misverstanden en aannames

Status
Niet open voor verdere reacties.

tarantula

MF'er
2 jan 2002
86
18
UTRECHT
Allereerst nogmaals excuses aan replica. Nogal lomp dat ik in zijn topic terecht kom bij de vrije plaats van rico. Ik was in de veronderstelling dat replica rico was. Heb met rico afgesproken dat ik 100 euro zou betalen voor mfcd. Die 37 geef ik dus sowieso aan replica en anders betaal ik gewoon de helft.
Ten tweede vind ik het vreemd dat dit op het forum staat voordat ik heb kunnen reageren.
Als derde wordt hierop gereageerd (als grap) met een knokploeg, waarbij dan meteen verwezen wordt naar het mfcd evaluatie topic. Hierbij zou max graag vooroplopen.
Het ging hier om het wel of niet stoppie van Max. Hier werd door verscheidene mensen gereageerd die het niet gezien hebben. Het was in eerste instantie de bedoeling om aan Max te vragen waarom hij het stoppie ontkende. Misschien heb ik dat niet duidelijk gebracht.
Vervolgens ging het om de mensen die uitspraken deden zonder het gezien te hebben. Het ging mij nu allang niet meer om het feit of het wel of niet met een stoppie gebeurd is. Hierbij maakte ik ook de opmerking wie zijn billen brandt..., met welke ik op mijzelf doelde. Deze was niet voor max bedoeld. Dat ik vervolgens niet meer reageerde had te maken met het feit dat ik gezegd had wat ik wilde en het voor mij klaar was.
Dat ik dan vervolgens door lage cb voor stille muis wordt uitgemaakt vind ik jammer en ik dacht dat ik duidelijk was: ik reageerde omdat ik het vanaf 2 meter afstand gezien heb en dus vind dat ik recht van spreken heb.
Het gebeurde dus met een stoppie en ik snap niet dat dat zo'n probleem is. Voor Freebike was het toch al kut en zoals max (meen ik) zelf al zei: het gebeurt de grootsten!
Wat ik met dit topic wil bereiken is dat er geen conclusies worden getrokken op aannames en dat ik niet afgeschilderd wens te worden als laffe hond.
En max, ik ken je niet goed maar vind het raar als jij op basis van het besprokene in het mfcd evaluatie topic zo op mij reageert in het replica plaats vrij topic. Ik vind het namelijk ook gewoon kut voor je maar vind wel dat ik gewoon moet kunnen zeggen wat ik wil. Net als iedereen op dit forum.
 
OK, tis kut voor rEPLICa (sterkte met je fiets btw!) maar het berust op een misverstand, kan gebeuren. Netjes van de topicstarter dat je het probeert recht te zetten op deze manier, jij handelde ook ter goeder trouw, daar ben ik van overtuigd. :)
Eventuele schikkingen oid. kunnen jullie misschien onderling nog regelen ofzoiets...

De discussies over wel of niet stoppies van Max: willen jullie me gek hebben ofzo? NOT AGAIN!! ;(

Deze gaat dicht, er is lang en breed gediscusseerd en geflamed over die crash van Max tijdens de MFCD, hoeft niet nog een topic voor geopend te worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan