Mito ? ... of toch maar niet..?

4 mrt 2005
5
0
Bleiswijk
Hallo !

Ik ben nieuw op het gebied van de Mito..
Waar ik naar op zoek ben is een leuke "fun - fiets" voor voornamelijk binnendoor.
Daar ik ook veel waarde hecht aan de looks van de motor en een motor voor mij absoluut supersport moet zijn vind ik de Mito ( met name de Evo ) zeer interessant.
Liefst een 165cc - gepowersealed met een sportbezetting ( uitlaat, carb. etc )
Ik ben echt niet nieuw in de motorwereld, maar hier heb ik echt geen ervaring mee.
Ik lees veel voor mij verontrustende berichten over Polini gerelateerde ellende en powervalves die weigeren etc etc..

Is het uberhaupt interessant voor mij een Mito aan te schaffen of ga ik beter voor een RGV bijvoorbeeld (250 cc ).
Ik zit niet aan een 25kw vast.

Iedere ervaring is welkom !
O ja, wat kost mij een Mito ( een echte nette ! ! )..

Thanks.
 
2 takt heeft niet mijn voorkeur maar goed,

Aprilia RS 125 rijdt goed heb ik zelf ook op gereden in Italie tijdens vakantie.
Mito is alleen leuk omdat het op ducatie lijkt !!

OP marktplaats staan bij motoren --> Diversen zoeken op "mito"
een aantal exemplaren te koop.

Wel weinig vermogen, de 165 polini is nog wel leuk !!


Ik zou eerder voor een :
FZR 400 R (staat er 1 te koop voor 850 euro motorisch 100%) Rob uit leusden!!
CBR 400 RR
ZXR 400
VFR 400 R met mono achterbrug ( bijna 60 PK)
 
Hey !
bedankt voor de reactie..

Ja, ik ben zelf ook bekend met de moderne 400's.
Heb een NC29 ( cbr400rr ) gehad.
Hele mooie motor, met dynojet etc etc ..

Zo'n fiets vind ik voor mijn beoogde doel weer iets te "veel" van het goede.
Ligt een stuk hoger in aanschaf ( een nette )en da's nie wa'k zoek.

Bedankt voor je reply !
 
Hey,

Als je echt zoiets zoekt dan zou ik gaan voor een aprilia RS125. Ik heb zelf ook een Mito gehad met een polini 160cc en hier een paar keer een vastloper mee gehad. Ook vind ik een RS125 leuker qua uiterlijk en als je een standaard RS125 neemt is ie aardig rap ook... Succes!