiddag op m'n werk gebeld door een agente van de politie Groningen. Ze wilde vanalles weten, hoe het allemaal zat enzo. En dan vooral hoe het afgelopen was, en zo snel, en of de motor al opgehaald was.
Ik heb haar alles uitgelegd, hoe via diverse fb-groepen, en m'n openbare bericht de eigenaar zich al gemeld had, en ondertussen ook al contact heeft gehad met je.
Daar wisten ze niets van, en zouden de eigenaar opbellen, ze wisten wel wie hij was, en ook ik was al bekend bij hun.
Blijkbaar had het dus niet zo'n hoge prioriteit bij hun.
 
Er is inderdaad wel wat mis daar. Ik ben vanmiddag op m'n werk gebeld door een agente van de politie Groningen. Ze wilde vanalles weten, hoe het allemaal zat enzo. En dan vooral hoe het afgelopen was, en zo snel, en of de motor al opgehaald was.
Ik heb haar alles uitgelegd, hoe via diverse fb-groepen, en m'n openbare bericht de eigenaar zich al gemeld had, en ondertussen ook al contact heeft gehad met je.
Daar wisten ze niets van, en zouden de eigenaar opbellen, ze wisten wel wie hij was, en ook ik was al bekend bij hun.
Blijkbaar had het dus niet zo'n hoge prioriteit bij hun.
Ben je nu ineens verdachte of zo?
 
Je kunt je afvragen of het niet juist bijzonder inclusief is om een naam als 'Mo' te gebruiken. Indien en voor zover iemand daarin een bepaald vooroordeel leest, kan dat natuurlijk ook te maken hebben met de vooringenomenheid van de lezer, zonder dat de auteur er iets mee bedoelde.

O-)
 
En ook al was het wel die mo waar we allemaal aan denken, wat dan nog. Of zitten we hier op joop.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan