Misverstand - Motorhuis Ehv & Motorcentrum Ehv

Laverda750

MF'er
2 jun 2006
69
0
Eindhoven
Ik zag in een ander onderwerp dat er nogal wat misverstanden zijn over een tweetal motorzaken in Eindhoven ...
Namelijk Motorhuis Eindhoven en Motorcentrum Eindhoven.

Dat zijn twee hele verschillende zaken !

MotorHUIS Eindhoven heeft, voor zover ik weet, een hele slechte service!
Ik ben persoonlijk bijna door ze opgelicht ... en niet te zuinig ook ! Het is dat ik er op tijd achter ben gekomen ... anders had ik nu gezeten met een motor die niet veilig was ... met alle gevolgen vandien :( :N
Verder heeft een vriend van mij er een motor gekocht en daar niets dan problemen mee gehad ! En zo heb ik nog meer verhalen gehoord die er niet om liegen ... '(
(Maar die heb ik niet kunnen checken, dus ik kan maar op twee verhalen uit de eerste hand afgaan ... ik wil hier natuurlijk geen roddels gaan verspreiden).

MotorCENTRUM Eindhoven daarentegen is een combinatie van drie zaken (Motomoda, Motorcentrum Eindhoven en Van Gerven Motoren). Ik heb mijn motor in onderhoud bij Van Gerven en ik ben nog nooit zo tevreden geweest ! Ze deden niet moeilijk over het feit dat het een Laverda is (meestal lastig) en ik heb nog nooit veel betaald. Goede service en goed advies ! :)
Laatst nog een grote beurt laten doen inclusief nieuwe banden en reparatie van de achterschokbreker en hij rijd weer als een zonnetje !
Naar mijn mening is Motorcentrum Eindhoven wel te vertrouwen. Ze hebben zelfs ee keer een lek mijn koelwater tank voor een tientje opgelost ("Nieuw tankje erin, klaar! Doe maar een tientje") Geweldig toch ?
Het kan natuurlijk best zijn dat andere mensen andere ervaringen hebben.

Maar volgens mij worden deze twee motorzaken nogal eens door elkaar gehaald !
'( ...
 
Diegene die veel triuphms verkoopt, die daar zit langs de doorgaande weg zeg maar naar Ekkersrijt .. die is best prima hoor! , zit in een woonwijk.


Die andere tent waar al die schade barrels staan op het industrie terrein, dat is hele andere koek. Kolere tent.
 
Voor mijn ervaring is het dus exact andersom ...

Toch vreemd dat dat zo kan verschillen zeg :?

Is wel zo dat ik alleen ervaring heb met Van Gerven Motoren (dus het onderhoudsgedeelte van Motorcentrum Eindhoven). Ik heb er nooit een motor gekocht of verkocht.

Motorhuis Eindhoven vind ik persoonlijk rasechte oplichters ... (maar dat is dan mijn ervaring en mening) ... hebben mij een slechte motor proberen te verkopen, waarvan ze wisten dat ie slecht was ! Laverda 650, kevlar serie. Gewoon een proefritje laten maken en doodleuk zeggen: "Ja hoor, hij is perfect in orde, geen problemen mee.". Wat een *piep*zaak :(
Gelukkig kende Gijs van Dijk (Laverda Driebergen) de motor en wist me te vertellen dat hij de benodigde revisies nooit had gehad. Hij raadde me aan om de motor absoluut niet te kopen, omdat die zeker problemen zou gaan geven!
:N

Daarna heb ik motorhuis Eindhoven nog gebeld om henzelf om commentaar te vragen. Ze wilden niets zeggen en zeiden dat ze van niets wisten en dat ik vervelend was en dat ik Gijs van Dijk niet had mogen bellen, omdat ik daarmee hun vertrouwen schaadde ... Ja, die is mooi ! :(
 
Maar van Gerven motoren is ook niet Groenen de schadebakkenverkoper.
Zit alleen in hetzelfde pand en dat werkt m denk ik heel erg tegen qua reputatie.

En dan heb je Groen Motoren in Son nog die je weer niet moet verwarren met de Groenen die dr bij Motorcentrum Eindhoven in zit.

Motorhuis Eindhoven heb ik afgezien vd rijschool geen ervaring mee (en de rijschool was prima toen ik er gelesd heb).

Lastige klotebrabo's ook altijd :+
 
Ik heb goede ervaringen met MHE, die andere MCE... tja wat moet ik daar nog over zeggen :X
 
MotorCENTRUM Eindhoven daarentegen is een combinatie van drie zaken (Motomoda, Motorcentrum Eindhoven en Van Gerven Motoren).
Lees die andere topics er nog maar eens op na: het is dus dat Motorcentrum Eindhoven (voorheen Groenen Motoren) dat zo'n slechte naam heeft. Motomoda en Van Gerven schijnen inderdaad prima te zijn.
 
Ah, okay ...
Thanks!
Dan ben ik vast getipt over Motorcentrum Eindhoven ... :)
Weet ik dat ik daar ook niets moet kopen ...

Ven Gerven is inderdaad een hele goede garage.
Aardige mensen, goede service, goed advies, geen klachten whatsoever.
Jammer voor Van Gerven dat MCE zo'n slechte naam heeft dan '(

Lastige klotebrabo's ook altijd :+
Ha ! Zo zijn we hè :) Flink dwarsliggen, dan ben je moeilijk te begraven :+
 
Motor Huis Eindhoven: prima ervaringen mee! MCE, geen idee geen behoefte aan, ik ga altijd naar MHE voor advies en onderdeeltjes...
 
captain-c.jpg


Ik heb nog altijd de beste ervaringen met LEGO-huis..
 
Terug
Bovenaan Onderaan